Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 84
  • Total: 85
  • fred
84 gasten, 1 lid
fred

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Hij had toch een hekel aan het YNWA? Meende dat hij "Toffee" was, of ben ik in de war met iemand anders?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Staat mij wel iets van bij , hij is ook bij tranmere geweest. Weet wel dat Andy king van Everton kwam

Dokkumer

Citaat van: jeje1946 op december 02, 2017, 14:56:48
Dat is het probleem op dit forum en waarschijnlijk op alle forums.
Als je een andere mening hebt dan zet je jezelf voor lul en schrijf je prietpraat.
Maar ik zal in elk geval alles, met een goede bril op, lezen wat voor geweldige dingen hier neer zet.
Ik denk dat mijn IQ dan nog wel omhoog zal gaan ondanks dat ik al heel oud ben

En Jeje als je nu niet selectief reageert maar ook eens op anderen die op inhoud reageren?

Ik vind Hake ook niks van een afstandje gezien, valt bij mij in de categorie Koolhof/Dijkhuizen. Aardige mensen, maar geen overwicht op de groep.

Enneh, wat deed Verbeek het gisteren weer slecht tegen de nummer 2 hè?

Collingwood

Beetje opschieten Foeke! Ook Go Ahead heeft de trainer ontslagen en zal in ongeveer dezelfde vijver vissen dan wij.
Kalmte alleen kan u redden.

Noordcambuur

Citaat van: Collingwood op december 03, 2017, 19:37:04
Beetje opschieten Foeke! Ook Go Ahead heeft de trainer ontslagen en zal in ongeveer dezelfde vijver vissen dan wij.
ik heb gehoord dat Dijkhuizen al in gesprek is met Go Ahead :D

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op december 03, 2017, 19:45:25

Vlemmings loopt al in de Jumbo op het Cambuurplein :X

Noordcambuur

Galdiano

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 02, 2017, 22:56:19
Hij had toch een hekel aan het YNWA? Meende dat hij "Toffee" was, of ben ik in de war met iemand anders?

Hij is een echte Toffee!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

moodygrunn

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 03, 2017, 19:53:10
Vlemmings loopt al in de Jumbo op het Cambuurplein :X
Hou dan sipke maar
In Henk en Sandor we trust

Huzumer

Als Sipke (bij SCC) de ambitie heeft om hoofdtrainer te worden, geef hem dan een kans! Eventueel benut je de rest van het seizoen voor de zoektocht naar een aantoonbaar betere trainer, die je als het een beetje kan ook betrekt bij het samenstellen van een (ver)nieuw(d)e selectie. Met deze groep gaan we de oorlog toch niet winnen, ook niet de Play Offs!

okkele

Citaat van: Noordcambuur op december 03, 2017, 19:45:25
ik hoorde ook al dat het deventer forum een nieuw lid heeft.
:_schater
:proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

hobbes

Ik lees ergens dat Jean Paul de Jong in verband met Cambuur wordt gebracht. Zou het wat zijn? Iemand met een frisse blik?

sunderland

Zou grim geen frisse blik hebben? Gaat mij erom dat we een trainer krijgen die het spul eens aanpakt op zijn eigen manier.Wie maakt mij niet veel uit. Iedere trainer zal straks goed presteren met een goede spits en hopelijk knappe keeper

Lwd79

Citaat van: sunderland op december 04, 2017, 17:14:09
Zou grim geen frisse blik hebben? Gaat mij erom dat we een trainer krijgen die het spul eens aanpakt op zijn eigen manier.Wie maakt mij niet veel uit. Iedere trainer zal straks goed presteren met een goede spits en hopelijk knappe keeper
Maar eens stoppen met het eren van zogenaamde clubmannen. Is nog niet echt succesvol gebleken. Zoals je zegt een trainer die het spul aanpakt en strijdlust kan verzorgen zou fijn zijn.

zeewolde

Citaat van: hobbes op december 04, 2017, 15:35:16
Ik lees ergens dat Jean Paul de Jong in verband met Cambuur wordt gebracht. Zou het wat zijn? Iemand met een frisse blik?
niet een echte insider die het meldt. Maar zou wel een goeie kandidaat zijn. Booij kent hem, heeft gewerkt met de filosofie van ten Hag, was zelf een karaktervoetballer.

Als hij wat punten combineert en dan ook nog een peoples manager is.......