Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
74 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Sai van Wermeskerken

Gestart door Holwerd voor Cambuur, augustus 21, 2017, 15:22:44

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Galdiano op maart 01, 2019, 22:55:36
Hoelang duurt het nog dat Van Deelen kan spelen, die Sai zakt zwaar onder de ondergrens dit seizoen.
maarja wie presteert wel.

jongen heeft een enorme drive vind ik maar ja als je als team niet zo speelt dan benut
je spelers niet goed toch,,,hij en ook sambissa waren in het begin goed bezig maar zijn
alleen maar minder geworden. etten was in de voorbereiding goed bezig naar daarna
nooit weer een kans gehad.blijft allemaal moeilijk te begrijpen voor mij.

Noordcambuur

Die van Deelen is alleen maar geblesseerd heeft altijd wat ik hoop dat hij vertrekt na dit seizoen.

justremco

Citaat van: Noordcambuur op maart 03, 2019, 15:16:22
Die van Deelen is alleen maar geblesseerd heeft altijd wat ik hoop dat hij vertrekt na dit seizoen.

Heeft als enige veldspeler nog een contract voor volgend seizoen

Josli

Sai speelt altijd minder als Conraad erin staat. Bij El Baad precies hetzelfde. Rara hoe kan dat...

Noordcambuur

Citaat van: justremco op maart 03, 2019, 16:29:26
Heeft als enige veldspeler nog een contract voor volgend seizoen
ja echt ohhh mijn God wat hebben we aan deze speler elk seizoen heeft hij wel wat.

papier

Citaat van: Josli op maart 03, 2019, 16:29:50
Sai speelt altijd minder als Conraad erin staat. Bij El Baad precies hetzelfde. Rara hoe kan dat...

Conraad loopt inderdaad voornamelijk voor in het centrum, maakt het veld veel te klein aan de rechterkant. Gevolg dat Sai die bal aan niemand kwijt kan en maar weer naar het midden gaat dribbelen. Wat zal het idee daarachter zijn? Dan Sai zes man voorbij loopt en Conraad in de hot zone staat en scoort? Het werkt iig niet.

Collingwood

Citaat van: papier op maart 04, 2019, 08:12:19
Conraad loopt inderdaad voornamelijk voor in het centrum, maakt het veld veel te klein aan de rechterkant. Gevolg dat Sai die bal aan niemand kwijt kan en maar weer naar het midden gaat dribbelen. Wat zal het idee daarachter zijn? Dan Sai zes man voorbij loopt en Conraad in de hot zone staat en scoort? Het werkt iig niet.

Goed dat iemand dit ook heeft gezien. Heb me nogal geërgerd aan hoe Sai vanaf oost werd bejegend als hij de bal noodgedwongen terugspeelde, ik kon toch duidelijk zien dat hij de bal echt niet voor hem kwijt kon. Ging uiteindelijk onder druk van het publiek de ballen toch maar inspelen terwijl het eigenlijk niet kon met als gevolg balverlies en nog meer gejoel. Tsja...
Kalmte alleen kan u redden.

Vlampiep

Citaat van: Collingwood op maart 04, 2019, 08:37:14
Goed dat iemand dit ook heeft gezien. Heb me nogal geërgerd aan hoe Sai vanaf oost werd bejegend als hij de bal noodgedwongen terugspeelde, ik kon toch duidelijk zien dat hij de bal echt niet voor hem kwijt kon. Ging uiteindelijk onder druk van het publiek de ballen toch maar inspelen terwijl het eigenlijk niet kon met als gevolg balverlies en nog meer gejoel. Tsja...
Als wij dat zien lijkt het mij dat Hake dit toch ook ziet.
Onbegrijpelijk, want dit gebeurde vorige week ook.

Josli

Precies. Daarnaast is het ook zo dat hij verdedigend altijd te laat is. Hierdoor moeten andere mensen kiezen. En komen we best vaak in de problemen. Bijvoorbeeld Steenvoorden heeft er een hekel aan om in te stappen.
Ik kan zo wel 10 momenten uit de laatste wedstrijden halen waarin dit gebeurd.

Collingwood

Het is overigens ook wel treurig dat we met Kallon en Conraad maar twee echte buitenspelers hebben. Van Kippersluis en Robertha zijn dat niet, en Jones blijkbaar ook niet.
Kalmte alleen kan u redden.

De Gast

Ik dacht dat Conraad een middenvelder was die zo nu en dan ook maar eens op de buiten werd geposteerd.

Bankzitter

Conraad is van orgine een spits.

Voor 4-3-3 moeten er gewoon 3 goede buitenspelers gehaald worden en 1 talent. Raar dat er vaak spelers worden neergezet die daar niet geschikt voor zijn (Bij alle trainers, niet alleen Hake).

Josli

Ik denk eigenlijk dat Hake nooit van plan is geweest om met echte buitens te spelen. Hij denk niet in systemen, maar in veldbezetting zei hij al eens. En op papier zou dat ook prima kunnen werken, met 2 aanvallende backs. Maar het werkt gewoon niet in de praktijk. Daar heb je slimme spelers voor nodig. En die hebben we totaal niet...

denistel

als je ziet hoe wij de laatste 4 maanden spelen en je blijft daar in geloven dan
houdt het op is mijn mening.

sunderland

Citaat van: Josli op maart 05, 2019, 14:23:43
Ik denk eigenlijk dat Hake nooit van plan is geweest om met echte buitens te spelen. Hij denk niet in systemen, maar in veldbezetting zei hij al eens. En op papier zou dat ook prima kunnen werken, met 2 aanvallende backs. Maar het werkt gewoon niet in de praktijk. Daar heb je slimme spelers voor nodig. En die hebben we totaal niet...
zet Henk eens voor deze groep, hadden we bij top 6 gestaan.