Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
72 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017

Gestart door weestwel, februari 25, 2017, 10:06:54

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: michello op maart 20, 2017, 14:46:14
Ohja? Wij zaten ook niet in het uitvak maar achter de goal naast het uitvak. Gewoon op de Dijk gezeten nog vooraf.  Alleen met kaartcontrole werd ons gevraagd waar we vandaan kwamen.

En waar kwam je vandaan, Edam of Purmerend?
Henk, held, bedankt

inie minie

vond persoonlijk de wedstrijd ook niet echt je van het ,alleen dat kan hem ook aan mij liggen.
Verder mooie dag gehad  half elf in volendam auto in parkeerkelder en richting de dijk, strune tussen de chinezen met mondkapkes op.
bierkes drinke aapkes kieke dat mut je vaker hewwe  :proost  die kroegbaas van cafe motje het een jaaromzet draait volgens mij.
bij binnenkomst stadion voor vak bc naast uitvak kregen wij t verzoek om maar vooral afstand te houden van t gastevak want de buffer was niet zo groot.......

siepelsjeu

Citaat van: thankyou op maart 20, 2017, 12:08:52
''Prima matchday met #cambuur supporters. Paar 'supporters' die buiten de regeling gekomen waren het dorp uitgezet. Verder gezellig. #volcam''

Niets van meegekregen,lijkt mij een onnodig politie optreden?

Ging om mensen met een stadionverbod.

Casuals-lwd

Volgend seizoen maar vrij vervoer en meer kaarten (hopelijk komt er geen volendam uit volgend seizoen natuurlijk)

Marc S

Citaat van: Casuals-lwd op maart 20, 2017, 22:58:12
Volgend seizoen maar vrij vervoer en meer kaarten (hopelijk komt er geen volendam uit volgend seizoen natuurlijk)

Mag wel, maar dan in de Eredivisie

Ronnie tng

Citaat van: siepelsjeu op maart 20, 2017, 19:01:37
Ging om mensen met een stadionverbod.

Nee hoor, wij werden met geldige kaarten geweigerd voor het thuisvak. Stewards van Cambuur die rond het hele stadion staan te spotten, om te kotsen. Terwijl kassa's gewoon open waren.

Mij hoor je niet zeiken, ben blij dat de eerste stap weer gezet is, en goed is gegaan

michello

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 20, 2017, 15:21:46
En waar kwam je vandaan, Edam of Purmerend?

Haha, nee. Ik ga niet lopen zwetsen omdat een steward dat vraagt.  We werden gewoon keurig binnengelaten, met de mededeling ons te gedragen. Kinderlijk, dit soort situaties. Belachelijk. Maar goed, de wedstrijd dus wel kunnen zien.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: michello op maart 21, 2017, 11:50:36
Haha, nee. Ik ga niet lopen zwetsen omdat een steward dat vraagt.  We werden gewoon keurig binnengelaten, met de mededeling ons te gedragen. Kinderlijk, dit soort situaties. Belachelijk. Maar goed, de wedstrijd dus wel kunnen zien.

:thumbsup Bij de promotiewedstrijd tegen Excelsior vroegen ze ook aan ons voor welke club we waren (thuisvak). Ik ben voor goed voetbal zei ik glimlachend en we kwamen zonder problemen binnen.
Henk, held, bedankt