Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
88 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017

Gestart door Collingwood, augustus 12, 2017, 21:45:18

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op augustus 18, 2017, 13:24:06
Jij. Wij niet  :devil
toe juh . Gaan Dou nou maar bier drinken op het strandpaviljoen

PePe

Vanavond op Fox 5: Cambuur - Jong Ajax, aansluitend om 22.00 -  23.00 uur documentaire over Marinus Dijkhuizen.

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Noordcambuur

Citaat van: Zuid1991 op augustus 17, 2017, 16:55:06
Nog 1719 kaarten over met nog meer dan een dag verkoop te gaan. Ik weet dat het vakantie tijd is, en er dus mensen zijn die niet kunnen komen. Maar verwachting is dan toch een 7000 + lui.
En dat is toch zeer netjes.
Gas gevuh morgen.  |:)
die aantallen van jou kloppen vaak niet we zullen zien vanavond.

Zuid1991

Citaat van: Noordcambuur op augustus 18, 2017, 17:23:40
die aantallen van jou kloppen vaak niet we zullen zien vanavond.
Nee? Kiek dan eens even bij cambuur kaarten op internet juh.
Feiten liegen niet.
Alleen ist de vraag of ze allemaal komme.
Binne wel voor een eerste wedstried in de bouwvak redelijk veul verkocht fien ik

sunderland

Cambuur Groningen

Citaat van: sunderland op augustus 18, 2017, 18:46:20
Die aantallen van jou kloppen bijna nooit
ze komen van de kaaryjes website, maar die houdt niet rekening met sk houders en sponsoren die niet komen. Net nog zo'n 1400 in de verkoop, ik mik op 6.812 aanwezigen.

Zuid1991

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 18, 2017, 18:59:48
ze komen van de kaaryjes website, maar die houdt niet rekening met sk houders en sponsoren die niet komen. Net nog zo'n 1400 in de verkoop, ik mik op 6.812 aanwezigen.
Ja logisch dat snapt iedereen toch wel dat  seizoenkaarten en sponsoren die niet komen wel meegeteld worden op internet.

Jandehulk

Citaat van: picoberghuis op augustus 18, 2017, 21:02:34
Benieuwd of al die onterecht positieve koorknaapjes en papagaaien hier na vandaag de blauwe Jomanda Jurk uittrekken en erkennen dat van den belt tot dusverre een wanprestatie heeft geleverd. Een onsamenhangend slap elftal zonder fut, in elke linie tekort en vooral een elftal zonder dirigent.

Dijkhuizen lijkt voor de 3e keer achter elkaar bij een club dramatisch te starten. Of dit toeval is?

Slaap zacht positivo's , de realisten die hier getypeerd worden als zeikers en negatievelingen krijgen vandaag bevestigd wat ze al weken verkondigen.
AMEN!!.... zit totaal niks in

drg

De tweede helft van de eerste wedstrijd is nog niet eens begonnen..

wagen306

Idd. Dat in de hemel prijzen van den belt ook. Het is een moeilijke markt, zitten andere ploegen ook mee. en die halen de spelers wel. Kortom onvermogen van van den belt. Het halen van der laan bijvoorbeeld. Heeft de laatste jaren geen bal geraakt, Het halen van Smeets is niet fit wat moet je ermee. Hadden ze in Engeland wel goed gezien.  Van der Vegt was niet gelukkig met de aankopen, maar de aankopen hebben ook geen kans gehad en zijn veel te snel de deur uitgegaan o.a Bosz, Gouriye.

drg

Een ploeg als Jong Ajax zit helemaal niet in die 'moeilijke markt'.

Oh en ik zit niet in een 'positieve bubbel' of wat dan ook, ik kijk verder dan een halve seizoens-wedstrijd.

Keira

Tweede helft strijd en passie dat wel!! Had de eerste helft ook gemoeten

Naastismis

2de helft een dikke voldoende of lag het meer aan het feit dat de spelers van jong ajax niet meer konden?

Marc S

1e helft kut, 2e helft beter, jammer dat dan de verdiende gelijkmaker niet alsnog valt.