Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
54 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Nieuwe trainer! Wie wordt onze nieuwe TOP trainer?

Gestart door Destroyer, oktober 15, 2016, 10:58:21

Vorige topic - Volgende topic

PePe

We weten niet aan wie we het huidige succes het meest hebben te danken? Maar intern zal dit wel bekend zijn? Anders had Cambuur wel direct voor Sipke kunnen kiezen! Wat ik begrepen heb, wil Cambuur wel op basis van gelijkwaardigheid twee trainers hebben, zoals nu. Het is maar net wie zich hierin ook kan of wil schikken. Als trainer ben je afhankelijk wat voor groep je hebt, hiermee wil ik zeggen, als het niet goed loopt, hoef je niet direct een slechte trainer te zijn. (Dijkhuizen) Misschien heb je een goede groep, en kun je een slechte trainer zijn. (De Gier) Voor mij maakt het niets uit. Een nieuwe trainer aanstellen blijft altijd een gok.

Joop

Bernardo

Marc S

hobbes

Citaat van: Joop op mei 07, 2017, 22:44:18
Misschien komt maaskant vrij

We gaan toch niet nog vier wedstrijden in het nieuwe seizoen wachten tot ie inslagen wordt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: hobbes op mei 08, 2017, 07:51:36
We gaan toch niet nog vier wedstrijden in het nieuwe seizoen wachten tot ie inslagen wordt
Volgens mij is ie dit keer alleen voor het eind van het seizoen aangetrokken en is ie na delaatste wedstrijd direct vrij. Hij heeft geleerd van de vorige keer.
Henk, held, bedankt

hobbes

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 08, 2017, 10:05:35
Volgens mij is ie dit keer alleen voor het eind van het seizoen aangetrokken en is ie na delaatste wedstrijd direct vrij. Hij heeft geleerd van de vorige keer.

Je hebt gelijk, ik lees net op voetbal zone daar gae al en opvolger heeft. Nu maar hopen dat vd Belt het voetbalverstand heeft wat wij hem toedichten en dat hij Maaskant links laat liggen. Past net zo goed bij de club als hij die hier niet meer genoemd mag worden.

Dokkumer

Citaat van: Lore op mei 07, 2017, 21:41:09
Ik had het niet over Dijkhuizen, maar over de dramatische start onder Maas. Ik ben geen vriendje van hem en ben ook onder de indruk van het herstel onder Slot en Hulshof,  maar om nou direct te zeggen dat wij kampioen waren geworden dat is echt onzin.
Dan heb ik traditioneel weer verkeerd gelezen ;)
Over de rest van het verhaal zijn we het helemaal eens.

Dokkumer

Laat Maaskantje alsjeblieft heel lang vastzitten. Die man is een parodie op zichzelf geworden.

piene hassus

We kenne vd Belt oek ut fertrouwen geve dat hij un goeie trener anstelt. Hij het fast un breder netwerk dan de meeste forumgangers

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: piene hassus op mei 08, 2017, 18:03:20
We kenne vd Belt oek ut fertrouwen geve dat hij un goeie trener anstelt. Hij het fast un breder netwerk dan de meeste forumgangers

Maar geen dikkere pokkel :P

Collingwood

Grim blijft (tweede) assistent bij Oranje.
Kalmte alleen kan u redden.

Oosttribune

Bernardo