Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
92 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Thijs09876, zeewolde, Holwerd voor Cambuur, Poetser

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Wat ben ik toch trots Cambuur supporter te zijn!
Vandaag een duidelijk statement gemaakt, morgen 3 punten en donderdag het nieuws dat Lodeweges weg is!

Wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden!!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

carlo de leeuw

Citaat van: Gerard op april 01, 2014, 20:33:17
Niet te druk om maken. Sponsoren zijn ook jong geweest en willen zich associeren met de emotie, waarom komen ze anders naar Cambuur toe. Er is niets gebeurt anders dan dat weer duidelijk geworden is dat Cambuur echt en oprecht is. En bij echte en oprechte mensen gebeurt wel eens wat. Het zijn net mensen.  :y
associeren met emotie tijdens wedstrijden en zelfs tegen supporters van de tegenpartij tekeer gaan vinden zelfs de braafste broeders stiekum wel prachtig denk ik, maar een ouwe vrijwillige steward van de eigen club omver duwen en meer van dat soort kansloze ongein dat hoeft echt geen sponsor op tv te zien!
Ik hoop dat we deze flauwe kul snel achter ons laten en hoop nog meer dat de spelers dat ook doen.

Len Cantello

Steward is tegenwoordig toch een ingehuurde gediplomeerde beveiliger? Sorry hoor, als dat zo is kan ik er geen medelijden mee hebben.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

zeewolde

Citaat van: Len Cantello op april 01, 2014, 20:48:33
Steward is tegenwoordig toch een ingehuurde gediplomeerde beveiliger? Sorry hoor, als dat zo is kan ik er geen medelijden mee hebben.

Niet altijd. Hoewel ook de vrijwillige stewards uefa licentie hebben (verplichting KNVB in de ere)

Destroyer

Citaat van: veteraan op april 01, 2014, 19:15:24
en dkv weet nu wat ze in huis krijgt

Dat klopt, een trainer waar je niet op kan bouwen voor de toekomst, die doet waar hij zin in heeft, en totaal geen sentiment. Veel plezier er mee.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Galdiano op april 01, 2014, 20:37:56
Wat ben ik toch trots Cambuur supporter te zijn!
Vandaag een duidelijk statement gemaakt, morgen 3 punten en donderdag het nieuws dat Lodeweges weg is!

Wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden!!  |:)

|:) :scc

Len Cantello

Citaat van: Destroyer op april 01, 2014, 20:55:10
Dat klopt, een trainer waar je niet op kan bouwen voor de toekomst, die doet waar hij zin in heeft, en totaal geen sentiment. Veel plezier er mee.
Mooie afsluiter van de discussie. Trots.

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Destroyer

Citaat van: Len Cantello op april 01, 2014, 20:58:02
Mooie afsluiter van de discussie. Trots.

Geen dank  _O_

Marc S

ForzaCambuur1

De eigen clubliefde wordt iets teveel verwacht van passanten als trainers en spelers. Dit is in het topvoetbal gewoon totaal afwezig (enige uitzonderingen daar gelaten). Daar kunnen we dan heel boos over worden maar daar had een ludieke actie nog krediet op kunnen leveren. Ondanks dat de media een en ander vast overdreven zullen hebben, hebben de actie(s) van vandaag het tegenovergestelde bereikt.

drg

Citaat van: Marc S op april 01, 2014, 20:59:29
Het heeft zelfs de engelse media bereikt ondertussen.

http://www.theguardian.com/football/2014/apr/01/cambuur-coach-lodeweges-angry-mob

Ja alleen geen woord over het feit WAAROM de supporters boos zijn ;) ik denk niet dat die britten weten wat er speelt tussen onze club en die mesthal

mario

Citaat van: legeips op april 01, 2014, 20:32:31
Beste mensen,

Op naar de eerste uit overwinning |:)

Volledig mee eens..... (de rest van de post trouwens ook)

Marc S

Citaat van: drg op april 01, 2014, 21:01:12
Ja alleen geen woord over het feit WAAROM de supporters boos zijn ;)

Klopt. vind het persoonlijk wel jammer dat dat niet vermeld is.

carlo de leeuw

Citaat van: Len Cantello op april 01, 2014, 20:48:33

Ik heb er ook geen medelijden mee, maar het feit dat je op tv een oud mannetje aan de kant ziet worden geduwd door een stelletje capuchon's wekt geen positieve gevoelens op voor de club.spelers kijken ook tv en het zou me niet verbazen dat zij ook, net als ik, hoofdschuddend hebben zitten kijken.
Vertel mij dan maar wat dit cambuur oplevert,want tot gisteren was dit wat mij betreft 1 van de mooiste seizoenen ooit!!!

Treb

Heb een hele vieze smaak in m'n mond na gister en vandaag. Gister vanwege het vertrek van dl naar dkv, vandaag van onze 'supporters'.

De gebeurtenissen van vandaag vind ik echt verschrikkelijk. We staan voor aap voor het hele land. De sympathie die we hebben opgebouwd in 1x weg. Dit gaat ons niet alleen sponsors kosten, maar zelfs trainers en spelers denken nog wel een keer na voordat ze hier tekenen. Het is hier voor zowel de uitspelende partij én zelfs onze eigen spelers/trainers niet veilig!

Echt diep en diep triest wat er vandaag gebeurd is. Dit heeft niks meer met 'volksclub' te maken. Dit zijn gewoon een stelletje mongolen met een IQ van een pinda die het verneukt hebben voor de supporters die wel een beetje rationeel kunnen nadenken.