Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 84
  • Total: 85
  • fred
84 gasten, 1 lid
fred

Issa Kallon

Gestart door Collingwood, augustus 14, 2017, 17:02:18

Vorige topic - Volgende topic

denistel

cambuur is gewoon zijn niveau is mijn mening hoger op wordt het niks denk ik

joosten is voetballend ook beter lijkt mij.die moet misschien nog wat scherper
worden maar dat komt vast goed

zeewolde

Citaat van: denistel op januari 30, 2022, 18:00:15
cambuur is gewoon zijn niveau is mijn mening hoger op wordt het niks denk ik

joosten is voetballend ook beter lijkt mij.die moet misschien nog wat scherper
worden maar dat komt vast goed
zijn nog maar 2 wedstrijden, maar heeft mij nog jiet kunnen bekoren.
Kallon is echt klasse beter dan Joosten.
Qua gedrag misschien niet maar voetballend wel

Collingwood

Joosten moet vooral nog veel fitter worden. Begint vaak veelbelovend aan de wedstrijd, maar na 30 minuten wordt het al wat minder en na rust meestal helemaal onzichtbaar. Ik neem aan dat de wedstrijdfitheid bij een professionele sporter snel omhoog zal gaan.
Kalmte alleen kan u redden.

Cambuur Groningen

Citaat van: zeewolde op januari 30, 2022, 18:25:44
zijn nog maar 2 wedstrijden, maar heeft mij nog jiet kunnen bekoren.
Kallon is echt klasse beter dan Joosten.
Qua gedrag misschien niet maar voetballend wel
Zo zie je hoe meningen verschillen: ik denk dat Joosten in potentie een betere speler is. Bij Kallon is veel volgens mij op zijn snelheid gebaseerd, denk dat Joosten technisch beter is en alleen nog een beetje moet wennen.

zeewolde

Citaat van: Cambuur Groningen op januari 30, 2022, 18:30:10
Zo zie je hoe meningen verschillen: ik denk dat Joosten in potentie een betere speler is. Bij Kallon is veel volgens mij op zijn snelheid gebaseerd, denk dat Joosten technisch beter is en alleen nog een beetje moet wennen.
als je jouw provinciegenoten mag geloven is Joosten een blind paard zonder assists en goals. Dus dat technisch beter zal wel mee (tegen) vallen.

Maar in gevallen waar ik te negatief oordeel hoop ik altijd datvik al snel mijn ongelijk moet toegeven.

Scc4-ever

Vreemde reactie van zowel zaakwaarnemer als Kallon zelf, Kallon moet niet vergeten dat hij veel te danken heeft aan cambuur.  En daarbij als kallon eerder verkocht kon worden had cambuur hem voor een goed bedrag echt wel verkocht. Maar t was nu te kort dag. Er moest wel een degelijke vervanger gehaald worden dan voor hem.  Ik hoop niet dat dit nu invloed gaat hebben op zijn inzet voor cambuur. Ik ben daar nu wel bang voor eerlijk gezegd.

Cambuur Groningen

Citaat van: zeewolde op januari 30, 2022, 18:32:24
als je jouw provinciegenoten mag geloven is Joosten een blind paard zonder assists en goals. Dus dat technisch beter zal wel mee (tegen) vallen.

Maar in gevallen waar ik te negatief oordeel hoop ik altijd datvik al snel mijn ongelijk moet toegeven.
Heeft ook met de speelstijl van Buijs te maken, maar we gaan het zien.

CambuurAmersfoort

Citaat van: Scc4-ever op januari 30, 2022, 18:36:40
Vreemde reactie van zowel zaakwaarnemer als Kallon zelf, Kallon moet niet vergeten dat hij veel te danken heeft aan cambuur.  En daarbij als kallon eerder verkocht kon worden had cambuur hem voor een goed bedrag echt wel verkocht. Maar t was nu te kort dag. Er moest wel een degelijke vervanger gehaald worden dan voor hem.  Ik hoop niet dat dit nu invloed gaat hebben op zijn inzet voor cambuur. Ik ben daar nu wel bang voor eerlijk gezegd.

100%. Precies een type speler wat kan pieken op belangrijke momenten maar die na zo'n tegenslag dat ook heel moeilijk kan verwerken.
Daarom hoop ik stiekem alsnog dat booij met een iets hoger bod akkoord gaat. Wij gaan heel weinig meer aan hem hebben in die laatste 15 wedstrijden denk ik en die paar ton kunnen wij tegelijkertijd wel perfect gebruiken om een goede vervanger te zoeken.

Specuveter

Als die Turken er morgen nog ??n a twee ton bij doen is hij weg.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Als ie blijft zal ie wel moeten presteren, ze gaan hem niet nemen als ie een half jaar geleden het vrij goed heeft gedaan
Henk, held, bedankt

Scc4-ever

Citaat van: CambuurAmersfoort op januari 30, 2022, 18:41:45
100%. Precies een type speler wat kan pieken op belangrijke momenten maar die na zo'n tegenslag dat ook heel moeilijk kan verwerken.
Daarom hoop ik stiekem alsnog dat booij met een iets hoger bod akkoord gaat. Wij gaan heel weinig meer aan hem hebben in die laatste 15 wedstrijden denk ik en die paar ton kunnen wij tegelijkertijd wel perfect gebruiken om een goede vervanger te zoeken.
ik betwijfel of cambuur hem nu snel laat gaan hoor. T is te kort dag. Helemaal omdat er wel een vervanger moet komen dan. Ik moet t echt nog zien. Maarja je zit wel met een speler die eigenlijk weg wil. En waarvan maar de vraag is of hij zich wel echt volledig gaat inzetten nog voor zijn huidige club. Als hij blijft moet hij zich voor de volle 100% inzetten.

CambuurAmersfoort

Citaat van: Specuveter op januari 30, 2022, 18:46:55
Als die Turken er morgen nog ??n a twee ton bij doen is hij weg.

Dit verwacht en hoop ik ook.

Zulke ondankbare spelers hoeven ons shirt niet meer te dragen. Voor mij heb je na deze uitspraken, na alles wat je aan cambuur te danken hebt echt volledig afgedaan en hoef je echt niet meer opgesteld te worden.

Lekker met jongens spelen die willen vechten voor de club.

papier

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 30, 2022, 11:02:19
Ik denk dat ie het buiten deze TS nergens gaat redden

Dat denk ik ook. Hij moet in z?n hoofd top zijn om het beste uit zichzelf te halen (en kan niet op halve kracht goede prestaties neerzetten, daar is hij voetbaltechnisch weer te zwak voor). Ik denk nu dat zijn zaakwaarnemer teveel in zijn hoofd zit met randzaken die ten ten koste gaan van Kallon en zijn prestaties.

Het jammere is, even los van ons als club, dat dit niet in het belang is van Kallon. Terwijl de zaakwaarnemer juist in dat belang zou moeten denken. Een advies om niet te verlengen zou daar vanuit dat perspectief prima in passen, maar met een half jaar moeilijk doen niet.

Ik sluit dus niet uit dat dit geouwehoer gaat zorgen voor slechtere prestaties van Kallon. Hoofd op een andere plek, commentaar vanaf de tribunes. K?t presteren en wie weet naar de bank. En dan krijgt de zaakwaarnemer gelijk (of zo zal hij dat framen) want de stap naar een club die Europees voetbal speelt is dan een gepasseerd station.

Vlampiep

Als kallon zich zo benadeeld voelt zoals inhet nieuws wordt omschreven zou ik zeggen, strikje dur om en weg met die klootzak.

Noordcambuur

Kallon als je echt weg wil dan geef je het tekengeld aan Cambuur en de kosten van de zaakwaarnemer betaal je zelf uit je eigen portemonnee.
Cambuur wil gewoon 3 to netto.