Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
86 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

Issa Kallon

Gestart door Collingwood, augustus 14, 2017, 17:02:18

Vorige topic - Volgende topic

justremco

speculeter

Emmen wilde hem inderdaad hebben maar Cambuur vroeg (gelukkig)de hoofdprijs.
Is dus uiteindelijk gebleven en nu gaat Emmen voor een transfer vrije speler.
Bron Dagblad van het Noorden.

Bankzitter

Mooi dan dat Kallon (of zaakwaarnemer) ook niet moeilijk hebben gedaan... dat is ook wel eens anders in het betaald voetbal.
Naast vd Kaap wilde spelers blijkbaar graag blijven, goed teken.

denistel

hier zeker van de basis bij emmen zeker niet dus ja dat zijn keuze,s

grijskijker

Citaat van: denistel op oktober 09, 2020, 17:40:17
hier zeker van de basis bij emmen zeker niet dus ja dat zijn keuze,s
Wat een onzin, als Emmen hem voor de hoofdprijs had gehaald, was het daar op zeker een basis speler.. of anders noem eens een directe concurrent.

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op oktober 09, 2020, 19:50:38
Wat een onzin, als Emmen hem voor de hoofdprijs had gehaald, was het daar op zeker een basis speler.. of anders noem eens een directe concurrent.
anco Jansen die ook hangend aan de linkerkant speelt

sunderland

En idd je betaald geen 8/9 ton voor een bankspeler. Ik denk ook dat de interesse minder is geworden na Twente uit waar Jansen eindelijk weet beetje fit leek en duidelijk het verschil maakte. Kallon is een heel ander type speler maar ook het beste vanaf links

denistel

Citaat van: Grijskijkert op oktober 09, 2020, 19:50:38

emmen speelt 4-2-3-1 dus dat is al iets waarvan je denkt waar
moet ie gaan spelen.

de voorste 4 zijn laursen-pena-kolar en de leeuw met a jansen
nog op de bank toch niet de minste spelers.

grijskijker

Citaat van: denistel op oktober 09, 2020, 21:08:56
emmen speelt 4-2-3-1 dus dat is al iets waarvan je denkt waar
moet ie gaan spelen.

de voorste 4 zijn laursen-pena-kolar en de leeuw met a jansen
nog op de bank toch niet de minste spelers.
Spelen zou hij moeten op de vleugel en de Leeuw en vooral Jansen hebben hun beste tijd gehad.

Kolar = centrumspits
Pena = centrale/ aanvallende middenvelder
Laursen = rechtsbuiten

Dus Kallon had hier zo tussen gepast. Maar gelukkig speelt hij nog bij ons clubke |:)

Lore

ik denk dat het in ieder geval goed nieuws is dat hij niet gaat. Niet om Kallon wat mij betreft, maar vooral omdat Cambuur dus blijkbaar geen spelers meer verkoopt aan directe concurrenten of onderkant eredivisie. Dit is het verleden wel een anders geweest en zegt wat over waar de club momenteel staat.

hobbes

Citaat van: Lore op oktober 10, 2020, 11:52:55
ik denk dat het in ieder geval goed nieuws is dat hij niet gaat. Niet om Kallon wat mij betreft, maar vooral omdat Cambuur dus blijkbaar geen spelers meer verkoopt aan directe concurrenten of onderkant eredivisie. Dit is het verleden wel een anders geweest en zegt wat over waar de club momenteel staat.

Hetzelfde verhaal met Kramer, had ook aanbiedingen uit de eredivisie, maar koos voor Cambuur.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: hobbes op oktober 10, 2020, 12:32:32
Hetzelfde verhaal met Kramer, had ook aanbiedingen uit de eredivisie, maar koos voor Cambuur.

Maar heeft hij veel kans op een basisplaats, lijkt me niet toch
Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 10, 2020, 12:37:07
Maar heeft hij veel kans op een basisplaats, lijkt me niet toch
voorlopig niet.

sunderland

Citaat van: Lore op oktober 10, 2020, 11:52:55
zo is het ook maar ook waar de andere clubs staan he.Toen ze in de Hake tijd hebben besloten om het roer om te gooien hebben ze op een hele degelijke manier alles op de rit gezet. Henk Sandor als eerste. Dan goede degelijke contracten afgesloten met spelers. Dus gaan ze weg dan niet voor een habbekrats.