Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 86
  • Total: 87
  • fred
86 gasten, 1 lid
fred

Issa Kallon

Gestart door Collingwood, augustus 14, 2017, 17:02:18

Vorige topic - Volgende topic

Bascambuur

Citaat van: Galdiano op oktober 26, 2017, 19:49:54
Als jij deze gedachte gang hebt, ben je zelf ook onwijs gestoord en ziek in het hoofd!  :wall
:_schater

Hou even op zeg. De beste man was 19 en zij toen 15. Ja, dat is strafbaar, maar niks schokkends. Zal wel een taakstrafje worden.

Destroyer

K.'s advocaat Kenneth Jap-A-Joe...

Jap A hoe? Kansloos...  :_schater :_schater :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Yellow Army

Citaat van: Galdiano op oktober 26, 2017, 20:08:14
Gedwongen?

Dan het er wel verkrachting gestaan of tegen haar zin oid.
Area 58

Naastismis

Jongen van 19 en meisje van 15,volgens mij zie je dat heel vaak

Yellow Army

Citaat van: Naastismis op oktober 26, 2017, 20:41:54
Jongen van 19 en meisje van 15,volgens mij zie je dat heel vaak

Wanneer er sprake was van wederzijds goedbevinden is er in mijn ogen niks schokkends aan.
Area 58

denistel

Citaat van: AL op oktober 26, 2017, 19:20:59
Sorry hoor maar dit is toch niets ernstigs??
Dan had ik al levenslang moeten hebben. Hahaha

haha toen  ik 16 was vond mien juf van 32 mie oek heel leuk.he su
toch oek niet aanklaagd :_schater

weestwel

Man man man, waar gaat het over. Niets schokkends of vreemds aan, toch? Als het van beide kanten vrijwillig was, so what.       
Niets beters te doen bij het OM zeker.

PePe

Voortaan eerst naar de ID kaart vragen, voordat ..... :y

johnmillwall

Citaat van: poelie-lwd op augustus 16, 2017, 16:17:47
Nee hoor. Hij heeft het altijd al gedaan. Ook voor de hotzone.

Vooruitziende blik (sorry, flauw grapje)

Lore

Citaat van: denistel op oktober 26, 2017, 21:10:11
haha toen  ik 16 was vond mien juf van 32 mie oek heel leuk.he su
toch oek niet aanklaagd :_schater

Uhhh, als jouw juf van 32 aan je heeft gezetenn is dat volledig terecht wel strafbaar! Ik moet er niet aan denken dat iemand van 32 aan mijn dichter zit als die 16 is! Daar zit geestelijk toch echt nog te veel verschil in.

Lore

Citaat van: weestwel op oktober 26, 2017, 21:59:50
Man man man, waar gaat het over. Niets schokkends of vreemds aan, toch? Als het van beide kanten vrijwillig was, so what.       
Niets beters te doen bij het OM zeker.

Volgens mij is er een rechtzaak voor om alle feiten boven tafel te krijgen. Voor die tijd kan ik niet vaststellen of er iets schokkends of vreemds aan zit!

El Ma-kri-niii

Triest dat het AD wil scoren over de rug van een voetballer. Issa K. zeggen, maar vervolgens wel alle details van zijn carrière benoemen. Ook al wordt Kallon onschuldig verklaard, dan nog draagt hij dit mee de rest van zijn carrière.

hobbes

Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 27, 2017, 12:11:07
Triest dat het AD wil scoren over de rug van een voetballer. Issa K. zeggen, maar vervolgens wel alle details van zijn carrière benoemen. Ook al wordt Kallon onschuldig verklaard, dan nog draagt hij dit mee de rest van zijn carrière.

Net als het LC, vermelden er niet bij dat Kallon 19 was toen het speelde. Nu lijkt het net of hij op zijn 21ste het met een meisje van 15 heeft gedaan

maikcambuur

Wat wel duidelijk erbij vermeld moet worden is dat het gaat om een groep van 5 mannen..

We weten de details niiet, en moeten de uitspraak afwachten. Maar het klinkt totaal niet goed. Ik zou als cambuur zijnde hem wel uit de selectie houden, dit soort narigheid moet je als club niet willen hebben.

gewoon een fan

Citaat van: maikcambuur op oktober 27, 2017, 13:16:02

We weten de details niiet, en moeten de uitspraak afwachten. Maar het klinkt totaal niet goed. Ik zou als cambuur zijnde hem wel uit de selectie houden, dit soort narigheid moet je als club niet willen hebben.

Dan zouden ze gek zijn  :zucht
Dan is hij dus op voorhand al veroordeeld  ;( eerst maar eens afwachten wat eruit komt dan kan de club altijd nog een statement maken.

Trouwens als hij in de seks net zo snel is als op het veld dan was het toch snel klaar 8P