Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 13
  • Total: 13
13 gasten, 0 leden

Gerald van der Belt

Gestart door Destroyer, september 16, 2016, 21:55:02

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Tja, daar snap ik ook niks van... Dijkhuizen heeft zelfs een tijdje spitsentrainer gewerkt. Ik hoop toch dat ze na Berisha anders omgaan met jonge spelers.

Gasgeve

Citaat van: Grijskijkert op augustus 25, 2017, 12:17:47
Aannames,aannames en nog eens aannames... misschien komt Falkenburg(of een vergelijkbaar type) en die kan ook als middenvelder/valse spits spelen,is geen echte spits maar wel iemand die doelpunten kan maken..
Heb je naar Robertha geluisterd toen hier net kwam? Hij richt zich op invalbeurten en op jong Cambuur...
Ja met 4 spitsen valt die dus nooit in.

grijskijker

Citaat van: Gasgeve op augustus 25, 2017, 12:40:49
Ja met 4 spitsen valt die dus nooit in.
Welke 4 spitsen? Rossi,Robertha,Barto en ? Hij heeft 2 spitsen voor zich dus..

Collingwood

Citaat van: Gasgeve op augustus 25, 2017, 10:57:42
Het is juist de bedoeling dat v/d Belt als technisch directeur ervoor zorgt dat hij die toppers vind die hier wel heen willen. Rossi had iedereen kunnen halen. Iedereen heeft hier toch zo'n hoge pet van hem op? Dan mag je ook veel van hem verwachten.

Goh, vreemd hè... Eén twijfelachtige transferperiode (waarvan we nog niet eens weten hoe die precies gaat uitpakken) is bij lange na niet genoeg om al zijn goede werk in het (recente) verleden weg te poetsen.
Kalmte alleen kan u redden.

papier

Citaat van: Collingwood op augustus 25, 2017, 13:46:29
Goh, vreemd hè... Eén twijfelachtige transferperiode (waarvan we nog niet eens weten hoe die precies gaat uitpakken) is bij lange na niet genoeg om al zijn goede werk in het (recente) verleden weg te poetsen.

Het gaat toch veel te ver om dit nu een mislukte transferperiode te noemen? In het verleden zijn er ook zat namen gekomen waar we niet zoveel van wisten... sommigen komen te staan in het rijtje Alexander Prent, Jasar Takak, Vincent Weijl, Leon Broekhof, Kevin Brands, Paul Mulders en Oliver Feldballe.

Anderen in het rijtje Martijn vd Laan, Etienne Reijnen, Alim Özturk, Marco vd Heide, Erik Bakker, Makrini, Monteiro en Wout Droste.

Het kan niet alleen maar feest zijn. Ik kan me prima vinden in de redenering achter het halen van de spelers die dit seizoen zijn gehaald. De een wat meer dan de ander maar dat is niet meer dan normaal.

Collingwood

Citaat van: papier op augustus 25, 2017, 14:25:00
Het gaat toch veel te ver om dit nu een mislukte transferperiode te noemen? In het verleden zijn er ook zat namen gekomen waar we niet zoveel van wisten... sommigen komen te staan in het rijtje Alexander Prent, Jasar Takak, Vincent Weijl, Leon Broekhof, Kevin Brands, Paul Mulders en Oliver Feldballe.

Anderen in het rijtje Martijn vd Laan, Etienne Reijnen, Alim Özturk, Marco vd Heide, Erik Bakker, Makrini, Monteiro en Wout Droste.

Het kan niet alleen maar feest zijn. Ik kan me prima vinden in de redenering achter het halen van de spelers die dit seizoen zijn gehaald. De een wat meer dan de ander maar dat is niet meer dan normaal.

Klopt, is nu nog te vroeg wat mij betreft, we weten helemaal nog niet hoe het gaat uitpakken. Onbekend maakt onbemind zullen we maar zeggen.

Het enige wat je wel kunt zeggen is dat de eigen ambities voor wat betreft een 'discussieloos goede spits' - in de woorden van Van der Belt - niet is waargemaakt. Hopelijk kan Rossi positief verrassen.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Met Feldballe in de basis en Brands als invaller hebben we uit bij PSV ook nog een punt gepakt (0-0).
Het is echt niet zo dat wij het enige team in de competitie zijn die er wel eens eentje opstelt die er eigenlijk niet zo veel van kan.
Als alles verder klopt en/of de tegenstander heeft een slecht dag dan hoef je echt niet elf geweldige voetballers te hebben om een mooi resultaat te halen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Collingwood op augustus 25, 2017, 13:46:29

Gasgeve heeft t niet zo op VdBelt, dus dit zijn mooie tijden voor hem. Laat hem er maar van genieten zolang het nog kan ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: richard op augustus 25, 2017, 10:38:43
Een goede keeper zou ook mooi zijn, die heeft de hele week lopen klungelen op training met als hoogtepunt gister.....

Is Grotenhuis niet nog werkloos? :|

Holwerd voor Cambuur

"Veel spelers willen niet komen", zegt trainer Marinus Dijkhuizen in het Friesch Dagblad. "Of mij dat tegenvalt? Ja, eerlijk gezegd wel. Veel jongens struikelen over de stap hier naartoe. We hebben nog gesproken met Daryl van Mieghem (Heracles, red.) om hier te komen. Hij vond de club mooi, de stad leuk, maar besloot toch om opnieuw voor De Graafschap te kiezen. Zo kon hij in Apeldoorn blijven wonen."

Veel afzeggingen dus. Lastig werken zo  :|

Marc S

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 25, 2017, 17:03:29
"Veel spelers willen niet komen", zegt trainer Marinus Dijkhuizen in het Friesch Dagblad. "Of mij dat tegenvalt? Ja, eerlijk gezegd wel. Veel jongens struikelen over de stap hier naartoe. We hebben nog gesproken met Daryl van Mieghem (Heracles, red.) om hier te komen. Hij vond de club mooi, de stad leuk, maar besloot toch om opnieuw voor De Graafschap te kiezen. Zo kon hij in Apeldoorn blijven wonen."

Veel afzeggingen dus. Lastig werken zo  :|

Wij vinden het in Nederland vaak al een wereldreis als we een provincie of 2 moeten opschuiven, hilarisch eigenlijk

Gasgeve

Citaat van: Grijskijkert op augustus 25, 2017, 12:43:13
Welke 4 spitsen? Rossi,Robertha,Barto en ? Hij heeft 2 spitsen voor zich dus..
Ik heb het over het feit dat er geen spits is gekomen, waarop jij zegt dat de transferperiode nog zoveel uur duurt. Waarmee je insinueert dat er nog een spits bij kan komen, waarop ik aangeef dat je daarmee Robertha kapot maak.

Begrijpend lezen.

Gasgeve

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 25, 2017, 16:49:56
Gasgeve heeft t niet zo op VdBelt, dus dit zijn mooie tijden voor hem. Laat hem er maar van genieten zolang het nog kan ;)
Op basis waarvan trek je deze onterechte conclusie?

zeewolde

Citaat van: Gasgeve op augustus 25, 2017, 18:02:00
Op basis waarvan trek je deze onterechte conclusie?
te pas en te onpas spreek je anderen aan op dat ze fan zijn van vd belt

grijskijker

Citaat van: Gasgeve op augustus 25, 2017, 18:01:17
Ik heb het over het feit dat er geen spits is gekomen, waarop jij zegt dat de transferperiode nog zoveel uur duurt. Waarmee je insinueert dat er nog een spits bij kan komen, waarop ik aangeef dat je daarmee Robertha kapot maak.

Begrijpend lezen.
Dus als ik over een valse spits/aanvallende middenvelder praat, dan denk jij dat ik een spits bedoel... Jij hebt het over 4 spitsen, terwijl er op dit moment 2 + Robertha zijn. Misschien de reacties beter lezen(en dan durf jij het over begrijpend lezen te praten), en niet elke keer je gelijk willen halen.. Maar ik laat het er verder bij ga zo de wedstrijd kijken...