Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
86 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: ruubmac op november 01, 2022, 15:28:01
Dit is natuurlijk een lulverhaal. Maar Verbeek komt 100% zeker niet.
Das al wat. En die andere ken beter oek thuusblieve

sunderland

Wat een kulverhaal dat Henk um had aanbevolen. Dat is 100% zeker niet waar.

J.v.G.

Citaat van: sunderland op november 01, 2022, 16:47:07
Wat een kulverhaal dat Henk um had aanbevolen. Dat is 100% zeker niet waar.
Dat Ultee afgelopen vrijdag een gesprek heeft gehad met o.a. Hollander is ook niet waar zeker :_schater

Naastismis

In Belgi? zijn ook veel vacatures, misschien hoopt Ultee daar op een baantje en wacht nog even met tekenen

Vlampiep

Citaat van: Naastismis op november 01, 2022, 17:10:54
In Belgi? zijn ook veel vacatures, misschien hoopt Ultee daar op een baantje en wacht nog even met tekenen
Als je de laatste berichten heb gelezen is er overeen gekomen dat Ultee na de winterstop gaat beginnen.
Als je niet van de hoed en de rand weet en wat roeptoetert,  kun je beter niets schrijven in plaats van wat stemming maken op het forum. :R

De Gast

De pot verwijt de ketel Vlampiepje.

Wat bij Cambuur past is een Cambuur man. Iemand met historie hier. Die weet wat voor club wij zijn en dat het hier helemaal niet rustig is (op bestuurlijk niveau uitgezonderd). Met Hake had ook helemaal niemand wat en belandden we op een dood spoor. Ik ga er vanuit dat ze binnen de club daarvan geleerd hebben. Rob Maas idem. Die hadden hier niks te zoeken.

Naastismis

Citaat van: Vlampiep op november 01, 2022, 18:40:50
Als je de laatste berichten heb gelezen is er overeen gekomen dat Ultee na de winterstop gaat beginnen.
Als je niet van de hoed en de rand weet en wat roeptoetert,  kun je beter niets schrijven in plaats van wat stemming maken op het forum. :R

Heeft hij al een contract getekend dan? Zo,ja waar kan ik dat bevestigt krijgen. Volgens mij bij jij de roeptoetert....

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: De Gast op november 01, 2022, 18:53:44

Wat bij Cambuur past is een Cambuur man. Iemand met historie hier. Die weet wat voor club wij zijn en dat het hier helemaal niet rustig is (op bestuurlijk niveau uitgezonderd). Met Hake had ook helemaal niemand wat en belandden we op een dood spoor. Ik ga er vanuit dat ze binnen de club daarvan geleerd hebben. Rob Maas idem. Die hadden hier niks te zoeken.

Dijkhuizen dan, wist precies wat Cambuur is had historie genoeg hier maar was ook geen groot succes. Je weet het toch niet hoe het loopt.

veteraan

Uit alle informatie is mij een ding niet duidelijk : Als er nog 30 punten binnengehaald moeten worden dan telt iedere wedstrijd toch ? en zeker een trainingskamp om goed van start te gaan in de tweede seizoenhelft !

Die eeuwige traagheid !

papier

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 01, 2022, 19:03:48
Dijkhuizen dan, wist precies wat Cambuur is had historie genoeg hier maar was ook geen groot succes. Je weet het toch niet hoe het loopt.

Of Henk de Jong? Bij mijn weten heeft hij bij Heerenveen gespeeld en is hij als (assistent)trainer actief geweest bij Heerenveen/Groningen/Heracles en amateurs voor hij bij Cambuur kwam.

J.v.G.

Citaat van: veteraan op november 01, 2022, 19:32:56
Uit alle informatie is mij een ding niet duidelijk : Als er nog 30 punten binnengehaald moeten worden dan telt iedere wedstrijd toch ? en zeker een trainingskamp om goed van start te gaan in de tweede seizoenhelft !

Die eeuwige traagheid !
Het is maar net waar jij je info vandaan haalt, als de nieuwe trainer nu al mee kijkt en analyseert en de week na Heerenveen officieel aan de slag gaat, dan vind ik de traagheid wel meevallen.  Dan kan hij 5 a 6 weken werken met de groep, tot aan de eerste wedstrijd na de winterstop.

D.H.Skolten

Citaat van: Noordcambuur op oktober 13, 2017, 23:08:56
lul niet kerel eruit met deze trainer..... :(
We weten allemaal dat he Ultee wordt. Waarschijnlijk ook nog voor een lang termijn. Typisch Cambuur om zo'n waardeloze trainer te halen. Maar wees eerlijk, welke trainer wil nou hier komen en er zeker van zijn om te degraderen.

D.H.Skolten

Citaat van: J.v.G. op november 01, 2022, 20:19:29
Het is maar net waar jij je info vandaan haalt, als de nieuwe trainer nu al mee kijkt en analyseert en de week na Heerenveen officieel aan de slag gaat, dan vind ik de traagheid wel meevallen.  Dan kan hij 5 a 6 weken werken met de groep.
Koekoek koekoek koekoek

Vlampiep

Citaat van: De Gast op november 01, 2022, 18:53:44

Nou , geef jij dan even definities waaraan een cambuur moet voldoen.

Vlampiep

Citaat van: D.H.Skolten op november 01, 2022, 20:36:39
We weten allemaal dat he Ultee wordt. Waarschijnlijk ook nog voor een lang termijn. Typisch Cambuur om zo'n waardeloze trainer te halen. Maar wees eerlijk, welke trainer wil nou hier komen en er zeker van zijn om te degraderen.
Je hebt gelijk, als hij  jouw posts leest komt hij zeker niet.