Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
29 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

De Graafschap - SC Cambuur - 25 aug 2017, 20:00u

Gestart door nikjeuh, augustus 15, 2017, 12:17:08

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: AL op augustus 26, 2017, 10:09:40
Was het zo slecht?
Alle verslagen geven aan dat Cambuur zeker niet de mindere was.
Zelf OF geluisterd en die waren zeker niet negatief over vertoonde spel.

Cambuur had volgens mij gewoon voor moeten komen, twee maal maar minimaal een maal had Daniel de bal zo breed kunnen leggen en had er gescoord kunnen worden. Daarnaast kreeg hij op het eind van de tweede helft een perfecte bal van Kip en stond hij in principe 1 op 1. Maar helaas controleerde hij de bal kut en sprong deze 40 meter van z'n voet waardoor de kans lastiger werd. Had de 1-1 moeten zijn.

In de tweede helft begon Cambuur ook wat meer druk te zetten en toen de 1-1 weer in de lucht hing traden de eeuwenoude voetbalwetten in werking. De 2-0 viel. Toen was het wel gespeeld. Het grootste minpunt is dat we geen punt meenemen want die hadden we wel verdiend op basis van het spelbeeld.

En wat was Kallon lekker bezig, de combinatie met Barto liep nog niet al te lekker. Barto kopte veel ballen door richting de zijkant en Kallon liep naar binnen. Daar moet nog aan gewerkt worden. Maar hij was fel, fanatiek en heeft vooralsnog geen goede voorzet gegeven. Deed me stiekem al een beetje aan Lukoki denken.

richard

Citaat van: Bankzitter op augustus 26, 2017, 10:21:23
Kan iemand wat roepen of er iets zichtbaar is van de spelopvatting onder Dijkhuizen?
Hoe bouwen we op, spelen we door de as of over de vleugels, dat soort dingen... .

Ze proberen van alles maar door kwaliteitsgebrek, komt er niks uit en dan ook nog een veel te
laag tempo hanteren en je weet hoe het ervoor staat. Er is geen overzicht er is geen vertrouwen, als ze het niet weten gooien ze de ballen hoog op kallon of kip. Tweede helft Rossi
die vaak aanspeelbaar is maar geen bal krijgt. Tis pure middelmaat en totaal geen vertrouwen
wat wordt gevoed door 2 man op de bank die niks uitstralen.

richard

Eerste kwartier was prima vond ik, daarna weer te ver terug gezakt en idd daniels moet 1-1 maken wat ook terecht was geweest want de graafschap was ook niks. Na inbrengen Rossi 10 minuten overwicht gehad maar verder totaal niet gevaarlijk geweest. Beide keepers hebben niks te doen gehad. Graafschap prima geprofiteerd van zwakheden cambuur.

papier

We hebben nog 0 verliespunten tov vorig seizoen jongens, doen nog volop mee in de race om de 1e periode. Komt allemaal goed.

richard

Citaat van: papier op augustus 26, 2017, 10:56:13
We hebben nog 0 verliespunten tov vorig seizoen jongens, doen nog volop mee in de race om de 1e periode. Komt allemaal goed.

????op naar Volendam

666

Citaat van: richard op augustus 26, 2017, 10:47:14
Ze proberen van alles maar door kwaliteitsgebrek, komt er niks uit en dan ook nog een veel te
laag tempo hanteren en je weet hoe het ervoor staat. Er is geen overzicht er is geen vertrouwen, als ze het niet weten gooien ze de ballen hoog op kallon of kip. Tweede helft Rossi
die vaak aanspeelbaar is maar geen bal krijgt. Tis pure middelmaat en totaal geen vertrouwen
wat wordt gevoed door 2 man op de bank die niks uitstralen.

Dit is wel aardig samengevat, ik kan mij hier wel in vinden.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Collingwood

Ik had vooraf niet vreemd opgekeken van een walk-over. Wat dat betreft al mooi dat we een gelijkspel hadden verdiend.

Lijkt momenteel vooral het probleem te zijn dat we de kansen niet afmaken (vorige week tweede helft ook al). Hopelijk kan Rossi hier na verloop van tijd een positieve rol in spelen en kunnen we nog een middenvelder met scorend vermogen aantrekken.

Nu doorgroeien en waar nodig op termijn doorselecteren (o.a. El Baad, Houtkoop, Boerlage, Barto eruit, Van Deelen, Van der Laan, Rosheuvel, Smeets, Rossi er in). Ik wordt hier nog niet echt pessimistischer van, bij De Graafschap kun je ook met een complete selectie en in goede doen verliezen.
Kalmte alleen kan u redden.

Hoekieom

Wat Richard aangeeft klopt zeker. En zo slecht heeft cambuur niet gespeelt.
Ik heb via een oud collega uit Doetinchem een kaartje gekregen. De sfeer is daar geweldig, echt.
Nadien mocht ik even mee rondje stadion in de catacomben. Ziet er leuk uit.

Waar ik alleen strontmisselijk van werd, is, dat er vanuit de kleedkamer van de graafschap het woanskip klonk. En dat hdj en svdh door de gang liepen te lachen. Ik heb mij ingehouden maar vind dit niet echt lollig.

richard

Citaat van: Collingwood op augustus 26, 2017, 11:28:40
Ik had vooraf niet vreemd opgekeken van een walk-over. Wat dat betreft al mooi dat we een gelijkspel hadden verdiend.

Lijkt momenteel vooral het probleem te zijn dat we de kansen niet afmaken (vorige week tweede helft ook al). Hopelijk kan Rossi hier na verloop van tijd een positieve rol in spelen en kunnen we nog een middenvelder met scorend vermogen aantrekken.

Nu doorgroeien en waar nodig op termijn doorselecteren (o.a. El Baad, Houtkoop, Boerlage, Barto eruit, Van Deelen, Van der Laan, Rosheuvel, Smeets, Rossi er in). Ik wordt hier nog niet echt pessimistischer van, bij De Graafschap kun je ook met een complete selectie en in goede doen verliezen.

Nou laat Smeets nog maar even hoe die gister inviel??

Collingwood

Citaat van: richard op augustus 26, 2017, 11:30:27
Nou laat Smeets nog maar even hoe die gister inviel??

Zeker, zag er tegen Jong Ajax ook niet goed uit. Daarom ook op termijn. En zelfs dan misschien niet als Rosheuvel, Schils en Kip (en/of eventueel een andere nieuwe middenvelder) het goed doen. Ook Schilder op het middenveld en Van der Laan achterin zou nog een optie kunnen zijn.
Kalmte alleen kan u redden.

wiekie1969

Citaat van: Keira op augustus 26, 2017, 08:42:16
Ik zou als ik jou was supporter worden van een andere club.

Jij weet wel wat ik bedoel toch??? Het is gvd verdomde moeilijk om je erin te berusten. Het zal wel mutte.

denistel

Citaat van: Hoekieom op augustus 26, 2017, 11:29:29
Wat Richard aangeeft klopt zeker. En zo slecht heeft cambuur niet gespeelt.
Ik heb via een oud collega uit Doetinchem een kaartje gekregen. De sfeer is daar geweldig, echt.
Nadien mocht ik even mee rondje stadion in de catacomben. Ziet er leuk uit.

Waar ik alleen strontmisselijk van werd, is, dat er vanuit de kleedkamer van de graafschap het woanskip klonk. En dat hdj en svdh door de gang liepen te lachen. Ik heb mij ingehouden maar vind dit niet echt lollig.

wat mutte ze dan doen lopen te janken na een overwinning ze werken nu bij de graafschap
toch

cambuurmania

Na jaren deze site als eerste altijd te lezen,ga ik me ook wat in het strijdgewoel begeven.Heerlijk om met ECHTE kenners het wel en wee van ons clubke te belullen.Mien eerste post was het nou echt zo slecht gisteravond of viel het allemaal wel een beetje mee,wat een heleboel forumleden niet verwacht hadden

vialli

Citaat van: denistel op augustus 26, 2017, 13:05:55
wat mutte ze dan doen lopen te janken na een overwinning ze werken nu bij de graafschap
toch

Ik hoop dat ze ze straks in Leeuwarden wel een beste dreun verkope