Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

Gerald van der Belt

Gestart door Destroyer, september 16, 2016, 21:55:02

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Bankzitter op augustus 25, 2017, 21:57:49
Henkie sprak niet eens Engels... het was diezelfde vd Belt die spelers haalde en ook dat lukte eerste seizoen eredivisie niet goed, pas in de winterstop.
toen was luldiewegis eerst nog trainer.

Bankzitter

Inderdaad, het verhaal dat Henk spelers heeft gehaald slaat nergens op. Het was en is altijd vd Belt die de verantwoordelijke man is.

keije

Toe juh ,  Henk ging in gesprek met de spelers. Geloof me maar. Stad en land heeft ie afgevlogen om spelers binnen te halen.

Jandehulk

vd belt kerel!...had dei hoog zitten maar wast nu haalt hest is echt een aanfluiting!... Kallon alleen voldoende, rest drama!!... Meneer ik zit op mijn geld vd belt

Noordcambuur

Nee je we mutte vet op de botten hebbe :R

zeewolde

Citaat van: Jandehulk op augustus 25, 2017, 22:11:28
     vd belt kerel!...had dei hoog zitten maar wast nu haalt hest is echt een aanfluiting!... Kallon alleen voldoende, rest drama!!... Meneer ik zit op mijn geld vd belt
hier zal je vriend van der laan niet blij mee zijn. Die heeft hij ook gehaald 8)

Jandehulk

Citaat van: zeewolde op augustus 25, 2017, 22:21:03
hier zal je vriend van der laan niet blij mee zijn. Die heeft hij ook gehaald 8)
Speelde die?....Nee dus treft geen blaam nou ?.... Speelde ie maar

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op augustus 25, 2017, 22:15:25
Nee je we mutte vet op de botten hebbe :R

Nooit meer naar het gemeentehuis aub!!

Maar ik denk wel dat er nog wat bij gaat komen. Hier zijn ze vast wel zo van geschrokken dat er wat gaat gebeuren.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

666

Dat moet wel, als je zo speelt dan haal je geen playoffs. Misschien is dit de emotie van de wedstrijd, maar ik ben al een paar weken geschrokken van het niveau op dit moment.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Naastismis

Volgende week om deze tijd staan we laatste,Mark my word's

richard

Citaat van: Bankzitter op augustus 25, 2017, 22:02:52
Inderdaad, het verhaal dat Henk spelers heeft gehaald slaat nergens op. Het was en is altijd vd Belt die de verantwoordelijke man is.

Ken je het verhaal rusnak ook?

D.H.Skolten

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 25, 2017, 23:05:12
Nooit meer naar het gemeentehuis aub!!

Maar ik denk wel dat er nog wat bij gaat komen. Hier zijn ze vast wel zo van geschrokken dat er wat gaat gebeuren.
Nee joh, ze hebben vast weer een goede 20 minuten gezien waar ze op verder willen bouwen. En als er iemand komt is het weer iemand die niemand wou en waar ze niks voor gaan betalen, alles gaat nu de komende 2 jaren naar het nieuwe stadion waarschijnlijk. Zitten we over 2 jaar misschien net als Fortuna Sittard met 2.000 man in een nieuw sdadion!

D.H.Skolten

Citaat van: Naastismis op augustus 26, 2017, 00:08:23
Nog erger, wat denk je na 6 wedstrijden! Hooguit 16de plaats ALS we van jong Utrecht winnen.

sunderland

Citaat van: Naastismis op augustus 26, 2017, 00:08:23
zelf om gevraagd

D.H.Skolten

Citaat van: sunderland op augustus 26, 2017, 02:53:19
zelf om gevraagd
Nee hij is realistisch en jij weet ook dat ie gelijk heeft dus praat niet zo dom. Het maakt je misschien meer populair hier maar in ieder geval niet slimmer.