Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 84
  • Total: 85
  • fred
84 gasten, 1 lid
fred

Issa Kallon

Gestart door Collingwood, augustus 14, 2017, 17:02:18

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Als je nu een vervanger kan halen, moet je hem verkopen
Anders mooi houden.

papier

Kan me niet voorstellen dat een club hem A een beter aanbod doet en B een geldbedrag voor hem gaat neertellen. Hij speelt nu prima, is bijna transfervrij dan is er wel een club die een beter aanbod wil doen aangezien ze geen transfersom hoeven te betalen.

Op basis van de afgelopen 3 jaar Kallon kun je wel stellen dat hij, vooralsnog, vooruitgang heeft geboekt. Maar je kunt je afvragen of dat voldoende is (ondanks zijn hoge rendement dit jaar). Zijn goals dit jaar zijn best vaak nog afhankelijk van de factor geluk dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Mühren.

Kallon heeft nooit verzaakt, altijd z'n best gedaan en piekt nu op het juiste moment. Kan me goed voorstellen dat hij wat tekengeld wil innen, het niveau wat hij nu haalt zie ik hem niet op de lange termijn volhouden.

Galdiano

Wat een gelul over het wel of niet vertrekken.
Hij gaat niet weg. Henk en Sandor willen hem houden tot de.zomer.

Case closed. Vrijdag gasgeven tegen Volendam.  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bob Paisley

Citaat van: sunderland op januari 07, 2020, 08:17:58
geen gevoel dus
Het zijn brood voetballers.   Die doen het niet voor het gevoel jammer genoeg

sunderland

Citaat van: Bob Paisley op januari 07, 2020, 12:26:31
Het zijn brood voetballers.   Die doen het niet voor het gevoel jammer genoeg
bedoel eigenlijk dat de schrijver geen gevoel bij het verhaal had. Deze jongen had anders via Helmond bij de amateurs beland. Stank voor dank

Drumfather SCC

Ondankbaar manneke bist  :O
Cambuur heeft alles voor je gedaan en over gehad in alles wat je tegen zat
Altijd vertrouwen gehouden en dan dit

Wat mij betreft;  l8l

Bankzitter

Oow, ik ben het wel met jullie eens dat Kallon (+zijn zaakwaarnemer) zich best wat loyaler naar de club zouden kunnen opstellen.
Maar promotie is het allerbelangrijkst en daarvoor met er rust in de tent zijn en geen tussentijdse transfers of relletjes.

PePe

Hij zou ook gewoon bij kunnen tekenen, als er een leuke club komt, dan heeft Cambuur er ook nog iets aan. Dit vind ik een dankbare manier richting club. Dergelijke spelers maken zich vaak niet bemind. Andere clubs weten het nu ook.

Galdiano

Citaat van: Drumfather SCC op januari 07, 2020, 20:21:23
Ondankbaar manneke bist  :O
Cambuur heeft alles voor je gedaan en over gehad in alles wat je tegen zat
Altijd vertrouwen gehouden en dan dit

Wat mij betreft;  l8l

Dit soort stemmingmakerij en gezeur levert alleen negativiteit op die we nu juist niet kunnen gebruiken.
Laten we nu gewoon positief blijven en dan kunnen we eind mei wel oordelen of TS en directie de juiste beslissingen hebben genomen.

Als ik lees dat er al diverse bedreigingen richting Kallon zijn geweest, het is te belachelijk voor woorden.
Een stel leeghoofden begrijpen niet wat dit met een speler kan doen, en dat indirect ook bij het team zal uitkomen.

Ophouden te zeiken, en we zien in april of mei wel weer eens!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Eewal

Citaat van: PePe op januari 07, 2020, 21:54:55
Hij zou ook gewoon bij kunnen tekenen, als er een leuke club komt, dan heeft Cambuur er ook nog iets aan. Dit vind ik een dankbare manier richting club. Dergelijke spelers maken zich vaak niet bemind. Andere clubs weten het nu ook.

Een transfervrije speler heeft bij de salarisonderhandelingen echt wel een betere positie dan iemand waar nog een half miljoen afkoopsom voor moet worden betaald. Ik snap Kallon wel, zo werkt deze wereld nou eenmaal.

Als hij daadwerkelijk bedreigd is, zegt dat meer over een klein deel van onze supporters dan over hem.

Drumfather SCC

Citaat van: Galdiano op januari 08, 2020, 08:34:06
Dit soort stemmingmakerij en gezeur levert alleen negativiteit op die we nu juist niet kunnen gebruiken.
Laten we nu gewoon positief blijven en dan kunnen we eind mei wel oordelen of TS en directie de juiste beslissingen hebben genomen.

Als ik lees dat er al diverse bedreigingen richting Kallon zijn geweest, het is te belachelijk voor woorden.
Een stel leeghoofden begrijpen niet wat dit met een speler kan doen, en dat indirect ook bij het team zal uitkomen.

Ophouden te zeiken, en we zien in april of mei wel weer eens!  |:)

Het is misschien wat impulsief gereageerd maar in de kern denk ik er persoonlijk wel zo over, maar dat is ook maar een opinie
Cambuur heeft hem bijna letterlijk opgebouwd naar de opgeleefde en degelijke speler die hij nu is
Onder de supporters was er altijd kritiek op hem en ook zijn rechtszaak deed hem niet goed
Weet je nog hoeveel mensen hem toen (terecht) weg wilden hebben?

En daarom denk ik er nu zo over; Het had met iets meer nuance geschreven moeten worden maar in de kern blijf ik vinden dat een werkgever die jou zo gesteund heeft in alles en die tijd en moeite in je gestoken heeft om jou beter te maken, meer krediet en loyaliteit verdient.

Ik vind het raar dat het helemaal door Issa en zijn zaakwaarnemer tot op het bot uitgezogen moet worden voordat er misschien een kans is dat hij blijft. In mijn ogen is dat gewoon niet chique na alles maar goed; Dat zal wel door mijn eigen karakter komen  ;)

Ik blijf er bij dat hij hierom wel weg mag maar je hebt wel gelijk; We moeten het grotere doel voor ogen houden en het team, en dus ook Issa vol blijven steunen in de weg naar de Oldehove. Wat hij daarna doet ligt in zijn handen. Hij is nu belangrijk en dat moet vooral zo blijven

Dat er bedreigingen waren wist ik niet en dat is absoluut om af te keuren. Dit verloop is zijn keuze en zijn goed recht. Ik had het anders gedaan maar dat hoeft nog niet te betekenen dat hij daarvoor bedreigd moet worden dus KAPPEN MET DIE SHIT

We hebben een  :schaal op te halen  |:)

Op naar vrijdag!

sunderland

Bedreigingen is te triest voor woorden als dat zo is.

hobbes

Citaat van: sunderland op januari 08, 2020, 11:50:13

Precies, het is wat dat betreft maar voetbal.

Lore

Citaat van: sunderland op januari 08, 2020, 11:50:13

Maar is het ook zo? Waar komt die informatie dan vandaan?

Collingwood

Citaat van: Lore op januari 08, 2020, 14:17:25
Maar is het ook zo? Waar komt die informatie dan vandaan?

Meldde Andor Faber van OF vorige week op Twitter.
Kalmte alleen kan u redden.