Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

cambuur - jong ajax

Gestart door speculeter, november 28, 2016, 22:17:37

Vorige topic - Volgende topic

ChantiSCC

Jong Ajax is inderdaad kwalitatief het beste elftal van de Jupiler League. Je bestrijdt ze het best door erg fysiek te voetballen, en vol in de duels gaan. Laat je ze te veel ruimte om te ballen, verlies je geheid. Vol er boven op klappen! 

Dokkumer

Het blijft een schande dat dit soort clubs in de JL mogen spelen. Regelmatig met spelers met een transferwaarde die de begroting van 80% van de JL clubs overstijgt, de week erop met de helft uit het A1 elftal. Eruit met die clubs en als dat niks wordt, zorgen dat ze een vaste selectie hebben en kunnen "transfereren" binnen de voor de rest van de clubs ook geldende transferperiodes.

Casuals-lwd

Zou mooi zijn als er wat aandacht word geschonken aan de vliegtuigramp in Zuid Amerika

Dokkumer

Citaat van: Casuals-lwd op november 30, 2016, 13:23:19
Zou mooi zijn als er wat aandacht word geschonken aan de vliegtuigramp in Zuid Amerika
Denk niet dat het vanuit de club zal gaan gebeuren. Er is immers geen binding met deze club. Als er wat vanuit de KNVB wordt geregeld dan zou ik dat op zich niet verkeerd vinden.

Vlampiep

Citaat van: koosZevenaar op november 30, 2016, 12:56:10
Misschien zijn er nog wel een heleboel mensen die Cambuur graag willen zien spelen, maar niet in de gelegenheid zijn om naar Leeuwarden te komen.
Als ik jou mag geloven dan moeten ze alleen uitwedstrijden uitzenden voor de 8000 mensen die normaal in het stadion zitten.
Laat ik dit er nog even bij zetten, ze zenden uit om Ajax en zeker niet om Cambuur.
Het is een genot om naar het beste elftal van de juup league te kijken.
Die Koos toch, weer un slukje foor ut eten hat?  :?

denistel

Misschien zijn er nog wel een heleboel mensen die Cambuur graag willen zien spelen, maar niet in de gelegenheid zijn om naar Leeuwarden te komen.
Als ik jou mag geloven dan moeten ze alleen uitwedstrijden uitzenden voor de 8000 mensen die normaal in het stadion zitten.
Laat ik dit er nog even bij zetten, ze zenden uit om Ajax en zeker niet om Cambuur.

als het ze niet om cambuur gaat laat ze er dan lekker blijven zou ik zo zeggen :_schater

Dhani

Teken de volgende petitie Cambuur hoort op het Cambuurplein

https://petities.nl/petitions/cambuur-hoort-op-het-cambuurplein?locale=nl

Deel deze petitie zoveel mogelijk... Facebook insta etc.  :scc

Montana

DayDreamer

:_schater

Zuid1991

Volgens mij gaat het best prima met de verkoop van kaartjes voor deze game!
Oost raakt vol voor vrijdag en Zuid gaat ook best redelijk.
Noord altijd wel zga vol elke wedstrijd. Dus mooi aantal!

ChantiSCC

Citaat van: Dhani op november 30, 2016, 15:33:24

Hoezo??? Als we daar blijven, worden we nooit een stabiele eredivisionist. Dan promoveren we misschien weer eens maar dan zullen we binnen 2 jaar ook weer degraderen.. Uitbreiding op huidige locatie is NIET mogelijk, dus je wilt in dit stadion blijven voetballen? Komende zomer kunnen we spelers als Monteiro en van der Streek niet eens behouden, dan is dat zeker mogelijk en kun je zelfs betere spelers contracteren. Het zal ff moeten wennen, Cambuur op WTC maar ik wil graag dat deze mooie club een stabiele eredivisionist word. De slapende reus is dan eindelijk wakker geworden! Tuurlijk is het zonde dat we hier niet meer verder kunnen, maar er zit zo veel groei in deze club en de huidige omstandigheden zitten dat in de weg.

Vlampiep

Citaat van: ChantiSCC op november 30, 2016, 16:25:59
Hoezo??? Als we daar blijven, worden we nooit een stabiele eredivisionist. Dan promoveren we misschien weer eens maar dan zullen we binnen 2 jaar ook weer degraderen.. Uitbreiding op huidige locatie is NIET mogelijk, dus je wilt in dit stadion blijven voetballen? Komende zomer kunnen we spelers als Monteiro en van der Streek niet eens behouden, dan is dat zeker mogelijk en kun je zelfs betere spelers contracteren. Het zal ff moeten wennen, Cambuur op WTC maar ik wil graag dat deze mooie club een stabiele eredivisionist word. De slapende reus is dan eindelijk wakker geworden! Tuurlijk is het zonde dat we hier niet meer verder kunnen, maar er zit zo veel groei in deze club en de huidige omstandigheden zitten dat in de weg.
Een verbouwd stadion op de oude locatie zou een 13000 plaatsen kunnen opleveren.
En een stabiele eredivisionist en inkomsten uit sponsoren zullen in een verbouwd of nieuw stadion niet van elkaar verschillen. Een groter stadion geeft ook hogere kosten ( lees huur )
Bij een verbouwd stadion blijft de emotionele binding als volksclub bestaan.
Maar als een niet bevooroordeeld en onafhankelijk onderzoek uitwijst dat een verbouwd stadion op de huidige locatie onmogelijk lijkt, is een er geen andere keuze aanwezig.
Want er zijn voldoende twijfels bij de gedane bevindingen en onderzoeken door de gemeente Leeuwarden.
Maar er is onlangs al eens aangegeven dat een nieuw stadion vele valkuilen heeft en lang niet altijd zaligmakend is en ook een bedreiging van voortbestaan kan zijn.

Lore

Waarom zou ik dat willen?  :_spank

Geelblauwstiens

Zeker een ondernemer uit de binnenstad.... welkom

Marc S

Nee. Cambuur gaat naar het WTC waar een echte toekomst is. Doei.