Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 84
  • Total: 85
  • fred
84 gasten, 1 lid
fred

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

scclwd

Citaat van: Cambuur123 op april 01, 2014, 21:47:45
Doet toch meer met me dan ik had verwacht... Ben hem ontzettend dankbaar voor hoe mooi hij ons heeft laten voetballen dit seizoen. Hij heeft het onmogelijke werkelijk gemaakt, waarvoor ik hem ontzettend dankbaar ben.

Natuurlijk is de overstap gevoelig, maar ik had hem liever met opgeheven hoofd het stadion laten verlaten in plaats van hoe het nu is gegaan. Hoe het daar vanmiddag ging bij dat hek, kon niet, ging te ver. We hadden hem gewoon op een andere manier duidelijk moeten maken dat zijn tijd er hier op zat.

Maarja, zoals de directie al zei: dit is Cambuur. Ik denk dat er geen supporters zò meeleven met hun club als die van Cambuur in de Ere. Spijt hebben doen we niet, het was ons gevoel op dat moment. Achteraf denk ik dat we eigenlijk allemaal wouden dat hij gewoon bij ons bleef, maar dit deed hij niet: hij deed het ergste wat hij had kunnen doen. Hij pakte ons hiermee 2 maal.

Helaas Dwight, bedankt en GEEN SUCCES bij die boeren, maar verder gun ik je het beste.

Mooi stukje, zo denk ik er ook over. We hielden allemaal een klein beetje van die man, tot we voor ons gevoel een mes in de rug kregen. Haat en liefde liggen dicht bij elkaar.

ForzaCambuur1

Citaat van: Dokkumer op april 01, 2014, 21:43:06
Ja, het uitdienen van zijn contract had alleen maar meer onrust opgeleverd. Niet alleen bij de fanatiekere aanhang van Noord, ook door supporters van andere tribunes is overduidelijk negatief gereageerd op de actie van L.

De rol van de hoofdtrainer, die imo meer een veredelde stroman was, is wel eens overschat hier. Er staat namelijk ook een heel goed stel assistenten langs de lijn, die mijn vertrouwen voor 100% hebben!

De enige reden waarom ik blij ben is dat we morgen in het uitvak niet 90 minuten lang anti Lodeweges leuzen hoeven aan te horen.

Daarnaast vind ik je altijd behoorlijk objectief reageren maar vind het erg grappig om te lezen hoe hij ineens is verworden tot veredelde stroman, in jou voordeel. Als Dwight niet haar heerenveen was gegaan en we handhaven op plaats 11 hadden we met zijn allen de polonaise achter hem gelopen.
Lodeweges heeft het hier gewoon goed gedaan en ons voor het eerst in jaren echt mooi voetbal laten zien. Ik heb ook zeker vertrouwen in Henk de Jong en de assistenten, dat heeft het einde van het vorige seizoen wel bewezen. Toch denk ik dat het dit jaar voor Henk goed is geweest dat hij niet eerste man was en in de luwte mooi nog wat ervaring heeft kunnen opdoen met een trainer die in zijn filosofie dacht.

Destroyer

Citaat van: Cambuur123 op april 01, 2014, 21:47:45
hij deed het ergste wat hij had kunnen doen. Hij pakte ons hiermee 2 maal.

Helaas Dwight, bedankt en GEEN SUCCES bij die boeren, maar verder gun ik je het beste.

Dat vind ik het ergste, het moment en waar naar toe. Jammer Dwight ondanks je successen hier waarvoor ik je dankbaar ben tot afgelopen zondag, wens ik je helemaal niks toe aan voetbal succes bij onze zuiderburen. Een laffe streek eerste klas die we als SCC supporter niet snel vergeten.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

scclwd

Citaat van: koen op april 01, 2014, 21:49:54
Zou best kunnen dat jou bronnen anders vermelden. Ik kan me voorstellen dat ze inderdaad onthutst waren door het hoogverraad en dat praat ik ook echt niet goed. Maar ik weet ook dat dit voor hun niet hoefde, zij hadden liever op een normale manier het seizoen afgemaakt. En wat betreft de steun van 100% waar jij het over hebt dat klopt. Er zijn hier inderdaad een aantal die wel hun spelers steunen. Maar die ongein van vanochtend was echt niet nodig geweest. En er zijn ook een aantal supporters die hun spelers hebben bedreigd vanochtend op de training! Ik snap niet wat voor steun de spelers daar aan hebben.

Dat is verdomme toch niet normaal?

058-4life

Aan de basis van dit mooie voetbal staat toch echt de heer de Jong gezien het einde van vorig seizoen. Zolang de spelers normaal met de situatie omgaan, mag het daar dus nooit aan liggen. Morgen 0-2, NEC een puntje en dan weer drie tegen Chelsea 7. ADO nog even drie en dan nemen we het in de playoffs voor de fun nog even op tegen dat zootsjuh onder Akkrum. Pakken we die twee keer in.

Len Cantello

Citaat van: 058-4life op april 01, 2014, 21:53:53
Aan de basis van dit mooie voetbal staat toch echt de heer de Jong gezien het einde van vorig seizoen. Zolang de spelers normaal met de situatie omgaan, mag het daar dus nooit aan liggen. Morgen 0-2, NEC een puntje en dan weer drie tegen Chelsea 7. ADO nog even drie en dan nemen we het in de playoffs voor de fun nog even op tegen dat zootsjuh onder Akkrum. Pakken we die twee keer in.
Mannentaal!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Cor

Citaat van: koen op april 01, 2014, 21:49:54
Zou best kunnen dat jou bronnen anders vermelden. Ik kan me voorstellen dat ze inderdaad onthutst waren door het hoogverraad en dat praat ik ook echt niet goed. Maar ik weet ook dat dit voor hun niet hoefde, zij hadden liever op een normale manier het seizoen afgemaakt. En wat betreft de steun van 100% waar jij het over hebt dat klopt. Er zijn hier inderdaad een aantal die wel hun spelers steunen. Maar die ongein van vanochtend was echt niet nodig geweest. En er zijn ook een aantal supporters die hun spelers hebben bedreigd vanochtend op de training! Ik snap niet wat voor steun de spelers daar aan hebben.

Dat waren een man of 200, de andere 9400 hebben niemand bedreigd of daar hun ongenoegen geuit. Mijn steun hebben ze altijd, maar DL was klaar

Gerard

Citaat van: Daddy T. op april 01, 2014, 21:47:29
NEE, het beste was geweest als Cambuur zelf al direct actie had ondernomen. Uiteindelijk is hij weg en dat is idd het beste resultaat, morgen met 500 man de jongens naar de eerste uitoverwinning skreeuwen en niemand heeft het meer over Dwight.

De spijker op z'n kop!

Utekleitrokken

Citaat van: scclwd op april 01, 2014, 21:52:59
Dat is verdomme toch niet normaal?

Nee, het is verdomme niet normaal om alles maar aan te nemen wat men hier allemaal neerkalkt.

koen

Citaat van: Cor op april 01, 2014, 21:55:00
Dat waren een man of 200, de andere 9400 hebben niemand bedreigd of daar hun ongenoegen geuit. Mijn steun hebben ze altijd, maar DL was klaar

Dat klopt! Ik zeg ook niet dat iedereen zo doet! Er zitten gewoon een paar idioten tussen die zich drukker maken om hun eigen gevoel en ego dan om de jongens. Zoals ik eerder ook zei er zijn er ook genoeg die wel de jongens steunen hoe kwaad ze ook zijn op DL.

Len Cantello

Vind de gehele gang van zaken wel weer echt des Cambuurs. Never a dull moment.
:-)

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

koen

Citaat van: Utekleitrokken op april 01, 2014, 21:58:22
Nee, het is verdomme niet normaal om alles maar aan te nemen wat men hier allemaal neerkalkt.

Ik kan je met zekerheid zeggen dat ik dit niet uit mn duim zuig! Maar geloof lekker wat je wil geloven.

Utekleitrokken

Citaat van: koen op april 01, 2014, 21:58:42
Dat klopt! Ik zeg ook niet dat iedereen zo doet! Er zitten gewoon een paar idioten tussen die zich drukker maken om hun eigen gevoel en ego dan om de jongens. Zoals ik eerder ook zei er zijn er ook genoeg die wel de jongens steunen hoe kwaad ze ook zijn op DL.

Kap alsjeblieft met dat verkondigen van de haat en nijd richting de spelersgroep. Waar haal je die onzin vandaan?

wiekie1969

Godskolere, wat smaakt mien biertje lekker :proost

Utekleitrokken

Ok Koen. Wat is er dan exact gebeurd? Wat heb je waargenomen?