Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
79 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Holwerd voor Cambuur, Huizen, bok, Thijs09876, zeewolde

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

Ik mis hier al dagen Richard....
Die meldde een dikke week geleden dat het waarschijnlijk rond kwam met een ervaren trainer....Is dat nog zo, of inmiddels al afgeketst?

Galdiano

Ik heb het idee dat ze iedereen zand in de ogen aan het strooien zijn.
De druk bij Sipke weghalen, en communicatie dat hij geen hoofdtrainer wil zijn.

Prestaties zijn goed, en laten hem mooi zitten tot einde seizoen.
Als het goed gaat blijft hij gewoon hoofdcoach, en bij slecht resultaat, trekken ze zelf het boete kleed aan, en zeggen ze nieuwe ronde nieuwe kansen, en gaan opzoek naar nieuwe trainer.   :|
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

Toch denk ik dat het Lukkien gaat worden.

Bankzitter

Bij Sipke heb ik wel de vraag of hij genoeg overwicht op de groep heeft als hoofdtrainer.Daarbij moet er trainer naast om hem wat te ontlasten en als (taktisch) klankbord. Alleen Hulshoff met Bruin en Ponk is erg licht als TS.

nannenijpscc

Gewoon proberen om Hyballa naar Leeuwarden te krijgen, eindelijk eens wat beleving ipv weer zo'n trainer als Dijkhuizen/Maas!
Doorpakken en gasgeve! :proost

De Gast

Ik zit wat Jupiler te kijken.. maar ik snap nu ook wel waarom wij zo moeilijk aan een trainer komen. Wij hebben gewoon nauwelijks kwaliteit.. de ene na de andere klasse goal zie ik voorbij komen. Telstar, Almere.. dat niveau halen wij gemiddeld genomen gewoon niet eens.

Helmond kansloos tegen Volendam.. wij kansloos tegen Helmond  :?

zeewolde

Citaat van: De Gast op januari 19, 2018, 20:55:27
Ik zit wat Jupiler te kijken.. maar ik snap nu ook wel waarom wij zo moeilijk aan een trainer komen. Wij hebben gewoon nauwelijks kwaliteit.. de ene na de andere klasse goal zie ik voorbij komen. Telstar, Almere.. dat niveau halen wij gemiddeld genomen gewoon niet eens.
benoem dan ook goals zoals die van volendam. Gewoon door de muur heen. Onvoorstelbaar laag nivo soms in de jupiler

Vlampiep

Citaat van: zeewolde op januari 19, 2018, 20:56:55
benoem dan ook goals zoals die van volendam. Gewoon door de muur heen. Onvoorstelbaar laag nivo soms in de jupiler
Helemaal gelijk in hoor, maar het kan ook nog best wel leuk worden in de 2e periode, want iedereen kan van iedereen winnen.

wiekie1969

Ruud Brood juh. Enigste die de kar hier ken trekken.

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

grijskijker

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Collingwood

Andor Faber
@Andor_F
Sipke Hulshoff blijft de komende drie duels(Jong Ajax, Jong Utrecht, Twente) de eindverantwoordelijke bij #Cambuur. Daarna wordt de nieuwe trainer hoogstwaarschijnlijk gepresenteerd.
Kalmte alleen kan u redden.

moodygrunn

Citaat van: Collingwood op januari 21, 2018, 12:07:29
Andor Faber
@Andor_F
Sipke Hulshoff blijft de komende drie duels(Jong Ajax, Jong Utrecht, Twente) de eindverantwoordelijke bij #Cambuur. Daarna wordt de nieuwe trainer hoogstwaarschijnlijk gepresenteerd.

Raar verhaal joh, waarom kan die man niet direct beginnen? Blijkbaar zijn we al rond.
In Henk en Sandor we trust