Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
98 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mindra, justremco, DeBruyne, JantjeZ

Nieuwe trainer! Wie wordt onze nieuwe TOP trainer?

Gestart door Destroyer, oktober 15, 2016, 10:58:21

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

En waarom is Dijkhuizen de allerslechtste keus?

Lore

Citaat van: JeJe op mei 07, 2017, 17:33:14
Welke trainer heeft bij ons gespeeld en is nu TOP
Ik weet ze niet, maar ben ook niet zo'n insider als velen hier

Dat ligt aan je definitie van "top" denk ik, maar:

- stam
- de Gier
- Grim

Die hebben het toch redelijk goed gedaan? Dijkhuizen kan je over discussiëren, maar bij Excelsior was het gewoon goed toch?

Of denk je dat wij in de categorie Koeman, De Boer gaan proberen?

sunderland

Citaat van: Bankzitter op mei 07, 2017, 20:38:22
Ik denk dat je bij een kleine club als Cambuur weer beter kan gaan voor een twee trainers die complementair zijn. Dan ben je waarschijnlijk goedkoper en beter uit dan eentje die duur is ("moneyball-principe").
en zo ist . Dwight en Henk klopte ook als een bus. Ik denk dat Sipke en Marinus heel goed samen zouden kunnen werken. Sipke geeft dat zelf ook aan.Maar misschien maakt hij Sipke wel kapot :zweep

JeJe

Citaat van: sunderland op mei 07, 2017, 17:44:41
is dat dan een garantie om het niet goed te doen hier ? En als jou Sipke hem dan wel graag wil als hoofdtrainer wat vind je je daar dan van ?
als ze de TOP trainer Maas niet gehaald hadden en Sipke was vanaf het begin trainer geweest, dan hadden we nu niet in de nacompetitie gezeten, maar waren kampioen geweest met minimaal 6 punten voorsprong
Ik vergelijk Dijkhuizen met Maas, alleen nog stukje minder

JeJe

Citaat van: Lore op mei 07, 2017, 19:59:28
Dat ligt aan je definitie van "top" denk ik, maar:

- stam
- de Gier
- Grim

Die hebben het toch redelijk goed gedaan? Dijkhuizen kan je over discussiëren, maar bij Excelsior was het gewoon goed toch?

Of denk je dat wij in de categorie Koeman, De Boer gaan proberen?
de 2 laatste namen heb ik hier al zo vaak wat over gezegd,  ook twijfelachtig

Lore

Citaat van: JeJe op mei 07, 2017, 21:04:19
als ze de TOP trainer Maas niet gehaald hadden en Sipke was vanaf het begin trainer geweest, dan hadden we nu niet in de nacompetitie gezeten, maar waren kampioen geweest met minimaal 6 punten voorsprong

Dat kan je toch niet met zekerheid stellen? Bijna elke eredivisiedegradant heeft het moeilijk in de eerste fase in de JL. Hiermee zeg ik niet dat wij niet hoger hadden gestaan,  maar er is geen enkele garantie dat wij dan kampioen waren geworden.

Citaat van: JeJe op mei 07, 2017, 21:06:18

Welke alternatieven heb jij dan? Of is alleen Hulshof een optie voor je?

Dokkumer

Citaat van: JeJe op mei 07, 2017, 21:06:18
Tsja, met Dick de Boer hebben we nu eenmaal niet zulke goede ervaringen..

Overigens hoeft een nieuwe hoofdtrainer absoluut niet een Cambuurverleden te hebben. Ik ben juist van mening dat je nu met Sipke die als "cultuurbewaker" verlengd heeft je veel verder kunt kijken.

Dokkumer

Citaat van: Lore op mei 07, 2017, 21:31:27
Dat kan je toch niet met zekerheid stellen? Bijna elke eredivisiedegradant heeft het moeilijk in de eerste fase in de JL. Hiermee zeg ik niet dat wij niet hoger hadden gestaan,  maar er is geen enkele garantie dat wij dan kampioen waren geworden.

Dijkhuizen was al aan het tweede JL seizoen bezig, wat zoals jij ook wel weet, dramatisch verliep.
Ik ben wel van mening dat niet alleen het ontslag van Maas, maar ook de terugkeer van vd Belt en de daarbij behorende kwaliteitsinjectie met o.a. Damhert en Centenbak een positieve invloed hebben gehad op de resultaten.

Oosttribune

Met Dijkhuizen of Grim hoef je niet te promoveren want dan krijgen we het egels effect.
Ik zou al helemaal niet begrijpen waarom Sipke assistent wol worden onder deze twee heren. Hij wil assistent worden onder een trainer waar hij ook weer van kan leren. Nou met alle respect maar Marinus of Fred heb ik niet zo hoog zitten als trainer

Lore

Citaat van: Dokkumer op mei 07, 2017, 21:34:31
Dijkhuizen was al aan het tweede JL seizoen bezig, wat zoals jij ook wel weet, dramatisch verliep.
Ik ben wel van mening dat niet alleen het ontslag van Maas, maar ook de terugkeer van vd Belt en de daarbij behorende kwaliteitsinjectie met o.a. Damhert en Centenbak een positieve invloed hebben gehad op de resultaten.

Ik had het niet over Dijkhuizen, maar over de dramatische start onder Maas. Ik ben geen vriendje van hem en ben ook onder de indruk van het herstel onder Slot en Hulshof,  maar om nou direct te zeggen dat wij kampioen waren geworden dat is echt onzin.

sunderland

Citaat van: JeJe op mei 07, 2017, 21:04:19
goed antwoord op beide vragen

sunderland

Citaat van: Lore op mei 07, 2017, 21:41:09
Ik had het niet over Dijkhuizen, maar over de dramatische start onder Maas. Ik ben geen vriendje van hem en ben ook onder de indruk van het herstel onder Slot en Hulshof,  maar om nou direct te zeggen dat wij kampioen waren geworden dat is echt onzin.
nou ik denk dat we dichtbij waren gekomen.

sunderland

Hoeft ook helemaal niet een trainer met een cambuurverleden te komen.Alleen als je dan kijkt naar trainers die haalbaar zijn komen die 3 namen toch naar voren.

Bankzitter

Als Keizer niet plotseling was vertrokken, dan zouden we ook omn de titel gespeeld hebben...
In ider geval blij dat we na de winter weer op koers liggen. Slot is een goeie maar ook die is hues wel te vervangen.

denistel

laten we nou eerst maar eens promoveren en dan zien we wel wie de nieuwe
trainer wordt want ik vind het echt een heel verschil wat er van een trainer
wordt gevraagd op ere div niveau en 1e div niveau.

de taken zullen gewoon heel goed verdeeld moeten worden en dat moet klikken
dat is het belangrijkste.

met lodeweges en henk was die mix heel goed en dat krijg je niet zo maar
weer denk ik