Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
74 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Huizen, Thijs09876, zeewolde

Issa Kallon

Gestart door Collingwood, augustus 14, 2017, 17:02:18

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Lore op januari 08, 2020, 14:17:25
Maar is het ook zo? Waar komt die informatie dan vandaan?
precies daarom zeg ik het ook zo.

justremco

Citaat van: sunderland op januari 08, 2020, 11:50:13
Bedreigingen is te triest voor woorden als dat zo is.

Tegenwoordig kan elke simpele ziel bedreigingen uiten via internet. Triest natuurlijk, maar we moeten het ook niet groter maken dan het is. Gewoon geen aandacht schenken aan zulke ettertjes

Chielvak19

Citaat van: justremco op januari 08, 2020, 18:02:46
Tegenwoordig kan elke simpele ziel bedreigingen uiten via internet. Triest natuurlijk, maar we moeten het ook niet groter maken dan het is. Gewoon geen aandacht schenken aan zulke ettertjes
klopt. Helaas een negatieve kant van social media, je kunt je er zo achter verschuilen en (anoniem) bedreigingen uiten. Geen aandacht besteden is het beste idd. Als het idd is gebeurd.
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

De Gast

Citaat van: Collingwood op januari 08, 2020, 15:03:46
Meldde Andor Faber van OF vorige week op Twitter.

Klopt niet Collingwood.

Collingwood

Citaat van: De Gast op januari 08, 2020, 18:50:46
Klopt niet Collingwood.

Excuus, 'haatberichten'. Kunnen, maar hoeven niet per se bedreigingen te zijn natuurlijk. Verder even triest. (En waarschijnlijk even schadelijk, types die online bedreigingen versturen zijn gelukkig meestal niet heldhaftig genoeg de daad bij het woord te voegen.)

Andor Faber
@Andor_F
Er zijn haatberichten naar Kallon gestuurd, omdat hij niet bij #Cambuur zou willen blijven. Dat is onzin en staat ook nergens vermeld in onze berichtgeving.

Integendeel. Hij wil best blijven, maar is om eigen redenen niet op de aanbiedingen ingegaan. Dat is iets anders.
Kalmte alleen kan u redden.

De Gast

Andor geeft aan dat dat onzin is en dat ze er niet over hebben bericht. En dat betreft dus de haatberichten. Fabeltjes, stemmingmakerij.

Collingwood

Nee, dat begrijp je verkeerd. Hij bedoelt wel degelijk dat Kallon haatberichten heeft gekregen, en dat ze niet hebben bericht over het vermeende feit dat hij niet zou willen blijven. Blijkt ook duidelijk uit Andor's interactie met onze forumgenoten justremco en poelie:

@PoelieLwd058
Replying to
@Andor_F
Haatberichten... god wat een kansloze figuren

Andor Faber
@Andor_F
Nou, precies. Lees dan gewoon hoe het zit in plaats van direct (verkeerd) te oordelen. Trieste lui.

@Justremco058
Lang leve social media. Tegenwoordig sturen gastjes van een jaar of 11 al doodsbedreigingen etc. Triest!

Andor Faber
@Andor_F
Ja, echt. Welkom in het riool dat social media heet.

De Gast

Hest geliek CW. En inderdaad, iedere kansloze kan zulk soort berichten de wereld in helpen waarna het ook nog een plek krijgt in de media  :zucht

Collingwood

Citaat van: De Gast op januari 09, 2020, 07:43:56
Hest geliek CW. En inderdaad, iedere kansloze kan zulk soort berichten de wereld in helpen waarna het ook nog een plek krijgt in de media  :zucht

Mee eens, moet zeker niet groter gemaakt worden dan het is als het hier bij blijft. Heb er behalve Andor op Twitter (niet op de officiële kanalen van OF) ook niemand over gehoord.

Eewal

Zie het interview van omroep Leo met Kallon net; hij wil liefst gewoon blijven.

Agy

@Andor_F
38 min.38 minuten geleden

Meer

Daarin gaat De Jong ook in op de situatie rondom Kallon. Beiden hebben deze week een gesprek gehad. De Jong heeft de hoop dat Kallon toch blijft absoluut nog niet opgegeven: "Ik vind het een prachtig mannetje en zou hem graag bij me houden."

Galdiano

Omroep Leo op Youtube staat interview met Kallon, wil wel blijven.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

poelie-lwd

Mooi dat Kallon helderheid verschaft.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

D.H.Skolten

Ik hoop dat hij in de tweede helft van het seizoen nog steeds veel rendement gaat opleveren voor Cambuur, daar zou ik al heel blij mee zijn. En lijkt me sterk dat er een club is die serieus geld voor 'm gaat betalen. Zouden we promoveren dan wil je denk ik echt niet met een duur contact opgescheept willen zitten van Kallon. Zijn succes is veel te veel afhankelijk van geluk, ik denk niet dat ie daar in de eredivisie mee weg komt. Dus maar mooi hier houden en promoveren dan vind ik 't prima als een andere club hem wil hebben.