Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
49 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Delamere, bok, Kuzmanovic-Apeldoorn, Holwerd voor Cambuur, Huizen

SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017

Gestart door Collingwood, augustus 12, 2017, 21:45:18

Vorige topic - Volgende topic

carlo de leeuw

Citaat van: picoberghuis op augustus 18, 2017, 21:02:34
Benieuwd of al die onterecht positieve koorknaapjes en papagaaien hier na vandaag de blauwe Jomanda Jurk uittrekken en erkennen dat van den belt tot dusverre een wanprestatie heeft geleverd. Een onsamenhangend slap elftal zonder fut, in elke linie tekort en vooral een elftal zonder dirigent.

Dijkhuizen lijkt voor de 3e keer achter elkaar bij een club dramatisch te starten. Of dit toeval is?

Slaap zacht positivo's , de realisten die hier getypeerd worden als zeikers en negatievelingen krijgen vandaag bevestigd wat ze al weken verkondigen.
Was inderdaad niet best de 1e helft. zeker die keeper niet. 2e helft gooiden ze de schroom wat van zich af en ging het gelukkig wat beter met wat meer strijd en met een beetje geluk pak je ook nog een puntje.
Dit Cambuur moet zeker nog wat versterkt worden, maar wat jij er allemaal uitkraamt is nogal wat na welgeteld 45 minuten.

Zuid1991

Betrams wat ongelukkig bij beide goals maar technisch gezien kon hij er niet veel aan doen. Veel verdedigers voor hem, plus dat goals van richting werden veranderd. Wat wil je dan als keeper?
Betrams voorkomt met prachtige save de 0-1, en tweede helft nog een paar prima technische reddingen.

AliBombali

Benieuwd of al die onterecht positieve koorknaapjes en papagaaien hier na vandaag de blauwe Jomanda Jurk uittrekken en erkennen dat van den belt tot dusverre een wanprestatie heeft geleverd. Een onsamenhangend slap elftal zonder fut, in elke linie tekort en vooral een elftal zonder dirigent.

Dijkhuizen lijkt voor de 3e keer achter elkaar bij een club dramatisch te starten. Of dit toeval is?

Slaap zacht positivo's , de realisten die hier getypeerd worden als zeikers en negatievelingen krijgen vandaag bevestigd wat ze al weken verkondigen.

Hopelijk blijf je gewoon lekker weg dan.. Tweede helft was even een stukje anders of niet? Tuurlijk moeten er nog een paar jongens bij, maar dat moet goedkomen.. in plaats van je gal te spuwen en je 'gelijk' te halen als de eerste helft van de allereerste wedstrijd niet goed verlopen is, hoor je je club dan juist aan te moedigen.. Blegh.. dat negatieve gelul hier, om misselijk van te worden..

Drumfather SCC

Zuur, door een nerveuze start bij Betrams en de ploeg verlies je de wedstrijd
Begin je net als in de tweede dan win je hem, Ze zijn te laat begonnen met voetballen
Het weekend begint even klote maar er zit wel potentie in deze groep, Met name bij Schils, Robertha en Kallon

Waar ik weer minder vrolijk van word is ''Als ik jou vergeet''  :R
Clubliederen bestaat bij het Cambuurpubliek niet meer
En dat gebash op de positieve mensen is ook om te huilen  :O
Iedereen mag zijn mening hebben maar door de emotie gaan mensen weer schreeuwen en zichzelf en alle andere zelfbenoemde realisten op een voetstuk zetten
Die mensen die na 1 helft al schreeuwen dat Bertrams op MP moet, dat van der Belt een oude leipo is enz. die zijn niet goed bij hun paasei
Die moet lekker zelf hun SK op MP zetten en voor de buis naar Real Madrid gaan kijken

Het is even zuur mannen, zeker nu we Peersman moeten gaan missen (Oliedom) maar het is even niet anders
Het is een ploeg en groep in groei
Kampioen worden we toch niet maar we moeten samen met de ploeg bouwen naar een goed seizoen

Afbranden kan altijd nog maar vandaag vond ik wel erg ver gaan
Ik baal ook maar willen de zelfbenoemde realisten dan ook even verder kijken dan hun wijsneus lang is?

Oh ja; El Baad op RB kan echt niet

D.H.Skolten

Wanneer komt Cambuur eens tot inzicht dat Peersman een compleet achterlijke idioot is! Deze klootzak is een schande voor Cambuur en is 1 van de slechtste spelers de afgelopen jaren. En de harde kern dan ook nog tijdens de wedstrijd zingen " Marvin Peersman maak die goal"! Dan spoor je toch ook niet helemaal he.

Bernardo

Tsja, eerste helft kut, tweede helft heb ik me wel vermaakt. Op basis van de kansen, verdien je sowieso een punt en kan je hem misschien ook nog wel winnen. Mathieu viel mij weer vies tegen, komt ongeintresseerd over. Verder snapte ik de wissel Smeets voor Schils helemaal niet, we zaten toen net in een goede fase en waren op jacht naar de 2-2. Haal je je enige goede voetballende middenvelder eraf, voor een speler die niet fit is. Onbegrijpelijke actie van Dijkhuizen.

D.H.Skolten

Citaat van: Bernardo op augustus 18, 2017, 22:30:46
Tsja, eerste helft kut, tweede helft heb ik me wel vermaakt. Op basis van de kansen, verdien je sowieso een punt en kan je hem misschien ook nog wel winnen. Mathieu viel mij weer vies tegen, komt ongeintresseerd over. Verder snapte ik de wissel Smeets voor Schils helemaal niet, we zaten toen net in een goede fase en waren op jacht naar de 2-2. Haal je je enige goede voetballende middenvelder eraf, voor een speler die niet fit is. Onbegrijpelijke actie van Dijkhuizen.
Helemaal mee eens. En god wat heb ik me geergerd aan de supporters die die oranje balletjes op het veld gooiden! En als een ajacied een blessure overhoudt door op 1 van die dingen te staan kan Cambuur betalen.

poelie-lwd

2e helft iets beter maar nog steeds ver onder de maat natuurlijk. Boerlage en El Baad op dit nivo kan echt niet. Bertrams herpakte zich en geef ik het voordeel van de twijfel maar oogde allerminst zeker. Kip is werkelijk geen schim meer van de speler die hij was bij Almere. Mathieu en Daniels kunnen hun steentje bijdragen in een draaiend elftal maar de kar trekken kun je niet van ze verlangen. Steenvoorden en Schilder waren degelijk. Moeten in de communicatie beter op elkaar letten.Barto is werkelijk weer overal waar hij niet moet zijn. Ik vond dat Robertha dat beter deed. Kallon is ook een leuke speler maar voor hem geldt hetzelfde als Daniels en Mathieu. Waar ik wel blij van wordt is Schils. Dat gaat een hele goeie worden in Leeuwarden! Samenvattend denk ik dat er 6 spelers aan de bovenkant bij moeten. Met 2 of 3 speel je een verloren seizoen. Een rechts en linksback, 2 middenvelders, een spits en een linksbuiten. Contract van Peersman verscheuren. Die heeft niks op een voetbalveld te zoeken.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

keije

Helemaal eens Poelie ! Heb geen team gezien wat al 6 weken met elkaar bezig is om beter te worden. Zie geen groei, ontwikkeling. ...

Tanjajeah

In positieve zin vielen op:

*Schils! Beste man aan Cambuurkant. Raar dat Dijkhuizen juist hem van het veld haalde.
*Kip. Kan zich na een jaar blessure-ellende eindelijk laten zien en oogt gretig.
*Kallon. Kan met zijn snelheid en techniek uitgroeien tot publiekslieveling

Noordcambuur

klopt pico laat de mannetjes maar komen..... :y

Noordcambuur

Citaat van: Tanjajeah op augustus 18, 2017, 22:43:37
In positieve zin vielen op:

*Schils! Beste man aan Cambuurkant. Raar dat Dijkhuizen juist hem van het veld haalde.
*Kip. Kan zich na een jaar blessure-ellende eindelijk laten zien en oogt gretig.
*Kallon. Kan met zijn snelheid en techniek uitgroeien tot publiekslieveling
vergeet steenvoorden en schilder niet.

keije

Steenvoorden  ???  1e helft ook gezien ? Dat ie toevallig tegen  een bal aanloopt..okay... maar verder ??   Paar jaar terug centrum Leeuwin , van der Laan dat was  geweldig ! Tis behelpen momenteel. ...

Collingwood

Wedstrijd met twee gezichten.

Eerste helft: Wat een drama! Met name het middenveld werd helemaal overlopen. Kip vrijwel onzichtbaar, Boerlage risicoloos en nog slordig ook. Schils aan de bal prima. Maar het belangrijkste: geen van drieën veroverde een bal. Jong Ajax kuierde er zo doorheen, er zat helemaal geen strijd in. Verder voorin ook tamelijk machteloos, op een paar aardige momenten na. Verdediging kon je niet veel verwijten. Bertrams oogde onzeker maar bij die goals ongelukkig. Of het echt blunders waren kon ik vanaf de tribune niet goed zien. Na 45 minuten was ik alle hoop even kwijt.

Die kwam de tweede helft enigszins terug. Ineens was er wel druk, inzet en strijdlust. Waarom kan dat niet vanaf het begin vraag je je dan af. Daniels, Kip, El Baad en Kallon kregen 100% kansen op de gelijkmaker. Opeens bleken een paar spelers ook nog aardig te kunnen voetballen. Met name Schils was echt goed bezig, en ook Kip kwam prima in de wedstrijd. Daniels een paar mooie acties en Kallon verraste positief. Die zou ik volgende week laten starten in plaats van de wat onzichtbare Mathieu. Verder complimenten aan Steenvoorden, die ging 90 minuten lang voorop in de strijd. Smeets lijkt nog even nodig te hebben, oogde totaal niet fit. Wel een mooie bal op Kip.

Dieptepunt van de wedstrijd was de rode kaart van Peersman. Dat heeft niets met strijd te maken maar alles met domheid en op een verkeerde manier je frustratie uiten.

Al met al nog genoeg werk aan de winkel. Wat in de eerste helft op de mat werd gebracht kan echt niet en hoop ik niet weer te zien dit seizoen. Maar gelukkig toonde de tweede helft aan dat we nog wel enige verbetering mogen verwachten.
Kalmte alleen kan u redden.

Oosttribune

Schilder, Kip, Schils, Kallon en Daniels prima! steenvoorden redelijk. bertrams ongelukkig mag wel wat meer krediet krijgen.

Spits erbij, Smeets en van der Laan keihard laten trainen om fit te worden. Rechsback en middenvelder erbij dan moet top vijf haalbaar zijn.

Dramatische eerste helft, tweede stuk beter had ik niet verwacht. Overigens was de voorhoede van Ajax onze hele begroting. Zo zie je maar weer hoe droevig het is in de Jupiler league