Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 87
  • Total: 88
  • fred
87 gasten, 1 lid
fred

cambuur - jong ajax

Gestart door speculeter, november 28, 2016, 22:17:37

Vorige topic - Volgende topic

AL

Terechte nederlaag.
Cambuur amper voorin geweest.
Spelopvatting van Spike word ik niet blij van.
Bakker en Bosz vond ik zwak.
Achterin stond goed, totdat El Baad er af ging.
Veels te verdedigend spel al denken ik ook dat wel anders volledig van de mat gespeeld zouden zijn.

Lwdscc

Citaat van: Gasgeve op december 02, 2016, 22:53:06
Steenvoorder erin voor El Baad. Dramatische beslissing!

Hij gaf het zelf aan.. Leek last te hebben van zijn rechter kuit..

okkele

Citaat van: wiekie1969 op december 02, 2016, 22:36:35
Wat was dit  bedroevend slecht zeg, we zijn afgetroefd door wat jonkjes van 18. Mut zo snel mogelijk een hoofdtrainer komme, deze assistenten kenne het niet. Wat een drama wissels. Houtkoop en Peersman niveau 3e divisie. Vreselijk. Heb ne ook kapot geergerd aan de gloryhunters die zaten te juichen bij de goals van ajax, wat een stumpers juh. Geen woorden voor.
die jonkjes voetballen anders prima hoor.
trainer is wmb nog niet belangrijk,geld maar anders gebruiken dacht ik zo.
en waar werd er dan gejuicht voor de tegengoals?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

wiekie1969

Vlampiep

Citaat van: Dokkumer op december 02, 2016, 22:45:38
Klopt helemaal. Waar de kleine neusjes schreeuwden om een penalty raakte Kluivert jr de bal als laatste en was het zeker geen overtreding. Maar daarna staat het gewoon ook niet goed, moet je eerlijk in zijn.
Jammer voor Harm Zeinstra, want hij zat er goed bij met de penalty, maar wederom waren er spelers niet bereid om mee te lopen en was de treffer voorkomen.
Ja en zo trokken die lui een "lange neus " naar ons.
:clint En er is een spreekwoord dat luidt; wie zijn neus schendt, schendt zijn aangezicht.

Agy

Onnodig verloren door de wissels, erg slechte beurt van Sipke en Arno. Niet alleen de wissel El Baad voor Steenvoorden maar ook de wissel Barto voor Bosz viel slecht uit. Niet dat Bosz sterk speelde maar daarna werden de ruimtes op het middenveld weer groter. Nogmaals erg jammer want dan had je nog maar 6 punten achter de koploper gestaan.

carlo de leeuw

Citaat van: wiekie1969 op december 02, 2016, 23:08:48
In het hele stadion.
Er zaten natuurlijk, samen met Koos,  wat extra mensen die speciaal een kaartje kopen om jong ajax te aanschouwen.

Bolle

Citaat van: carlo de leeuw op december 02, 2016, 23:12:52
Er zaten natuurlijk, samen met Koos,  wat extra mensen die speciaal een kaartje kopen om jong ajax te aanschouwen.

Ik heb het (gelukkig) niet gezien... Wat een pauper-volk juh!

Agy

Ook erg triest hoe die lui na elke goal lopen te provoceren bij gebrek aan eigen uitpubliek...  :rodekaart :_spank :zucht

carlo de leeuw

Citaat van: Agy op december 02, 2016, 23:11:28
Onnodig verloren door de wissels, erg slechte beurt van Sipke en Arno. Niet alleen de wissel El Baad voor Steenvoorden maar ook de wissel Barto voor Bosz viel slecht uit. Niet dat Bosz sterk speelde maar daarna werden de ruimtes op het middenveld weer groter. Nogmaals erg jammer want dan had je nog maar 6 punten achter de koploper gestaan.
Een aantal gingen veel te onbesuisd drukzetten waardoor de j.a. jonkjes te simpel doorkwamen.
Vond Bosz eraf wel logisch.
Die ging het allemaal wat te snel.

Gasgeve

Citaat van: Agy op december 02, 2016, 23:17:13
Ook erg triest hoe die lui na elke goal lopen te provoceren bij gebrek aan eigen uitpubliek...  :rodekaart :_spank :zucht
Hoe zou jij doen als jij 17 was? Mooier is er toch niet? En wij geven er ook nog aandacht aan.

Agy

Citaat van: carlo de leeuw op december 02, 2016, 23:22:49
Een aantal gingen veel te onbesuisd drukzetten waardoor de j.a. jonkjes te simpel doorkwamen.
Vond Bosz eraf wel logisch.
Die ging het allemaal wat te snel.

Het ging Barto helemaal te snel, maar bedoel meer te zeggen dat er een middenvelder voor hem had gemoeten.

RotterdamLeeuwarden

Het was, het is en het blijft de arrogantste rotclub van Nederland

:R :R :R

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

John Hiatt

Naast dkv haat ik deze club het meest. Alle vooroordelen zijn vanavond weer bevestigd.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: John Hiatt op december 02, 2016, 23:29:27
Naast dkv haat ik deze club het meest. Alle vooroordelen zijn vanavond weer bevestigd.

Waarvan akte.
Ze komen akelig dicht in de buurt...
SC Cambuur Kampioen 2019-2021