Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
69 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Robbert Schilder

Gestart door Collingwood, augustus 29, 2016, 18:45:52

Vorige topic - Volgende topic

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: Bankzitter op augustus 30, 2016, 10:29:33
dat is blijkbaar niet wat de TS wil.

ik kan er nog geen touw aan vast knopen wat ze nou precies willen.
eigenlijk is er niks veranderd in de laatste seizoenen,de balans in het team of de strijdplannen zijn allang niet meer duidelijk.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op augustus 30, 2016, 07:48:57
Toch kan Bakker er ook nog wel eens naast komen te staan.
vd Streek blijft wel staan zolang hij scoort, Monteiro en Boutzamar hebben meer techniek en inzicht.

Schilder/Boutzamar/ vd Streek.
Dan staat er een mooi gebalanceerd middenveld.
ow ja. Nou dat klopt totaal niet

denistel

wel lekker aanvallend ik vind het prima we spelen nu wat behoudener op het
middenveld maar wat het ut ons bracht tot nu toe.

liever vol aanvallend en verlies je dan pech..als je behouderner speelt
maar het leverd niet op dan heb je er niks aan.

Galdiano

Schilder heeft wedstrijd Den Bosch - Volendam gezien en was toen van mening dat hij er niet wou spelen, aldus Kees Kwakman. Kees kent Schilder goed.
Kwakman gaf tevens aan dat hij gesprek heeft gehad met Ten Hag en een Turkse promovendus, waar hij veel geld kon verdienen als links back, maar heeft gekozen voor ambitie en de rol als middenvelder bij Cambuur.

Een voorbeeld prof, veel ervaring en een zeer goede voetballer, en is bewust met zijn carriere bezig.

Klinkt veel belovend!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

D.H.Skolten

Ik denk dat Cambuur er goed aan heeft gedaan deze speler te halen, tenminste iemand met ervaring. Ben alleen bang dat als ie het goed gaat doen dat ie weer met een clausule voor een prikkie weg mag. Heeft iemand daar informatie over?

zeewolde

Citaat van: D.H.Skolten op september 01, 2016, 21:10:04
Ik denk dat Cambuur er goed aan heeft gedaan deze speler te halen, tenminste iemand met ervaring. Ben alleen bang dat als ie het goed gaat doen dat ie weer met een clausule voor een prikkie weg mag. Heeft iemand daar informatie over?
contract voor een jaar. Heeft helaas geen clausule nodig

D.H.Skolten

Citaat van: Lwd op augustus 30, 2016, 00:33:03
Schilder heeft ook vaak op de linksback positie gespeeld. Zou m daar ook neerzetten. Goede vervanger voor Peersman. Heeft n aardig linkerbeen.
Laten we het hopen, dan zijn we eindelijk van Peersman af! Man wat is die slecht! En dan met Kip erbij hoop ik dat er weer een andere dynamiek komt in het team en spelers weer leergierig en gefocust zullen zijn. Ik denk dat dat het grootste probleem is bij Cambuur. We hebben weer hoop, hallelujah!!!

Cor

Citaat van: D.H.Skolten op september 01, 2016, 21:22:39
Laten we het hopen, dan zijn we eindelijk van Peersman af! Man wat is die slecht! En dan met Kip erbij hoop ik dat er weer een andere dynamiek komt in het team en spelers weer leergierig en gefocust zullen zijn. Ik denk dat dat het grootste probleem is bij Cambuur. We hebben weer hoop, hallelujah!!!

Al het geld nu weer op Cambuur dan maar  :proost :proost

D.H.Skolten

Citaat van: Cor op september 01, 2016, 21:23:58
Al het geld nu weer op Cambuur dan maar  :proost :proost
Misschien wel weer. Maar elke keer dat ik tegen Cambuur gok hoop ik dat ik verlies hoor! Geloof me!

piene hassus

wil ie wel oppe back speule?

moodygrunn

Citaat van: piene hassus op september 02, 2016, 14:48:31
wil ie wel oppe back speule?

Nop, daarvoor heeft hij juist bij ons getekend en niet bij FC Utrecht.
In Henk en Sandor we trust

denistel

nee wil belangrijk zijn op het middenveld

Bankzitter

Hij wil blijkbaar één van de leiders zijn, dat kunnen we goed gebruiken. Centraal op het middenveld is het ook makkelijker te sturen en te coachen dan vanaf linksback.

Alleen als Peersman constant in balbezit is ( zoals tegen De Graafschap 2e helft) dan is de verleiding wel heel groot om een middenvelder voor Peersman in te brengen en Schilder toch linksback te maken.

denistel

nee peersman mut die bal dan zsm aan de middenvelders geven.