Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
77 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

nacompetitie 2017

Gestart door speculeter, april 08, 2017, 07:44:48

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op mei 15, 2017, 15:00:52
Drie spelers (Raykov, Church en Papazoglou) voor de rest van het seizoen uit de selectie gezet.

alleen die namen al  :zucht
Henk, held, bedankt

hobbes

Citaat van: Dokkumer op mei 15, 2017, 12:59:07

Als iedereen die nu maar wat roept ook even het HELE schema bekijkt en ziet wat de kleine koeienlettertjes  vermelden...
En anders indien men het tegendeel bewijzen wil, graag een link naar de bron, in plaats van maar wat te blijven roeptoeteren.

Bron http://www.knvb.nl/nieuws/betaald-voetbal/eredivisie/26468/alle-deelnemers-play-offs-eredivisie-bekend

De tekst op die pagina klopt niet, daar staat dat we tegen nec moeten

papier

Eerst mvv dan kijken we weer verder. Het blijven play offs en in Maastricht verloren we eerder dit seizoen ook. First things first.

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bankzitter

Ik vind het wel slim van die Griek Belg. Hij heeft al een nieuwe club en kan schijt aan die eigenaar en bestuur hebben. Rotte appels uit de selectie. Gelukkig hebben wij dat proces in de winter al gehad.

V-man

Net mij weer rot geïrriteerd aan die zeiksnor. Eerst kunstgras willen laten verbieden en over cambuur zeggen dat het jaren geleden was dat zij een goed elftal hadden (ja toen die lul erin speelde wel hahaha grappig hoor). Kortom Roda zou het wel redden. Gelukkig zit Wilfred daar aan tafel!!!! Hij zei zoiets van: "dat zullen we nog wel even zien"!

Bernardo

Kunstgras moeten ze ook verbieden.

V-man

Echt gras is natuurlijk leuker maar: "Waarom denk je dat wij op kunstgras spelen?" Pffff

Scc4-ever

Citaat van: V-man op mei 15, 2017, 21:44:28
Net mij weer rot geïrriteerd aan die zeiksnor. Eerst kunstgras willen laten verbieden en over cambuur zeggen dat het jaren geleden was dat zij een goed elftal hadden (ja toen die lul erin speelde wel hahaha grappig hoor). Kortom Roda zou het wel redden. Gelukkig zit Wilfred daar aan tafel!!!! Hij zei zoiets van: "dat zullen we nog wel even zien"!
we zullen t inderdaad nog wel zien!.

V-man

hopelijk vliegt Roda er meteen uit tegen Helmond (raaahaaa)!

V-man

ik bedoelde eigenlijk is het nog niet zeker dat wij tegen roda spelen. Dit is wel het mooiste scenario (sweet revenge)!

denistel

Citaat van: V-man op mei 15, 2017, 21:59:16
ik bedoelde eigenlijk is het nog niet zeker dat wij tegen roda spelen. Dit is wel het mooiste scenario (sweet revenge)!

nou doe mij helmond dan maar in de finale

ChantiSCC

Citaat van: V-man op mei 15, 2017, 21:44:28

Ach ja joh die snor, die totaal niet met de tijd mee gaat. Blieft hangen in '60 '70 '80 jaren..

Dokkumer

Die snor is alleen maar leuk als hij positief over ons spreekt.

Selectieve verontwaardiging.

Collingwood

Voetbalinhoudelijk neem ik Derksen niet zo serieus. Als hij het over andere zaken (dingen die zich afspelen op directieniveau of bij de KNVB, etc.) heeft moet ik altijd erg om hem lachen. Overigens heb ik het idee dat hij met zijn Cambuur-opmerkingen vaak vooral Genee probeert te stangen.
Kalmte alleen kan u redden.