Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Thijs09876, zeewolde, Holwerd voor Cambuur, Poetser

Issa Kallon

Gestart door Collingwood, augustus 14, 2017, 17:02:18

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: D.H.Skolten op januari 09, 2020, 19:21:15
Ik hoop dat hij in de tweede helft van het seizoen nog steeds veel rendement gaat opleveren voor Cambuur, daar zou ik al heel blij mee zijn. En lijkt me sterk dat er een club is die serieus geld voor 'm gaat betalen. Zouden we promoveren dan wil je denk ik echt niet met een duur contact opgescheept willen zitten van Kallon. Zijn succes is veel te veel afhankelijk van geluk, ik denk niet dat ie daar in de eredivisie mee weg komt. Dus maar mooi hier houden en promoveren dan vind ik 't prima als een andere club hem wil hebben.
wederom een goeie post Skolten . Gaat mij ook meer om de manier waarop

Destroyer

Nou hup er drie er in schieten morgenavond, en voetballen blijven dan wens ik je aan het einde van het seizoen het allerbeste, uiteraard kan dat volgend jaar ook hier  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

denistel

Citaat van: D.H.Skolten op januari 09, 2020, 19:21:15
Ik hoop dat hij in de tweede helft van het seizoen nog steeds veel rendement gaat opleveren voor Cambuur, daar zou ik al heel blij mee zijn. En lijkt me sterk dat er een club is die serieus geld voor 'm gaat betalen. Zouden we promoveren dan wil je denk ik echt niet met een duur contact opgescheept willen zitten van Kallon. Zijn succes is veel te veel afhankelijk van geluk, ik denk niet dat ie daar in de eredivisie mee weg komt. Dus maar mooi hier houden en promoveren dan vind ik 't prima als een andere club hem wil hebben.

hij hoopt op een klappertje ala roberta natuurlijk en is zien goed recht in de ere divisie
komt ie naar mijn idee toch te kort.

PePe

Citaat van: denistel op januari 09, 2020, 22:20:24
hij hoopt op een klappertje ala roberta natuurlijk en is zien goed recht in de ere divisie
komt ie naar mijn idee toch te kort.

Met het huidige perspectief (Cambuur promoveert) dan zou ik zeggen (als Issa in de eredivisie te kort komt)verkopen.
(Anders speelt Cambuur met Issa in de erdedivisie) En ik (moet het nog zien, dat hij ergens onderdak vind)
Cambuur kan volgens mij wel zonder hem. (of eventueel een vervanger halen)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: PePe op januari 09, 2020, 22:48:23
Met het huidige perspectief dan zou ik zeggen verkopen.
En ik Cambuur kan volgens mij wel zonder hem.

Beetje opschepperig he, IK Cambuur  :devil
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 09, 2020, 23:06:48
Beetje opschepperig he, IK Cambuur  :devil
Dat was mijn handelsmerk  :_schater  :devil

Yellow Army

Als je de interviews van Henk en Issa beluistert dan blijft Issa bij promotie.
Area 58

PePe

Citaat van: Yellow Army op januari 10, 2020, 12:20:37
Als je de interviews van Henk en Issa beluistert dan blijft Issa bij promotie.

Alleen als het salaris goed is.

Yellow Army

Area 58

Collingwood

Toch kan ik Kallon ook prima begrijpen. Ja, hij heeft veel aan Cambuur en vooral de huidige ts te danken. Daarom wil hij in principe ook blijven zegt hij, en Henk lijkt dat te geloven. Maar als het klopt wat Henk zegt, dat Kallon erg gewild is en ergens anders twee keer zoveel kan verdienen dan hier (op dit moment), dan snap ik de twijfel wel. Zou ik bij mijn huidige werkgever ook wel hebben in ieder geval, hoewel ik het daar prima naar mijn zin heb.
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Jouw zaakwaarnemer zou zeggen, "Tekenen maar", tegelijk denkt hij aan zijn eigen provisie.

PePe

Wat van blessure heeft Issa?

wiekie1969

Lekker laten gaan. Veel te weinig rendement.

Agy

Citaat van: PePe op januari 10, 2020, 22:57:53
Wat van blessure heeft Issa?

Zag er niet goed uit, waarschijnlijk zijn hamstring.

Lore

Citaat van: Collingwood op januari 10, 2020, 14:10:50
Toch kan ik Kallon ook prima begrijpen. Ja, hij heeft veel aan Cambuur en vooral de huidige ts te danken. Daarom wil hij in principe ook blijven zegt hij, en Henk lijkt dat te geloven. Maar als het klopt wat Henk zegt, dat Kallon erg gewild is en ergens anders twee keer zoveel kan verdienen dan hier (op dit moment), dan snap ik de twijfel wel. Zou ik bij mijn huidige werkgever ook wel hebben in ieder geval, hoewel ik het daar prima naar mijn zin heb.

Dat hij ergens anders twee keer zoveel kan verdienen is puur een inschatting van zijn zaakwaarnemen, want volgens mij mag een speler die onder conract staat in deze fase nog niet onderhandelen met een andere club.