Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 85
  • Total: 86
  • fred
85 gasten, 1 lid
fred

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

grijskijker

Citaat van: Collingwood op januari 04, 2018, 09:57:53
Alle 'lange termijn trainers' die door iedereen zo'n beetje geschikt werden geacht (Grim, De Gier, Jean Paul de Jong) zijn inmiddels bezet/onhaalbaar. Ik zou nu gaan voor iemand die het seizoen afmaakt en me dan tot de zomer oriënteren op een nieuwe trainer voor daarna.

Meest geschikte optie lijkt me dan Hans de Koning. Heeft bij zowel Volendam als Go Ahead bewezen dat hij aanvallend, opportunistisch voetbal speelt en een goede sfeer kan creëren in een spelersgroep. Bij de Eagles leidde dit tot promotie, terwijl die bij de komst van De Koning in ongeveer hetzelfde schuitje zaten als wij nu. Voor de lange termijn denk ik dat hij tactisch tekort komt (gebaseerd op zijn tweede seizoen bij de Eagles), maar dat is op korte termijn van ondergeschikt belang.
Heeft iemand gedacht aan het duo Hendriksen/v/d Berg ?

Collingwood

Citaat van: Grijskijkert op januari 04, 2018, 10:01:22
Heeft iemand gedacht aan het duo Hendriksen/v/d Berg ?

Een trainer die net is ontslagen bij RKC samen met een trainer die het niet best doet bij Helmond en daar ook niet al te populair is onder de supporters? Zie ik persoonlijk niet zoveel heil in in ieder geval.
Kalmte alleen kan u redden.

grijskijker

Citaat van: Collingwood op januari 04, 2018, 10:04:18
Een trainer die net is ontslagen bij RKC samen met een trainer die het niet best doet bij Helmond en daar ook niet al te populair is onder de supporters? Zie ik persoonlijk niet zoveel heil in in ieder geval.
Misschien iets meer verdiepen(selecties e.d.),ipv teletekst lezen..
Beide mannen hadden het tactisch goed voor elkaar tegen Cambuur..

Collingwood

Citaat van: Grijskijkert op januari 04, 2018, 10:08:20
Misschien iets meer verdiepen(selecties e.d.),ipv teletekst lezen..
Beide mannen hadden het tactisch goed voor elkaar tegen Cambuur..

Ieder zijn mening. Van der Berg stond bij RKC bekend om zijn defensieve aanpak, past wat mij betreft niet bij Cambuur. Hendriksen staat naar eigen zeggen te laag met Helmond (juist als hij kijkt naar de kwaliteit van zijn selectie) en wordt door de supporters daar niet gepruimd. Kun je allemaal zo op internet vinden.

Altijd wat flauw om te doen alsof een ander zich ergens niet in heeft verdiept om je gelijk te krijgen. Maakt in ieder geval totaal geen indruk op mij.

grijskijker

Citaat van: Collingwood op januari 04, 2018, 10:14:16
Ieder zijn mening. Van der Berg stond bij RKC bekend om zijn defensieve aanpak, past wat mij betreft niet bij Cambuur. Hendriksen staat naar eigen zeggen te laag met Helmond (juist als hij kijkt naar de kwaliteit van zijn selectie) en wordt door de supporters daar niet gepruimd. Kun je allemaal zo op internet vinden.

Altijd wat flauw om te doen alsof een ander zich ergens niet in heeft verdiept om je gelijk te krijgen. Maakt in ieder geval totaal geen indruk op mij.
Van der Berg had geen selectie waar je lekker aanvallend mee kan spelen...bekijk dat maar op internet. Hendriksen deed het vorig seizoen prima,en vind ik goed overkomen als trainer,pakt zijn spelers goed aan als dat nodig is.. wat ook online te lezen is...

grijskijker

Maar goed ook deze heren zullen het niet worden...

Collingwood

Citaat van: Grijskijkert op januari 04, 2018, 10:25:59
Van der Berg had geen selectie waar je lekker aanvallend mee kan spelen...bekijk dat maar op internet. Hendriksen deed het vorig seizoen prima,en vind ik goed overkomen als trainer,pakt zijn spelers goed aan als dat nodig is.. wat ook online te lezen is...

Je kunt het ook best met me oneens zijn, geen problemen mee. Maar nogmaals, 'verdiep je er eens meer in' is erg flauw en zeker geen (goed) argument.

Citaat van: Grijskijkert op januari 04, 2018, 10:28:39
Maar goed ook deze heren zullen het niet worden...

We zullen zien, lijkt voor mijn gevoel steeds meer de kant van Sipke op te gaan...

Bankzitter

Sipke heeft dan wel een sterke man naast zich nodig zoals vorig jaar.

Vlampiep

Citaat van: Collingwood op januari 04, 2018, 10:38:33
We zullen zien, lijkt voor mijn gevoel steeds meer de kant van Sipke op te gaan...
Sipke is misschien gelet op de hele situatie wel het beste van alle langskomende namen en zou wat mij betreft het seizoen wel af kunnen maken.

Collingwood

Op zich heb ik niet het idee dat Sipke een veel mindere trainer is dan veel overgebleven opties.

Maar voor mijn gevoel moet er een frisse wind gaan waaien om de boel eens flink op te schudden, anders blijven we doormodderen. Bovendien wil Sipke het zelf liever niet. Daarom hoop ik toch nog op bijvoorbeeld een De Koning (of iemand waar ik nu zo één, twee, drie niet aan denk).

Montana

Ze willen nu gelijk een trainer voor de lange termijn. De spoeling in de winterstop is natuurlijk minder in de winterstop dan voor aanvang van het seizoen. De Koning of Gall wordt het niet.

Collingwood

Citaat van: Montana op januari 04, 2018, 11:33:10
Ze willen nu gelijk een trainer voor de lange termijn. De spoeling in de winterstop is natuurlijk minder in de winterstop dan voor aanvang van het seizoen. De Koning of Gall wordt het niet.

Als dat inderdaad de bedoeling is zou ik De Koning ook zeker niet doen. Veel opportunisme, weinig tactiek. Dat kan op korte termijn werken om de schwung er weer in te krijgen, maar op de lange termijn wil je natuurlijk ook een eigen (goed werkende) speelstijl ontwikkelen.

piene hassus

Bovendien binne vd Berg en Hendriksen oud Cambuurspeulers!

Galdiano

Ik zeg geen trainer meer met binding met deze club. Iemand met een frisse blik!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

vialli

Citaat van: Galdiano op januari 04, 2018, 13:34:36
Ik zeg geen trainer meer met binding met deze club. Iemand met een frisse blik!
[/quot

En iemand met een beetje humor op z'n tijd.