Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
70 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Huizen, Thijs09876, zeewolde

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

vialli

Citaat van: Lwd79 op januari 02, 2018, 18:13:28
Cambuur komt zeker tekort.
Nec heeft een rijke  sponsor en beleid das het grote verschil.

Beleid, beleid, het is dat ze daar nog een " gek "hebben die de club in leven houdt
op bepaalde momenten anders was het allang over geweest.

DayDreamer

Citaat van: Collingwood op januari 02, 2018, 20:51:46
Andor Faber‏
@Andor_F
Wat de nieuwe trainer betreft maakt #Cambuur even een pas op de plaats. "Daar gaan we op het trainingskamp over nadenken", vertelt Booy. Kans lijkt steeds groter te worden dat Sipke Hulshoff het seizoen als trainer afmaakt. #OmropFryslan

Dit zag iedereen natuurlijk al aankomen, draai er niet omheen en stel die blaag aan als trainer.

2e seizoenshelft maar wat blijven aanmodderen, volgend jaar 3500 seizoenskaarten, zolang we maar met voldoende geld naar het nieuwe stadion gaan wat zeker 2021 of 2022 gaat worden. Heerlijk de komende seizoenen, nu al zin in.......  :P

Destroyer

Overbrugging noemt men dat. Ik noem het aan het lijntje houden  :O
** Poolwinner 18/19 - 21/22

vialli

Citaat van: Destroyer op januari 02, 2018, 22:28:28
Overbrugging noemt men dat. Ik noem het aan het lijntje houden  :O

Soms denk ik wel eens, wat hebben we ook een stelletje ontevreden verwende  rotzakken :R :R

legeips

Jaap Stam zit ook niet meer op safe in Engeland..
Die naam ontbrak nog op de lijst ;)

Oosttribune

Voor iedereen die de Gier hier wil zien... geen kans!
NEC afgewezen en Cambuur hoeft het ook niet te proberen geeft hij aan, ik blijf in Almere.

Het is een bende bij de club. Twee proefspelers van bedenkelijk niveau, een interim trainer die geen hoofdtrainer wil worden op dit moment en Booy die zegt dat het op een laag pitje staat en dat ze er deze week eens over na gaan denken. Er klopt iets niet, er speelt iets... kan nooit lang duren en dan breekt de ellende uit heb ik zo'n vermoeden

hobbes

Citaat van: vialli op januari 02, 2018, 21:17:32
Beleid, beleid, het is dat ze daar nog een " gek "hebben die de club in leven houdt
op bepaalde momenten anders was het allang over geweest.

Idd, ik denk dat wat dat betreft het beleid van Cambuur (financieel iig) beter is.

papier

Men moet gewoon een keuze maken. Of je trekt nu een nieuwe hoofdtrainer aan in de winterstop. Of je geeft Sipke voor minimaal 1.5 seizoen het vertrouwen. Niet dit pappen en nathouden.

KernvanCambuur

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

Vlampiep

Citaat van: KernvanCambuur op januari 03, 2018, 13:23:37
'We moeten hier met ons Cambuurkarakter doorheen'
http://kernvancambuur.nl/nieuws/2018/01/639966-we-moeten-hier-met-ons-lcambuurkarakterr-doorheen
Wat mij bevreemd is dat Ype aangeeft dat er nu met echt meer zorgvuldigheid een nieuwe trainer zal worden aangesteld. Dus bij de voorgaande keren .......... 8P

Bankzitter

.... zijn ze ervan uitgegaan dat een diploma en en prettig gesprek voldoende waren.

Collingwood

Citaat van: Collingwood op januari 03, 2018, 13:29:08
Ype Smid: 'Jack de Gier is gevraagd en heeft nee gezegd.'

Ype Smid‏
@YpeSmid
Replying to @ottovdgalien @Galdiano058 @KernVanCambuur
Aanvulling; dat was afgelopen zomerperiode

PePe

Rene Meulensteen is ook vrij!! (Voormalig assistent van Manchester United)

Collingwood

Alle 'lange termijn trainers' die door iedereen zo'n beetje geschikt werden geacht (Grim, De Gier, Jean Paul de Jong) zijn inmiddels bezet/onhaalbaar. Ik zou nu gaan voor iemand die het seizoen afmaakt en me dan tot de zomer oriënteren op een nieuwe trainer voor daarna.

Meest geschikte optie lijkt me dan Hans de Koning. Heeft bij zowel Volendam als Go Ahead bewezen dat hij aanvallend, opportunistisch voetbal speelt en een goede sfeer kan creëren in een spelersgroep. Bij de Eagles leidde dit tot promotie, terwijl die bij de komst van De Koning in ongeveer hetzelfde schuitje zaten als wij nu. Voor de lange termijn denk ik dat hij tactisch tekort komt (gebaseerd op zijn tweede seizoen bij de Eagles), maar dat is op korte termijn van ondergeschikt belang.