Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
57 gasten, 5 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

Citaat van: Cor op april 01, 2014, 22:36:00
Storm in een glas water, ken je klassiekers. Waarom komen de sponsoren terug, omdat we in de eredivisie voetballen. Dat het hier gezelliger is dan dkv wisten ze al lang. En wat interesseert het mij wat de rest van Nederland van ons vindt? Ik heb voor m'n werk nogal wat relaties in Nederland, iedereen vindt DL een enorme klootzak na z'n actie van gister. Is hij nu ook alle credits kwijt?
En dan blijkt maar weer hoe zakelijk Nederland verdeeld is, want van al mijn zakenrelaties kreeg ik vandaag geen enkele positieve reactie op wat er vandaag gebeurd is. Men weet dat ik Cambuur fan ben en elk telefoontje was het HET onderwerp van gesprek. Iedereen vindt DL een rustige goede trainer en snapt niet waar men zich nu zo druk over maakt. Wij snappen zelf als geen ander hoe de verhouding ligt tussen Cambuur en dkv, maar de rest van Nederland snapt dat niet of wil dat niet snappen. Voor de rest van Nederland geldt alleen de rivaliteit tussen Ajax/Feyenoord en Vitesse/NEC.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

pvanbuijtene

Citaat van: Cambuur058 op april 01, 2014, 22:39:30
och och rustig maar, dit is toch jammer?
je gaat me toch niet vertellen dat dit goed voor de club is, dan heb je een plaat voor je kop

Zijn aanblijven was ook niet goed geweest voor de club...dit lijkt me op het moment het bestw ja!

pvanbuijtene

Citaat van: Tukker op april 01, 2014, 22:43:48
En dan blijkt maar weer hoe zakelijk Nederland verdeeld is, want van al mijn zakenrelaties kreeg ik vandaag geen enkele positieve reactie op wat er vandaag gebeurd is. Men weet dat ik Cambuur fan ben en elk telefoontje was het HET onderwerp van gesprek. Iedereen vindt DL een rustige goede trainer en snapt niet waar men zich nu zo druk over maakt. Wij snappen zelf als geen ander hoe de verhouding ligt tussen Cambuur en dkv, maar de rest van Nederland snapt dat niet of wil dat niet snappen. Voor de rest van Nederland geldt alleen de rivaliteit tussen Ajax/Feyenoord en Vitesse/NEC.

Nou.. ik zou me as ik jou was niet zo druk maken om hun mening:)

Cor

Citaat van: Tukker op april 01, 2014, 22:43:48

Precies, en daarom noem ik het een storm in een glas water. Het gejank hier omdat sponsoren zouden afhaken etc, bah, ga dan lekker dkv steunen, daar gebeurt tenminste niks, behalve dat ze het bestuur de K wensen

pvanbuijtene

Citaat van: Cor op april 01, 2014, 22:46:00
Precies, en daarom noem ik het een storm in een glas water. Het gejank hier omdat sponsoren zouden afhaken etc, bah, ga dan lekker dkv steunen, daar gebeurt tenminste niks, behalve dat ze het bestuur de K wensen

En er tig sponsoren weg zijn :_schater

runner 1

Diep en diep triest dat een 200 klaplopers die zich Cambuur supporters noemen het beleid bij bepalen ,voor deze 200 lanterfanters hoop ik dat Cambuur gaat degraderen .Waarvan ........

Tukker

Er is veel gebeurd in 1 dag, maar ik heb nu een wat beter gevoel dan gisteren nu DL bekend heeft gemaakt dat hij zijn taken overdraagt. Misschien dat ik zelfs mijn pool voor morgen nog ga aanpassen.

Er ist der wahre Christ

MvB

Citaat van: sunderland op april 01, 2014, 21:36:40
met dank aan dkv jonguh .Die hebben nu hun zin

Weten jullie wel dat het bestuur van Cambuur het als eerste naar buiten heeft gebracht. Heerenveen heeft daar juist op gewacht. En jullie bestuur heeft dat gedaan omdat er nu twee uitwedstrijden komen en dat kwam hun beter uitt wetende dat de supporters uit hun dak zouden gaan. Hier wel eens bij stil gestaan? Erg geraffineerd van het Cambuur bestuur.

pvanbuijtene

Citaat van: runner 1 op april 01, 2014, 22:46:58
Diep en diep triest dat een 200 klaplopers die zich Cambuur supporters noemen het beleid bij bepalen ,voor deze 200 lanterfanters hoop ik dat Cambuur gaat degraderen .Waarvan ........

Wat een diep trieste zielige domme reactie...

Cor

Citaat van: runner 1 op april 01, 2014, 22:46:58

En uit deze reactie blijkt precies wat voor je supporter je bent, ga ook lekker met DL mee. Als het je zo dwars zit, wat doe je dan nog op dit forum of bij Cambuur

YellowBlue

Citaat van: Cambuur058 op april 01, 2014, 22:29:14
sponsers: willen niet meer komen
spelers: willen niet meer komen
trainers: willen niet meer komen
rest van nederland: hekel aan cambuur

typisch, het kon ook nooit lang goed gaan
zonder, heel zonde
:zucht :zucht :zucht

zit je nu te huilen achter de computer? wat een onzin man.

Cor

Citaat van: MvB op april 01, 2014, 22:48:07
Weten jullie wel dat het bestuur van Cambuur het als eerste naar buiten heeft gebracht. Heerenveen heeft daar juist op gewacht. En jullie bestuur heeft dat gedaan omdat er nu twee uitwedstrijden komen en dat kwam hun beter uitt wetende dat de supporters uit hun dak zouden gaan. Hier wel eens bij stil gestaan? Erg geraffineerd van het Cambuur bestuur.

Weet jij wel dat jullie voorzitter de eerste voorzet heeft gegeven bij omrop Abe? Waar rook is is vuur sukkel

Straicar

Door sowieso de overstap naar dkv, maar helemaal door de timing is het logisch dat lodeweges direct weg moet.
Maar wat die selecte groep vandaag heeft gedaan, is NIET goed te praten. Ik hoop dat ze via beelden deze personen kunnen vinden en levenslang stadion verbod opleggen.

Toch maar wat meer als Engeland. Misschien dat we dan die rotte appels die onze club schande brengen eruit filteren.

Nu maar focus op het voetbal. Want dat is waar het om draait

Tukker

Citaat van: pvanbuijtene op april 01, 2014, 22:48:24
Wat een diep trieste zielige domme reactie...
Het blijkt maar weer dat dit soort gebeurtenissen toch verdeeldheid schept. En daar proberen wat ongenode gasten van andere verenigingen op dit forum nog wat extra olie op het vuur te gooien.

Gelukkig zijn dat passanten net als onze heer DL en over een tijdje is de rust weergekeerd en schelden we elkaar niet meer uit maar  :proost we met elkaar.
Er ist der wahre Christ

Tukker

Citaat van: pvanbuijtene op april 01, 2014, 22:45:55
Nou.. ik zou me as ik jou was niet zo druk maken om hun mening:)
Doe ik ook niet hoor. Ik zie die gesprekjes ook meer als reclame voor de club  :thumbsup
Er ist der wahre Christ