Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 83
  • Total: 84
  • fred
83 gasten, 1 lid
fred

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Ultee nieuwe trainer.
Pascal is bezig met zijn laatste seizoen en Foeke ook maar dat wisten we al :y

Specuveter

Citaat van: Noordcambuur op oktober 31, 2022, 15:26:44
Ultee nieuwe trainer.
En dat word binnenkort bekend gemaakt?

J.v.G.

SC Cambuur bereid te wachten op Ultee

Door Reon Boeringa

De kans is groot dat SC Cambuur pas na afronding van de eerste seizoenshelft een nieuwe trainer aanstelt. Sjors Ultee (35) ligt nog altijd op pole-position voor de opvolging van Henk de Jong.

Cambuur en Ultee hebben inmiddels meerdere gesprekken gehad over een samenwerking voor langere termijn. Het is op dit moment het meest waarschijnlijk dat deze samenwerking pas start na de laatste wedstrijden van de eerste seizoenshelft.

De komende twee weken speelt Cambuur nog drie wedstrijden. Vrijdag thuis tegen mede-laagvlieger NEC, de week erop volgen uitwedstrijden tegen Feyenoord (donderdag) en SC Heerenveen (zondag).

Cambuur ziet in dat het voor de nieuwe trainer wenselijk kan zijn om pas na die drie duels in te stappen, om zo een frisse start te kunnen maken richting de tweede helft van het seizoen. In de voorbereiding daarop gaat de club uit Leeuwarden onder meer op trainingskamp naar Spanje. De komende wedstrijden zullen dus zeer waarschijnlijk nog geleid worden door assistenten Pascal Bosschaart en Martijn Barto.

Op dit moment staat Cambuur zestiende in de Eredivisie, met acht punten uit elf wedstrijden. De Leeuwarders houden alleen FC Emmen (zeven punten) en FC Volendam (zes) onder zich.

EdsjeSCC

Na de winterstop een belangrijke serie van 5 wedstrijden waar 9-12 punten gehaald moeten worden, dus alvast succes ;)

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op oktober 31, 2022, 15:28:55
En dat word binnenkort bekend gemaakt?
alles wordt bekend gemaakt na de wedstrijd tegen dkv.

PePe

Citaat van: Noordcambuur op oktober 31, 2022, 15:26:44
Ultee nieuwe trainer.

Wie wordt de nieuwe assistent? (Henk?)

Vlampiep

Citaat van: De Gast op oktober 31, 2022, 19:11:02
Ultee, ik snap er eerlijk gezegd niks van.
Het belangrijkste is dat de club het snapt. Ultee lijkt mij een prima trainer voor onze club. Gewoon een man met een realistische kijk op het spelletje die wat mij betreft past binnen onze club cultuur.
Heeft voldoende ervaring  en spelers die onder hem hebben getraind zijn vol lof over hem.

De Gast

Nou als jij enthousiast bent weten we het wel..

Pabo afgerond, werkzaam geweest in het speciaal onderwijs. Geen voetbalachtergrond, wel een netwerk? Ook geen staat van dienst. Doet me denken aan Pepijn Lijnders. Nou we weten hoe het daarmee afliep.

Verdient een kans uiteraard maar ik snap werkelijk waar niet dat Cambuur hier achteraan gaat.

J.v.G.

Citaat van: De Gast op oktober 31, 2022, 19:23:19

Pabo afgerond, werkzaam geweest in het speciaal onderwijs. Geen voetbalachtergrond, wel een netwerk? Ook geen staat van dienst. Doet me denken aan Pepijn Lijnders. Nou we weten hoe het daarmee afliep.

Verdient een kans uiteraard maar ik snap werkelijk waar niet dat Cambuur hier achteraan gaat.
Iedereen die met hem gewerkt(o.a. Ten Hag) heeft is positief en dan gaan hier een paar wijsneuzen hem hier bij voorbaat al affakkelen. Ja Pepijn Lijnders is assistent bij Liverpool, dat is prima gegaan!

J.v.G.

Citaat van: PePe op oktober 31, 2022, 18:38:32
Wie wordt de nieuwe assistent? (Henk?)
Pascal en Martijn kunnen gewoon blijven..

PePe

Verschillende geruchten doen de ronde.
Ultee komt, Pascal en Foeke gaan?
Ultee gaat in 2023 aan het werk?

Wat als: er nog niks is getekend?
Ultee Cambuur gaat bekijken, en later denkt, ik doe het niet!
Ultee met een Grimmetje komt? ( Kan elders meer verdienen?) En komt niet.

veteraan

Ja weer erg onduidelijk inderdaad !

Cambuur wil Ultee, maar pas over 6 weken !
Het gaat om HANDHAVING heren !

Niet om carri?replanning

PePe

Foeke houdt zijn kaken stijf op elkaar, het zijn maar geruchten!

SIPKE KOM NAAR HUS!!

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: De Gast op oktober 31, 2022, 19:23:19

Zeg niet we als je jezelf bedoeld. En wees eerlijk voor iedere trainer die er komt wordt het een heksenklus dit Cambuur voor de ere te behouden.
Ik zeg geef die Ultee een kans en wees niet op voorhand al zo fuckin negatief. Zelfs een top trainert zal moeite hebben ons naar veilige haven te loodsen.
Het enige doel dit jaar is 3 ploegen onder ons houden en reken er maar op dat Emmen nog punten gaat pakken. En dan zeg t maar......
Ik zeg gaan voor Ultee, Bosbaard en Barto bedanken voor hun geweldige diensten.
Niet in het verleden blijven hangen nu en fris van de lever gaan voetballen.
Gerichte aankopen in de winter en proberen er in te blijven.
Die Maulun meesten weten niet hoe belangrijk hij voor deze ploeg is...........

veteraan

We hebben nauwelijks keus, maar aub wel snel !