Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 86
  • Total: 87
  • fred
86 gasten, 1 lid
fred

Issa Kallon

Gestart door Collingwood, augustus 14, 2017, 17:02:18

Vorige topic - Volgende topic

roepieh

Bob Paisley

Citaat van: Collingwood op januari 05, 2020, 13:31:27
Mensen die zeggen dat Kallon geen rendement heeft mogen wel eens concreet uitleggen wat ze daarmee bedoelen. Is direct betrokken bij 14 goals (2 penalties mee gekregen, 6 doelpunten en 6 assists) in 19 wedstrijden. Dat is 29% van alle goals die we hebben gemaakt, wat precies gelijk is aan de bijdrage van Jacobs (hoewel die 'slechts' 17 wedstrijden heeft gespeeld). Dan zijn er nog zaken die je niet zo makkelijk in de statistieken terugvindt zoals vrije trappen en kaarten mee gekregen. En dat staat dan nog los van zijn constante dreiging in de diepte, vaak twee mannetjes bezig houden, etc.

Zoals ik al zei twijfel ik of hij dit ook in de eredivisie kan laten zien en er kan nog genoeg beter, met name het scoren. Maar dat hij geen rendement heeft is volslagen onzin wat mij betreft. Direct betrokken bij 14 goals in 19 wedstrijden, waar hebben we het over. Gewoon enorm waardevol dit seizoen.

Precies.   Hij raakt wel eens ballen kwijt, en technisch is het niet top maar rendement heeft hij toch wel.   Ook al lijkt het dat hij meer verkeerd doet dan goed

sunderland

Heb net even stuk gezien van omroep Leo met foeke. Het vraag en aanbod met Kallon ligt enorm ver uitelkaar. Lijkt erop dat het niets word. Krijg er een beetje een naar gevoel bij. De Kallon die helemaal niks presteerde kreeg de kans van Henk en Sandor wat niemand begreep. Door Henk en Sandor is ie nu wat ie is, stank voor dank. Wmb snel op de wissel

poelie-lwd

Foeke is er wel klaar mee en terecht #teamFoeke
Iedereen heeft recht op mijn mening.

hobbes

Citaat van: sunderland op januari 06, 2020, 16:48:24
Heb net even stuk gezien van omroep Leo met foeke. Het vraag en aanbod met Kallon ligt enorm ver uitelkaar. Lijkt erop dat het niets word. Krijg er een beetje een naar gevoel bij. De Kallon die helemaal niks presteerde kreeg de kans van Henk en Sandor wat niemand begreep. Door Henk en Sandor is ie nu wat ie is, stank voor dank. Wmb snel op de wissel

Dat niet alleen, Cambuur is geen ook met zijn rechtszaak blijven steunen en heeft hem toen niet laten vallen.

PePe

Door het niet ingaan op het aanbod van Cambuur, komt hij nu wel in het publiciteit. Belangstellende clubs zullen zich nu wel gaan melden. Strikje er om, en geld pakken. (heeft hier een zeer moeilijk begin gehad, met een zaak uit verleden)

Lore

Citaat van: hobbes op januari 06, 2020, 17:15:34
Dat niet alleen, Cambuur is geen ook met zijn rechtszaak blijven steunen en heeft hem toen niet laten vallen.

Volkomen onterecht dat Cambuur hem toen is blijven steunen trouwens! Maar nu kan ik Kallon wel volgen. Hij is een broodvoetballer en kan nu een mooie transfer maken. Met zijn beperkte capaciteiten lijkt mij het verstandig dat hij het maximale er uit haalt.

poelie-lwd

En daarom is nu verkopen het allerbeste

Lore

Citaat van: poelie-lwd op januari 06, 2020, 19:47:26
En daarom is nu verkopen het allerbeste

Daar kan ik wel wat bij voorstellen, maar dan moet er wel een gelijkwaardige vervanger komen. Die zie ik momenteel niet echt in de selectie.

De Gast

Seizoen met hem afmaken en dan mag ie cashen. Prima toch. Heeft hier nu een paar jaar gespeeld en dan is het ook wel eens mooi geweest.

Bankzitter

We hoeven financieel gezien niet te verkopen (vrijwel geen schuld, goed gevuld spelersfonds).
We moeten wel promoveren om genoeg stoeltjes (en skyboxjes) in het nieuwe stadion te vullen.

Voor Kallon zelf is het ook niet slecht om transfervrij weg te gaan als hij de 2e seizoenshelft weer goed speelt.
Gewoon tot de zomer houden dus.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op januari 07, 2020, 07:37:01
We hoeven financieel gezien niet te verkopen (vrijwel geen schuld, goed gevuld spelersfonds).
We moeten wel promoveren om genoeg stoeltjes (en skyboxjes) in het nieuwe stadion te vullen.

Voor Kallon zelf is het ook niet slecht om transfervrij weg te gaan als hij de 2e seizoenshelft weer goed speelt.
Gewoon tot de zomer houden dus.
geen gevoel dus

sunderland

Citaat van: De Gast op januari 07, 2020, 06:58:42
Seizoen met hem afmaken en dan mag ie cashen. Prima toch. Heeft hier nu een paar jaar gespeeld en dan is het ook wel eens mooi geweest.
dan begrijp je er dus niks van.

Destroyer

Het is een afweging die je maakt. Het elftal draait goed en als je promoveert wordt alles anders.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

poelie-lwd

Citaat van: Destroyer op januari 07, 2020, 08:39:47
Het is een afweging die je maakt. Het elftal draait goed en als je promoveert wordt alles anders.

Wellicht draai je nog beter als je hem verkoopt.