Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
74 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017

Gestart door Collingwood, augustus 12, 2017, 21:45:18

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Tis idd nivo voor 2010. We gaan grote stappen achteruit. Keeper???backs???? Middenveld???? Voorin???? Nivo is zeer matig, we zijn flink achteruit gegaan.

wiekie1969

De hele club moet wakker geschud worden. Tis al vanaf winterstop 2015 mis. Gezapigheid alom. Niet alleen binnen het veld, maar oek daarbuiten. Gemakzucht. Het is voor mij onbegrijpelijk dat er spelers van Dordrecht, Fc Oss en Jong Utrecht gehaald worden. Als je pretendeert een topclub in de Jupiler League te willen zijn, dan MOET je met kwalitatief betere spelers op het veld kunnen staan dan dit slappe,ongemotiveerde en totaal niet fitte zooitje. 7,5 week voorbereiding, wat hewwe de heren deen????? Als je het weekprogramma elke week ziet, dan weet je genoeg. Ik was afgelopen maandag op de training en ben me kapot geschrokken. Van de schandalige ongeinteresseerde  instelling van de spelers, maar ook van de ts. Die keeperstrainer Ponk stond een uur lang met zijn handen in de zakken. Sipke hield zich een uur lang stil en haalde alleen wat ballen op. Dijkhuizen stond erbij en keek ernaar en Jan Bruin stond te schreeuwen dat de spelers meer uit zichzelf moesten halen.   4 dagen voordat de competitie begint!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ..Zoals je traint, zo speel je ook..

De Raaf

sunderland

Jong Ajax met een begroting van 15 milj en met salarissen van 4 5 6 x meer dan hier. Nederlands voetbal l0l

PePe

Citaat van: Bernardo op augustus 18, 2017, 22:30:46
Tsja, eerste helft kut, tweede helft heb ik me wel vermaakt. Op basis van de kansen, verdien je sowieso een punt en kan je hem misschien ook nog wel winnen. Mathieu viel mij weer vies tegen, komt ongeintresseerd over. Verder snapte ik de wissel Smeets voor Schils helemaal niet, we zaten toen net in een goede fase en waren op jacht naar de 2-2. Haal je je enige goede voetballende middenvelder eraf, voor een speler die niet fit is. Onbegrijpelijke actie van Dijkhuizen.

Mogelijk was de pijp leeg, of had hij een pijntje. (hoeft geen onbegrijpelijke actie te zijn?)

PePe

Ajax topclub, die op een zeer trieste wijze 3 punten binnen hengelen.
Ze haalden het tempo uit de wedstrijd, door om de beurt kramp verschijnselen te krijgen.
Toneelspelers zijn het!!

sunderland

Vlampiep

Citaat van: Josli op augustus 19, 2017, 00:23:05
Misschien heb je gelijk. Ik kijk er alleen niet op die manier naar. Ik kijk meer naar de spelers die Dijkhuizen tot zijn beschikking heeft en hoe je daar het maximale rendement uit kunt halen. Ik denk dat je daar al heel veel kunt winnen. En ik vind ook, dat je spelers met groeipotentie moet laten spelen. Dus ik zou Robertha gewon in de basis zetten en Bertrams laten staan. Dan verzilver je je kapitaal. Barto ga je niks meer aan verdienen. Maar als je hem dan toch wilt opstellen, zet hem dan op het middenveld als er veel fysieke duels zijn.
Dit is ook de realistische manier, want voorlopig hebben we ook geen betere spelers en hier moeten we het dan ook eerst mee doen.
Een lichtpunt was de strijdlust en passie in de tweede helft en de daarbij goed lopende combinaties.
Waren we iets gelukkiger geweest had er minimaal een punt in gezeten.
Jammer was dat Bertrams na zijn wat ongelukkig moment massaal door Noord werd uitgefloten.
Een aantal spelers van Ajax vertegenwoordigen per speler 4 tot 5 keer het budget van Cambuur.
Als je dan ziet dat Ajax alles uit de kast moet halen omdat ze in de tweede helft niet opgewassen zijn tegen de strijdlust en passie, geeft dat aan dat het mentaal al redelijk goed zit in onze selectie.
Wat er nog ontbreekt is een behendige en scorende spits en een linker en rechter back.

sunderland

Bankzitter

Onze talenten worden hooguit 3 ton waard, die van hun 3 tot 30 miljoen.

okkele

Dat is dan ook direct het enorme verschil Sunderland.
Een jong Ajax speelt vanaf de ctjes al samen en heeft geen last van transferperikelen zoals Cambuur dat heeft.
Sterker nog,het kan een cassiera van zoveel miljoen en die nummer 11 van 2 miljoen gewoon in de basis hebben.
Wij moeten wachten tot ver in de competitie tot je je selectie klaar hebt.
Strontirritant maar het is nu eenmaal zo.

Dus heren zeikerds,doe maar gewoon alsof je dit niet begrijpt en ga fijn verder met de cliches en open deuren,fijn overduidelijke feiten benoemen die iedereen wel snapt.

Mijn hoop blijft op falkenburg en die schot zou helemaal een uitkomst zijn.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

stonden oek 5 in die vorig jaar nog inde a1 speelden en zelfs 1 wat nu nog een a1 speler is
en die waren oek beter dan die van ons.

Bankzitter

Vorig jaar toch ook met een De Ligt die nu international is en een EC finale speelde. We weten gewoon nu nog niet hoe sterk J Ajax was.

Drumfather SCC

Citaat van: okkele op augustus 19, 2017, 12:20:45
Dat is dan ook direct het enorme verschil Sunderland.
Een jong Ajax speelt vanaf de ctjes al samen en heeft geen last van transferperikelen zoals Cambuur dat heeft.
Sterker nog,het kan een cassiera van zoveel miljoen en die nummer 11 van 2 miljoen gewoon in de basis hebben.
Wij moeten wachten tot ver in de competitie tot je je selectie klaar hebt.
Strontirritant maar het is nu eenmaal zo.

Dus heren zeikerds,doe maar gewoon alsof je dit niet begrijpt en ga fijn verder met de cliches en open deuren,fijn overduidelijke feiten benoemen die iedereen wel snapt.

Mijn hoop blijft op falkenburg en die schot zou helemaal een uitkomst zijn.

Dat zou mooi zijn maar ik hoor niks meer over Falkenburg en/of Hardie
Zal me dus ook niks verbazen als het Rossi/(?) word

Bankzitter

Schils en Smeets leken ook af te ketsen, maar lukte toch nog. Hoop dat het goed gaat komen.