Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 87
  • Total: 88
  • fred
87 gasten, 1 lid
fred

cambuur - jong ajax

Gestart door speculeter, november 28, 2016, 22:17:37

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Op noord was dit ook het geval. De hele wedstrijd je club niet steunen en dan met dit komen als het slecht gaat.   :O

Casuals-lwd

Citaat van: V-man op december 03, 2016, 17:23:22
Hoorde dit gisteren op Zuid. Waren een stel "brugpiepers". Der was er zelfs 1 die een psv vlag toonde bij de opkomst van de spelers. Vervelend zo'n actie dat er, pak hem beet 50 koters, tussen echt wel die hard supporters geplempt werden. Kreeg heel vervelende neigingen richting het ventje met zijn psv vlag.
En je hebt hem niet aangesproken?   :O

Casuals-lwd

Citaat van: Gasgeve op december 03, 2016, 17:47:04
Op noord was dit ook het geval. De hele wedstrijd je club niet steunen en dan met dit komen als het slecht gaat.   :O
Dat krijg je met al die provocerende ***** op t veld. Schijthekel aan

speculeter

Nou deze wedstrijd had één voordeel.
Peersman zijn rode kaart en dus geschorst volgende week.
Wat was deze man weer dramatisch.

Gasgeve

Citaat van: Casuals-lwd op december 03, 2016, 18:07:27
Dat krijg je met al die provocerende ***** op t veld. Schijthekel aan
Doen wij toch ook als we scoren? Dan provoceren we ook naar het uitvak toe. Dit zijn jongetjes van 17 die moeten nog veel leren. Je kan je beter ergeren aan het feit dat Peersman een A junior niet onder controle kan houden.

Vlampiep

Jong Ajax had helemaal geen uitsupporters mee dus staan ze altijd te juichen voor de Cambuur aanhang.
En verder, wat is er op tegen dat als je scoort dat je dan blij bent, al hoe zuur het ook voor ons is.
Als onze selectie wat meer volwassen de wedstrijd had uitgespeeld, waren we er zonder kleerscheuren van af gekomen.
Maar er moest zo nodig netjes gevoetbald worden in de laatste minuten in plaats van alle ballen het stadion uit te trappen.
Nu krijg je van een stel snotneuzen het deksel op de neus en maken ze een lange neus naar ons.

dizzhead

Snotneuzen, deksel op de neus, lange neus. Helemaal mooi.

V-man

>En je hebt hem niet aangesproken?   :O
Zoals ik al aangaf een kid (met naar ik dacht een beperking). Heb luidkeels kenbaar gemaakt wat ik er van vond hoor :0= :0= :0= Kan niet een vlag van een ander team tussen de scc-fans!

Yellow Army

Citaat van: Vlampiep op december 03, 2016, 19:26:40
Jong Ajax had helemaal geen uitsupporters mee dus staan ze altijd te juichen voor de Cambuur aanhang.
En verder, wat is er op tegen dat als je scoort dat je dan blij bent, al hoe zuur het ook voor ons is.
Als onze selectie wat meer volwassen de wedstrijd had uitgespeeld, waren we er zonder kleerscheuren van af gekomen.
Maar er moest zo nodig netjes gevoetbald worden in de laatste minuten in plaats van alle ballen het stadion uit te trappen.
Nu krijg je van een stel snotneuzen het deksel op de neus en maken ze een lange neus naar ons.

Dit had niks met blijdschap te maken, maar puur om te etteren. Als het publiek je de gehele wedstrijd in de zeik neemt ofzo kan ik me er wat bij voorstellen dat je zo je gram haalt, maar dat was absoluut niet het geval. Dan is het logisch dat daar reactie op komt.
Area 58

sunderland

Hoe speelde ons topper Anderson

Gasgeve

Citaat van: sunderland op december 03, 2016, 21:04:32
Hoe speelde ons topper Anderson
Degelijk. In vergelijking met zijn collega back Peersman superieur.

brambo3004

Citaat van: Gasgeve op december 03, 2016, 21:10:29
Degelijk. In vergelijking met zijn collega back Peersman superieur.

Mits beide fit, voortaan vDeelen op rechtsback en Anderson maar op links?

Gasgeve

Citaat van: brambo3004 op december 03, 2016, 21:52:13
Mits beide fit, voortaan vDeelen op rechtsback en Anderson maar op links?
Dan zou ik eerder Blackson een serie wedstrijden laten spelen, maar het is bijna winterstop, oftewel tijd voor een degelijke linksback die geen punten voor je verspeeld.

Bankzitter

Volgende week tegen jong Utrecht iid  maar eens v Deelen linksback en Anderson rechtsback uitproberen (of omgekeerd). Van Blackson ,Peersman en Houtkoop hebben we al geprobeerd en overtuigen niet.

denistel

Citaat van: D.H.Skolten op december 03, 2016, 09:32:16
Schilder een leider, daar heb je gelijk aan, maar het is toch te triest voor woorden dat een speler als hij hier een belangrijke speler is terwijl hij bij elke andere club een gemiddelde speler zou zijn! Dat zegt toch genoeg over het Cambuur van tegenwoordig, dat is toch triest! Ik kan hier echt niet tegen he, Cambuur heeft zoveel potentie maar professionaliteit is hier zo ver te zoeken! Er is geen visie, er wordt maar wat aan gekloot. Net zoals het zogenaamde nieuwe stadion, hoelang zijn we daar nou al niet mee bezig! Het is gewoon een sprookje en iedere echte Cambuur supporter weet het, het is gewoon lachwekkend! Ik zou er om kunnen lachen (helemaal die DKV'ers) waar het niet dat het zo pijnlijk is voor ons!

precies ze laten zich de les lezen door knapen van 17-18-19 jaar die al veel meer slimmigheden
en vaardigheden bezitten dan spelers die al langer in betaalde voetbal spelen en zelfs 3 jaar ere divisie
achter de rug hebben. ik zeg het al tijden totale proffesionalisme ontbreekt zo wel in investeren in
je zelf als in team gedrag enz..gister een half uur na de wedstrijd gingen de 1e spelers alweer op
weg naar huis tsjonge tsjonge wat zijn we een team.gewoon niet te geloven zulke dingen.