Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
85 gasten, 2 leden
fred, wacko jacko

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

scclwd

SC CAMBUUR VERDER ZONDER HOOFDTRAINER LODEWEGES

Dwight Lodeweges heeft de clubleiding laten weten het seizoen niet af te maken als hoofdtrainer van SC Cambuur. Hij zal zijn taken per direct overdragen aan de rest van de huidige technische staf bestaande uit Henk de Jong, Jan Bruin, Sandor van der Heide en René Grotenhuis.

Door alle commotie rondom het aangekondigde vertrek naar sc Heerenveen is er volgens de Canadese oefenmeester een onwerkbare situatie ontstaan die destructief is voor zowel de club als de prestaties van het eerste elftal.

Aanstaande donderdag (na de belangrijke uitwedstrijd tegen FC Utrecht) zal er middels een persconferentie verdere toelichting worden gegeven door de club en trainer op dit besluit en de gebeurtenissen rondom de training van vanochtend.

Len Cantello

SLOTJE!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Cambuur058

waarom zit iedereen die niets van de situatie weet (lees, rest van nederland) te beweren dat dit écht niet kan.

Cor

Citaat van: Cambuur058 op april 01, 2014, 21:22:21
waarom zit iedereen die niets van de situatie weet (lees, rest van nederland) te beweren dat dit écht niet kan.

Omdat ze niks van de situatie weten  |:)

jeff

Citaat van: Len Cantello op april 01, 2014, 21:21:41
SLOTJE!

:0= :0= :0= SLOTJE

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op april 01, 2014, 21:21:41
SLOTJE!

I(k geef iedereen vanavond en vannacht nog de mogelijkheid om op eigen wijze afscheid te nemen van deze man en dan morgenochtend een heel lief slotje ;)

carlo de leeuw

Citaat van: Cambuur058 op april 01, 2014, 21:22:21
omdat dit nederland is he waar iedereen nou eenmaal een mening heeft over alles

Cor

DL doet wat hij overal heeft gedaan, voortijdig vertrekken.  :0= Volgend jaar hier maar niet op de bank tijdens de derby vriend, kan je vast ook niet mee omgaan.

Cambuur058

Citaat van: Dokkumer op april 01, 2014, 21:24:33
I(k geef iedereen vanavond en vannacht nog de mogelijkheid om op eigen wijze afscheid te nemen van deze man en dan morgenochtend een heel lief slotje ;)
dag verrader

EastSide058

Citaat van: Treb op april 01, 2014, 21:07:15
Heb een hele vieze smaak in m'n mond na gister en vandaag. Gister vanwege het vertrek van dl naar dkv, vandaag van onze 'supporters'.

De gebeurtenissen van vandaag vind ik echt verschrikkelijk. We staan voor aap voor het hele land. De sympathie die we hebben opgebouwd in 1x weg. Dit gaat ons niet alleen sponsors kosten, maar zelfs trainers en spelers denken nog wel een keer na voordat ze hier tekenen. Het is hier voor zowel de uitspelende partij én zelfs onze eigen spelers/trainers niet veilig!

Echt diep en diep triest wat er vandaag gebeurd is. Dit heeft niks meer met 'volksclub' te maken. Dit zijn gewoon een stelletje mongolen met een IQ van een pinda die het verneukt hebben voor de supporters die wel een beetje rationeel kunnen nadenken.

Wat verwacht je nou dan dan van een volksclub, dit hoort bij ons dit hoort bij de volksclub. We geven om Cambuur we willen het beste voor Cambuur. En als dat niet gebeurd verwerkt ieder dat op hun eigen manier...

Het is natuurlijk niet goed wat er is gebeurd, maar het is een begrijpelijke actie van de supporter. Dat is mijn mening

Nu volop met een goed gevoel naar Utrecht
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

El Ma-kri-niii

Bedankt voor 29 mooie wedstrijden. Tot ziens bij de derby.

Nu focus op de laatste wedstrijden.

Dokkumer

Dokkumer

Citaat van: El Ma-kri-niii op april 01, 2014, 21:28:31
Bedankt voor 29 mooie wedstrijden. Tot ziens bij de derby.

Nu focus op de laatste wedstrijden.
Maximaal 27, Ado en NAC uit waren niet om AAN TE GLUREN!

Len Cantello

Opvallend dat ie zelf de handdoek gooit. Lafaard.

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Cor

Citaat van: Dokkumer op april 01, 2014, 21:28:46
Ik zou me bijna aangesproken voelen :devil

Jullie hebben Bonifatius vermoord