Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

Nieuwe trainer! Wie wordt onze nieuwe TOP trainer?

Gestart door Destroyer, oktober 15, 2016, 10:58:21

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Citaat van: poelie-lwd op mei 06, 2017, 18:18:51
Zoals ik heb begrepen is Grim geen optie.

Kan best kloppen, ligt tot op heden nog steeds vast bij de knvb en die deden vorig jaar zomer ook al erg moeilijk terwijl we zelfs bereiden waren om een transfersom te betalen

vialli

Delfzijl/Cambuur

Delfzijl/Cambuur

Het is niet zo heel erg moeilijk, arresteren die Jack de Gier. _O_
2e plan Dijkhuizen

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Dokkumer

Dijkhuizen heeft het bij Excelsior goed gedaan, maar is naar mijn mening bij NAC toch flink door de mand gevallen. Club is op veel vlakken best wel vergelijkbaar met de onze en daar bleek hij niet goed mee om te kunnen gaan.

De Gier is helaas geen optie, maar haalt ondanks Kramer toch weer de PO.. Met een betere keeper hadden ze daar gemakkelijk in de tweede ronde in kunnen stromen.

Dokkumer

wiekie1969

Bolle

Citaat van: Dokkumer op mei 06, 2017, 23:47:57
Dijkhuizen heeft het bij Excelsior goed gedaan, maar is naar mijn mening bij NAC toch flink door de mand gevallen. Club is op veel vlakken best wel vergelijkbaar met de onze en daar bleek hij niet goed mee om te kunnen gaan.

De Gier is helaas geen optie, maar haalt ondanks Kramer toch weer de PO.. Met een betere keeper hadden ze daar gemakkelijk in de tweede ronde in kunnen stromen.

Helemaal eens met deze roze olifant!  :fant  :_schater

Bankzitter

Zolang we Almere in de finale Play offs kunnen treffen, zal er omtrent Jack de Gier natuurlijk sowieso niks naar buiten gebracht kunnen worden.

Lore

Citaat van: Bankzitter op mei 07, 2017, 08:16:26
Zolang we Almere in de finale Play offs kunnen treffen, zal er omtrent Jack de Gier natuurlijk sowieso niks naar buiten gebracht kunnen worden.

Een beetje een Han Berger scenario!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op mei 07, 2017, 08:16:26
Nol de ruiter scenario. We verliezen uit van Wageningen  in de nacompetitie waar hij het jaar er op trainen is.
Henk, held, bedankt

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op mei 06, 2017, 23:47:57

Er zijn meer trainers gesneuveld bij nac en meer trainers bij excelsior die het goed doen. Ik denk dat je als trainer erg afhankelijk bent van de hele organisaties er omheen. Brentford wil ik niet meenemen in de discussie omdat ik niet denk dat diekhuuzn wist waar hij aan begon.
In Henk en Sandor we trust

JeJe

Citaat van: moodygrunn op mei 07, 2017, 15:33:59
Er zijn meer trainers gesneuveld bij nac en meer trainers bij excelsior die het goed doen. Ik denk dat je als trainer erg afhankelijk bent van de hele organisaties er omheen. Brentford wil ik niet meenemen in de discussie omdat ik niet denk dat diekhuuzn wist waar hij aan begon.
Wat wil je hier nu mee zeggen?
Er zijn ook meer trainers gesneuveld bij Cambuur en dat geld ook voor trainers die het goed gedaan hebben.
Vooruit dan neem ik nog even een trainer mee die niet wist waar hij bij Cambuur aan begon.
Maar DIJKHUIZEN blijft de allerslechtste keus en zou een dolksteek voor Sipke zijn
Ik word helemaal ziek van die mensen die hier een trainer willen hebben die hier gespeeld moet hebben,
Is dat een garantie om een top trainer te worden.
Welke trainer heeft bij ons gespeeld en is nu TOP
Ik weet ze niet, maar ben ook niet zo'n insider als velen hier

sunderland

Citaat van: JeJe op mei 07, 2017, 17:33:14
Wat wil je hier nu mee zeggen?
Er zijn ook meer trainers gesneuveld bij Cambuur en dat geld ook voor trainers die het goed gedaan hebben.
Vooruit dan neem ik nog even een trainer mee die niet wist waar hij bij Cambuur aan begon.
Maar DIJKHUIZEN blijft de allerslechtste keus en zou een dolksteek voor Sipke zijn
Ik word helemaal ziek van die mensen die hier een trainer willen hebben die hier gespeeld moet hebben,
Is dat een garantie om een top trainer te worden.
Welke trainer heeft bij ons gespeeld en is nu TOP
Ik weet ze niet, maar ben ook niet zo'n insider als velen hier
is dat dan een garantie om het niet goed te doen hier ? En als jou Sipke hem dan wel graag wil als hoofdtrainer wat vind je je daar dan van ?