Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 5 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

carlo de leeuw

Citaat van: Bernardo op december 22, 2017, 21:18:06
Opschieten met de nieuwe trainer!!
Doe er dan gelijk ook even een stuk of 10 nieuwe spelers bij

Vlampiep

Citaat van: carlo de leeuw op december 22, 2017, 21:42:13
Doe er dan gelijk ook even een stuk of 10 nieuwe spelers bij
Inderdaad, er is geen trainer die met deze spelers bij de eerste 6 kan eindigen.
Een aantal spelers zijn ook te beperkt, maar dat kan ik hebben omdat ze stinkend hun best doen maar niet beter kunnen.
Daartegen,  Van Deelen, Kip, Van Kippersluis, zouden veel beter kunnen, maar verdommen het om zich volledig te geven.
Gewoon uit de selectie zetten en vul het maar op met anderen uit de beloften. Zal niet veel beter worden maar spelers die structureel weigeren op hun toppen te gaan spelen zijn een ergernis voor de supporters.
Een TD met ballen zou dit met de trainer moeten overleggen en als de trainer dit niet wil, de trainer op non actief stellen.

Cambuur Groningen

Citaat van: Vlampiep op december 22, 2017, 21:58:38
Inderdaad, er is geen trainer die met deze spelers bij de eerste 6 kan eindigen.
Een aantal spelers zijn ook te beperkt, maar dat kan ik hebben omdat ze stinkend hun best doen maar niet beter kunnen.
Daartegen,  Van Deelen, Kip, Van Kippersluis, zouden veel beter kunnen, maar verdommen het om zich volledig te geven.
Gewoon uit de selectie zetten en vul het maar op met anderen uit de beloften. Zal niet veel beter worden maar spelers die structureel weigeren op hun toppen te gaan spelen zijn een ergernis voor de supporters.
Een TD met ballen zou dit met de trainer moeten overleggen en als de trainer dit niet wil, de trainer op non actief stellen.
Ik denk nog steeds dat het beter kan, maar zet de mannen dan wel op de juiste plek en hou eens vast aan 1 systeem. Dan weer 5-3-2, dan weer 4-3-3. Van Deelen erin, eruit, erin. Sai overal en nergens opstellen. Barto koste wat kost een plekje in de opstelling geven.. Ik begrijp het niet, ik denk de spelers ook niet

carlo de leeuw

1 ding is zeker....de nieuwe trainer hoeft zich niet te vervelen.

PePe

Citaat van: carlo de leeuw op december 22, 2017, 22:05:34
1 ding is zeker....de nieuwe trainer hoeft zich niet te vervelen.

Welke trainer stapt hierin, na deze slechte wedstrijd?
Bij winst ga je met een goed gevoel de winterstop in.
Nu doortrainen in de winterkou?

moodygrunn

Citaat van: PePe op december 22, 2017, 22:08:21
Welke trainer stapt hierin, na deze slechte wedstrijd?
Bij winst ga je met een goed gevoel de winterstop in.
Nu doortrainen in de winterkou?
Morgenochtend 05.30 beginnen met een bosloop.  Net zo lang lopen als dat de meegereisde supporters hebben moeten doorstaan. 5 uren reistijd + 1.5 uur kutpot.
In Henk en Sandor we trust

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op december 22, 2017, 21:27:58
en jij gaat iedereen hier ff vertellen dat we meer met respect om moeten gaan.
Nou jonge kijk eerst ff naar je zelf .....k

Ik wil er eigenlijk niet teveel aandacht meer aan schenken.
Maar waarom mag ik geen vingertjes doen terwijl jij het wel doet.
Ik heb toch gezegd dat ik jou bericht naar jeje wel een aardig gebaar vond.
Je moet hier wel tegen een klein stootje kunnen en niet van elke mug een olifant maken.
Daarmee is voor mij deze zaak afgedaan en wat je van mij vind moet jezelf weten.
Delfzijl/Cambuur.

Noordcambuur

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 22, 2017, 22:26:51
Ik wil er eigenlijk niet teveel aandacht meer aan schenken.
Maar waarom mag ik geen vingertjes doen terwijl jij het wel doet.
Ik heb toch gezegd dat ik jou bericht naar jeje wel een aardig gebaar vond.
Je moet hier wel tegen een klein stootje kunnen en niet van elke mug een olifant maken.
Daarmee is voor mij deze zaak afgedaan en wat je van mij vind moet jezelf weten.
Delfzijl/Cambuur.
dus jij schijt in de broek dan moet ik het ook maar doen,jonge wat heb jij een plaat voor je kop.
ik kan wel tegen een klein stootje ik wil persoonlijk een berichtje geven aan JeJe en dan krijg je zo'n reactie.
En jij vindt dit normaal nou jonge zoek het maar lekker uit ......A

De Gast

Nieuwe trainer: bezint eer gij begint.

Drumfather SCC

Nou, NoordCambuur; Om je een plezier te doen heb ik me laten onderzoeken en inderdaad!
Ik was wat gek geworden! Hoe kan iemand die van Metal houd nou Borsato posten  :?
Dus bedankt voor de tip en Dr. Delfzijl heeft me waar aan AC/DC herinnert gelukkig!

Fijn weekend, pak een biertje om je te ontspannen en geniet van deze plaat!
Rock on \m/

okkele

nou vadertje......
deze is nog feul fijner!
en geliek maar weer on-topic:
de nieuwe trainer mut maar net suh losgaan voor de groep as angus met de stem van brian of liever as bon scott!

fijn weekend allemaal.
:proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

vanaf minuut 4 herken je trouwens t loopke van peersman.
_O_

Drumfather SCC

Citaat van: okkele op december 22, 2017, 23:09:47
vanaf minuut 4 herken je trouwens t loopke van peersman.
_O_
:_schater
En beter? Ach, Het is allemaal geweldig maar ik heb RnR-Train gekozen omdat daar de set mee opende in de ArenA destijds
Waarom zo speciaal? Omdat dat het laatste concert was waar ik met mijn pa heen was (Is overleden in 2013)
Fijn weekend ondanks vanavond  :proost

okkele

Citaat van: Drumfather SCC op december 23, 2017, 01:00:57
laatste concert was waar ik met mijn pa heen was
mooie herinneringen.
ik zal het topic laten voor wat het is anders had ik nog voor mijn vader jim reeves geplakt,voor mijn moeder dc lewis,voor mijn broer pink floyd en voor mijn dochter  iets van system of a down .
wat concert betreft , muse in nijmegen want daar was mijn zoon voor het eerst mee.
die leeft gelukkig nog.
fijne feestdagen drumfather.

Bernardo

Cambuur is met 1 kandidaat in gesprek en hopen hem rond oud en nieuw te kunnen presenteren.