Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
49 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Delamere, bok, Kuzmanovic-Apeldoorn, Holwerd voor Cambuur, Huizen

SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017

Gestart door Collingwood, augustus 12, 2017, 21:45:18

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: picoberghuis op augustus 18, 2017, 21:02:34
Benieuwd of al die onterecht positieve koorknaapjes en papagaaien hier na vandaag de blauwe Jomanda Jurk uittrekken en erkennen dat van den belt tot dusverre een wanprestatie heeft geleverd. Een onsamenhangend slap elftal zonder fut, in elke linie tekort en vooral een elftal zonder dirigent.

Dijkhuizen lijkt voor de 3e keer achter elkaar bij een club dramatisch te starten. Of dit toeval is?

Slaap zacht positivo's , de realisten die hier getypeerd worden als zeikers en negatievelingen krijgen vandaag bevestigd wat ze al weken verkondigen.
klopt pico laat de mannetjes maar komen..... :y

D.H.Skolten

Zo'n beetje het slechtste wat Dijkhuizen had kunnen doen was Smeets er in brengen voor Schils!

De Gast

Geen spits geen punten. Op basis van de tweede helft weer wat hoop gekregen maar jonge jonge.. wat is het toch triest dat we jaar op jaar maar lopen aan te kloten in de spitspositie. Zo zonde van al het andere goede werk..

Lichtpuntjes: Schils, Kallon, Daniels.
Bertrams: nog nooit zoiets gezien.

Volgende week ook weer kansloos, tenzij vd Belt nog in actie komt.

Oosttribune

Citaat van: picoberghuis op augustus 18, 2017, 23:07:43
Respect dat een aantal hier (helaas terecht) kritisch zijn op selectie en beleidskeuzes. Poelie en anderen worden hier vaak aangevallen of bekritiseerd, maar teruglezende komen veel zaken wel uit!

Tot 31 augustus lekker eerlijk en kritisch zijn, daarna (na sluiten transfer window) alle strijdbijlen begraven en vol achter de selectie die er dan staat!

Ik snap je niet helemaal, ben je nu blij dat de kritiek uitkomt, en daarmee je gelijk haalt? We hopen toch allemaal op het positieve resultaten?? Ik geef graag toe dat de eerste helft dramatisch was maar met een paar gerichte versterkingen moet het prima goedkomen.

Leg eens uit 

Noordcambuur

Barto kan echt niet meer je speelt met 10 man  :_schater

Noordcambuur

Citaat van: De Gast op augustus 18, 2017, 23:09:16
Geen spits geen punten. Op basis van de tweede helft weer wat hoop gekregen maar jonge jonge.. wat is het toch triest dat we jaar op jaar maar lopen aan te kloten in de spitspositie. Zo zonde van al het andere goede werk..

Lichtpuntjes: Schils, Kallon, Daniels.
Bertrams: nog nooit zoiets gezien.

Volgende week ook weer kansloos, tenzij vd Belt nog in actie komt.
komen er nieuwe spelers moeten ze eerst ff wennen hier in lwd en fit worden :_spank

wiekie1969

Vorig seizoen was het 1-3.Dus toch nog een klein lichtpuntje.

V-man

De 1e helft was "om moedeloos te worden", maar de 2e biedt perspectief. Bertrams had zeker drie fantastische reddingen en zag er bij 1 goal niet goed uit. Erger mij wel dat een deel vh publiek na 2 foute spelhervattingen en/of blunders meteen de speler gaat uitfluiten. Dat helpt dus echt geen reet en zorgt voor nog meer onzekerheid...kom op zeg!Een echte spits erbij zou zoveel verschil maken. De bal lag nu vaak op een plaats waar de nieuwe spits moet staan en hem er genadeloos inrost!

Josli

Citaat van: Noordcambuur op augustus 18, 2017, 23:03:45
klopt pico laat de mannetjes maar komen..... :y

Wat is nou eigenlijk jullie punt? Elke onbenul kan zien dat het nog niet goed is. Maar mag je dan niet naar de positieve dingen kijken?
Een keeper van 22 afbranden, daar wordt hij vast beter van. Iedereen kan zien dat hij een paar dubieuze momenten had. Maar ik heb ook hele goede reddingen gezien. Die jongen wordt beter als hij blijft staan en het vertrouwen krijgt. Als ik dan een positivo ben? Prima...

Ik Ajax heeft allemaal spelers die erg goed zijn aan de bal. Als je dan Met Kip en Boerlage speelt, kunnen ze mooi uit de duels blijven en dat is precies wat Ajax graag wil. De tweede helft kwamen we in de duels en bleken we veel beter te kunnen.

Wat ik dan wel jammer vind, is dat er al heel snel wordt gekozen voor de lange bal op Barto en Robertha. Als die ballen van de zijkant komen zijn ze veel gevaarlijker. Helaas ging de wedstrijd daardoor een beetje als een nachtkaars uit.

Oja, v/d Belt is het beste wat Cambuur ooit overkomen is. Die heeft bij mij vrijwel onbeperkt krediet. Omdat dankzij hem onze club nog bestaat en straks zelfs in een prachtig nieuw stadion speelt.

SCCBerlikum

Citaat van: keije op augustus 18, 2017, 22:51:47
Steenvoorden  ???  1e helft ook gezien ? Dat ie toevallig tegen  een bal aanloopt..okay... maar verder ??   Paar jaar terug centrum Leeuwin , van der Laan dat was  geweldig ! Tis behelpen momenteel. ...

loool  :_schater, man man man  :zucht Beste man opt veld, prima interview ook op fox |:)

Bankzitter

Als je niet negatief bent, dan ben je hopeloos positief. Afwachten tot tot iedereen fit en ingespeeld is mag ook niet. Een middenweg bestaat niet.

Collingwood

Citaat van: SCCBerlikum op augustus 18, 2017, 23:37:52
loool  :_schater, man man man  :zucht Beste man opt veld, prima interview ook op fox |:)

Beste man op het veld weet ik niet, maar wel de enige (misschien samen met Schilder) die vanaf minuut 1 de beuk er in gooide!
Kalmte alleen kan u redden.

D.H.Skolten

Citaat van: Josli op augustus 18, 2017, 23:28:08
Wat is nou eigenlijk jullie punt? Elke onbenul kan zien dat het nog niet goed is. Maar mag je dan niet naar de positieve dingen kijken?
Een keeper van 22 afbranden, daar wordt hij vast beter van. Iedereen kan zien dat hij een paar dubieuze momenten had. Maar ik heb ook hele goede reddingen gezien. Die jongen wordt beter als hij blijft staan en het vertrouwen krijgt. Als ik dan een positivo ben? Prima...

Ik Ajax heeft allemaal spelers die erg goed zijn aan de bal. Als je dan Met Kip en Boerlage speelt, kunnen ze mooi uit de duels blijven en dat is precies wat Ajax graag wil. De tweede helft kwamen we in de duels en bleken we veel beter te kunnen.

Wat ik dan wel jammer vind, is dat er al heel snel wordt gekozen voor de lange bal op Barto en Robertha. Als die ballen van de zijkant komen zijn ze veel gevaarlijker. Helaas ging de wedstrijd daardoor een beetje als een nachtkaars uit.

Oja, v/d Belt is het beste wat Cambuur ooit overkomen is. Die heeft bij mij vrijwel onbeperkt krediet. Omdat dankzij hem onze club nog bestaat en straks zelfs in een prachtig nieuw stadion speelt.
Ik ben het met bijna alles wat je zegt eens, maar je mag het beestje ook wel eens bij de naam noemen en je kop uit t zand halen! En als je geen geld wilt uitgeven er geen caliber Falkenburg spelers bij komen wordt dit een ramp van een seizoen en trekt Cambuur dat misschien/waarschijnlijk de volgende jaren door en kost je jaarlijks ook tonnen aan inkomsten aan kaarten, sponsoren, drankverkoop etc. he!

Josli

Misschien heb je gelijk. Ik kijk er alleen niet op die manier naar. Ik kijk meer naar de spelers die Dijkhuizen tot zijn beschikking heeft en hoe je daar het maximale rendement uit kunt halen. Ik denk dat je daar al heel veel kunt winnen. En ik vind ook, dat je spelers met groeipotentie moet laten spelen. Dus ik zou Robertha gewon in de basis zetten en Bertrams laten staan. Dan verzilver je je kapitaal. Barto ga je niks meer aan verdienen. Maar als je hem dan toch wilt opstellen, zet hem dan op het middenveld als er veel fysieke duels zijn.

666

Dit is een 11tal dat voor 2009 voor Cambuur speelde... Vanaf 2009 waren we aan het opbouwen, maar dit team brengt ons terug in de armoe jaren. Ik weet niet wat ik gezien heb maar het geeft mij een naar gevoel.

Er moet heel veel gebeuren, in eerst instantie moet de beleving van de 2e helft al in de 1e beginnen. Er moet sowieso kwaliteit gehaald worden in elke linie, als dat niet gebeurd moet je blij zijn dat je bij de 1e 8 eindigt.

Het is al weken lamlendig en ik weet bij God niet wat voor systeem of gedachte achter dit voetbal zit. Vorig jaar de hot zone, lachwekkend dacht ik soms. Dat was iig iets wat ze beheersten en herkenbaar was.

Maar goed, ik hoop dat er nog wat gaat veranderen in de komende weken, anders wordt het een lang seizoen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander