Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 84
  • Total: 85
  • fred
84 gasten, 1 lid
fred

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

ruubmac

Citaat van: Lore op december 24, 2017, 14:47:18
Hahah, nu die talenten nog!

Haha ja precies. Op peersman na hebben wij momenteel geen talenten. Bedoelde ook meer voor komend seizoen, dit is toch al een verloren seizoen

Bankzitter

We hebben heel wat spelers tussen de 18 en 24, dus prima als er een trainer komt die jonge spelers beter (en duurder) kan maken. Lijkt me ook wel eentje die de discipline weer aantrekt en datvis ook hoog nodig.

poelie-lwd

Alles wat nu als talent wordt bestempeld is binnen een jaar weg uit Leeuwarden. Simpelweg niet goed genoeg.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

speculeter

Voor onze doen een topper.
Laat hem maar schuiven met harde hand.
Groot netwerk dus verwacht in de winterstop nog wel een verrassing.
En de eerste die gaat nokken is Peersman! !

justremco

Alle vertrouwen in Grim. Heeft inmiddels op verschillende niveaus rondgelopen, dus kent wel aardig de klappen van de zweep. Komt op mij altijd over als een trainer die de spelers wel aanpakt, maar moet ook een zachte kant hebben want heel veel spelers lopen met hem weg. Tactisch zit het ook wel goed en gaat altijd uit van het voetballende gedeelte gecombineerd met een aanvallende speelstijl. Heeft volgens mij ook een behoorlijk netwerk, dus al met al een prima keus in mijn ogen

Collingwood

Citaat van: justremco op december 24, 2017, 15:43:30
Alle vertrouwen in Grim. Heeft inmiddels op verschillende niveaus rondgelopen, dus kent wel aardig de klappen van de zweep. Komt op mij altijd over als een trainer die de spelers wel aanpakt, maar moet ook een zachte kant hebben want heel veel spelers lopen met hem weg. Tactisch zit het ook wel goed en gaat altijd uit van het voetballende gedeelte gecombineerd met een aanvallende speelstijl. Heeft volgens mij ook een behoorlijk netwerk, dus al met al een prima keus in mijn ogen

Mee eens, zeker ook gezien de alternatieven die momenteel beschikbaar zijn. De enige die ik hier ook graag zou zien is De Gier, maar die ligt vast.

Maar het moet allemaal nog, hopen dat Grim snel tekent.
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Citaat van: justremco op december 24, 2017, 15:43:30

Eens vriend. De enige juiste analyse t.a.v. Fred. Binnen nu en 2 maanden zijn we weer dominant en baas in eigen huis.

sunderland

Citaat van: PePe op december 24, 2017, 14:48:49
Zijn succes bij Almere kwam misschien alleen door Janssen?
Hoe is het succes bij Cambuur, als hij geen Janssen heeft?
Grim heeft nog geen lange status van dienst.
Maar misschien vind hij weer een goede spits?
Als Grim komt hoop ik op termijn ook succes!
misschien misschien tja zo kan ik er nog wel een paar. Ik weet ook niet wat het gaat worden maar ben het wel met een vorige spreker eens dat als we kijken wat voor ons haalbaar is het niet een slechte keuze is. Er moet weer wat wind door de club en de koning lijkt mij ook een te rustige vent.

Lore

De selectie zijn in laatste drie jaar door drie verschillende personen samengesteld voor verschillende trainers. Het succes van de nieuwe trainer zal ook afhankelijk zijn van de rust die nu echt weer terug moet keren .

Lukt dat niet dan zal degene die deze mensen allemaal aan neemt en weer ontslaat ook echt naar zichzelf moeten kijken

sunderland

Nou ze keken naar mentaliteit ed. Lachwekkend natuurlijk als je nu ziet. Denistel geeft het al zo vaak aan, kijk eerst eens naar het voetballende.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: sunderland op december 24, 2017, 18:29:54
Nou ze keken naar mentaliteit ed. Lachwekkend natuurlijk als je nu ziet. Denistel geeft het al zo vaak aan, kijk eerst eens naar het voetballende.

Waar zit Nisteltje laatste tijd...begin m al te missen die ouwe beterweter........ :devil

Gasgeve

Citaat van: poelie-lwd op december 24, 2017, 16:58:16
Eens vriend. De enige juiste analyse t.a.v. Fred. Binnen nu en 2 maanden zijn we weer dominant en baas in eigen huis.
Moet Booy zijn werk wel gaan doen in de winterstop. Met deze selectie worden wij geen baas in eigen huis.

sunderland

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 24, 2017, 20:13:50
Waar zit Nisteltje laatste tijd...begin m al te missen die ouwe beterweter........ :devil
die had Sien nogt van die domkoppen

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: sunderland op december 24, 2017, 21:36:47
die had Sien nogt van die domkoppen

Kenne wy niks aan doen dat hij slimmer is as oons toch

poelie-lwd

Citaat van: Gasgeve op december 24, 2017, 20:58:16
Moet Booy zijn werk wel gaan doen in de winterstop. Met deze selectie worden wij geen baas in eigen huis.

Als Fred komt zit ik daar niet over in.