Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 82
  • Total: 83
  • fred
82 gasten, 1 lid
fred

Nieuwe trainer! Wie wordt onze nieuwe TOP trainer?

Gestart door Destroyer, oktober 15, 2016, 10:58:21

Vorige topic - Volgende topic

denistel

als we dan toch 1 moeten halen dan zeg ik nog steeds John de Wolf laat zijn teams
goed spelen en doet mee om de prijzen.
Kan hard zijn als het moet maar kan ook met mensen omgaan.

Ben het er verder mee eens dat je iets neer moet zetten voor de komende
jaren en een ieder moet daar mee bezig zijn.dan kan deze club weer mooie
tijden gaan beleven.

hobbes

Citaat van: weestwel op oktober 15, 2016, 11:44:54
Genoeg keus zou ik zeggen: Peter van Vossen, Martin Koopman, Harry Sinkgraven, Frans Adelaar, Edgar Davids, Alfons Groenendijk, Foeke Booy, Henk de Jong, Gerald Vanenburg, Jan van Dijk, Johan de Kock, Erik van der Meer, Gerard v.d. Lem, Johan Neeskens, Jos  Luhukay.

Niet stoelpotenzager Booy aub

diekhuzen

Citaat van: denistel op oktober 15, 2016, 12:31:39
als we dan toch 1 moeten halen dan zeg ik nog steeds John de Wolf laat zijn teams
goed spelen en doet mee om de prijzen.
Kan hard zijn als het moet maar kan ook met mensen omgaan.

Ben het er verder mee eens dat je iets neer moet zetten voor de komende
jaren en een ieder moet daar mee bezig zijn.dan kan deze club weer mooie
tijden gaan beleven.
John de Wolf neem jij serieus? Kijk wat die gast heeft gedaan de afgelopen jaren. Van slapen met John tot op het ijs dansen. Bovendien mislukt als trainer.

legeips

Citaat van: koosZevenaar op oktober 15, 2016, 12:11:47
Lijkt me beter dat je je naam verandert in Leiperd.
Waarom Dijkhuizen, wordt die er misschien uitgeschopt omdat hij het zo goed doet.
Waarom Jack de Gier, doet hij het zo goed.
Waarom Foeke Booy, een nietszeggend ventje, alhoewel hij zelf anders denkt.
Is het allemaal omdat ze hier gevoetbald hebben, verre van een garantie van succes.
Ik ben het eens met de meeste mensen hier: Arne Slot en Sipke als hulpje
Ik moet ook nog even kwijt dat we nu wel weten dat je een bloedhekel hebt aan Barto.
Misschien had hij alle wedstrijden in de basis moeten staan en niet als een jojo gebruikt moeten worden.
Ik heb in elk geval genoeg van jouw afbrekende LUL verhalen

Nou Kooszemelaar...

Hoop dat je hard gelucht is. en dat het een mooi weekend wordt...

Heb geen bloedhekel aan Martijn Barto, Ik vind gewoon dat hij bizar (te)veel krediet en kansen heeft gekregen, terwijl we voldoende alternatieven HADDEN en dat is heel lang voor dovemans oren bestemd geweest... En eigenlijk al heel lang mijn grootste frustratie binnen onze club.

Had echt liever gehad dat hij er al 10 had in liggen en dat we gewoon bij de eerste 4 stonden.. Alleen de realiteit is anders en daar hevve we het met elkaar over...

Ben heel benieuwd waar jij trouwens mee aan komt kaken of bist alleen van het zemelen...

Bascambuur

Citaat van: diekhuzen op oktober 15, 2016, 13:13:28
John de Wolf neem jij serieus? Kijk wat die gast heeft gedaan de afgelopen jaren. Van slapen met John tot op het ijs dansen. Bovendien mislukt als trainer.
Hoezo mislukt? Afgelopen seizoen nog gepromoveerd naar de tweede divisie.

Geelblauwstiens

Citaat van: legeips op oktober 15, 2016, 13:19:50
Nou Kooszemelaar...

Hoop dat je hard gelucht is. en dat het een mooi weekend wordt...

Heb geen bloedhekel aan Martijn Barto, Ik vind gewoon dat hij bizar (te)veel krediet en kansen heeft gekregen, terwijl we voldoende alternatieven HADDEN en dat is heel lang voor dovemans oren bestemd geweest... En eigenlijk al heel lang mijn grootste frustratie binnen onze club.

Had echt liever gehad dat hij er al 10 had in liggen en dat we gewoon bij de eerste 4 stonden.. Alleen de realiteit is anders en daar hevve we het met elkaar over...

Ben heel benieuwd waar jij trouwens mee aan komt kaken of bist alleen van het zemelen...

Niet te hart schreeuwen leigips, slecht voor je hard

AliBombali

Nieuwe trainer? Eerst maar eens rust en in ieder geval tot de winterstop wachten.. Weinig mensen zijn overtuigd van de kwaliteiten van onder andere Hulshoff en Ponk, misschien die twee eruit als het niet loopt eind december en pittige vervangers halen? Mannen die gas geven en weten hoe je dit soorten gasten kunt motiveren en prikkelen.. In de tussentijd kan Gerald alle lijntjes verder uit zetten.. Nieuwe trainer of duo Hulshoff/Slot kunnen zich dan ook richten op een scorende spits zodat je na de winterstop grote kans op een periode maakt.. Aan ons de taak om de spelers tijdens wedstrijden en trainingen weer zelfvertrouwen te geven en dan in juli weer Eredivisie spelen, helderheid wat betreft een nieuw stadion en zeiken om iets nieuws!

hobbes

denistel

Citaat van: diekhuzen op oktober 15, 2016, 13:13:28

vorig jaar gepromoveerd en nu weer boven aan dus waar heb je het over.
en als je spelers en andere mensen in de voetbalwereld over em hoort dan
zijn dat heel goede berichtem.

okkele

en ook wat ze buiten het voetbal om doen is niet interessant
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

diekhuzen

Citaat van: denistel op oktober 15, 2016, 13:43:19
vorig jaar gepromoveerd en nu weer boven aan dus waar heb je het over.
en als je spelers en andere mensen in de voetbalwereld over em hoort dan
zijn dat heel goede berichtem.
Waar ik het over heb? Gast is bij verschillende amateurclubs ontslagen en wat hij buiten veld doet is wel degelijk belangrijk, want dat zegt wel iets over de persoon en of hij bij Cambuur past. Ik vind dat John de Wolf zichzelf overschat in vele opzichten.. Gewoon ervaren trainer halen.

zeewolde

Citaat van: okkele op oktober 15, 2016, 13:45:59
en ook wat ze buiten het voetbal om doen is niet interessant
volgens Denistel wel.