Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 85
  • Total: 86
  • fred
85 gasten, 1 lid
fred

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

michello

Ultee is ook niet onnozel natuurlijk. Die ziet zelf ook wel dat 3/4 punten het hoogst haalbare zal zijn. Ik had liever gezien dat hij direct in zou stappen MET een extra assistent. Ik vraag me af of dat gaat gebeuren..

Stiens

Citaat van: sunderland op november 02, 2022, 12:29:49
Het lijkt erop dat het doordrukken is van Foeke en dat het nu geen goed moment is is ook zwak. Wij hebben per direct 1 nodig want er zijn nog 9 punten te verdienen. Nu krijg je dus ook dat de spelersgroep het ook niet zo nauw neemt omdat zij ook zo gaan denken van laat maar er komt over2 maand toch een nieuwe. Nee daar hoor je Foeke nu niet over

Wat een hoop onzin verkondig jij. Volgens mij draagt Foeke prima en logische redenen aan. Als Ultee nu direct instroomt kan hij z'n stempel voor NEC al niet meer drukken (te laat). Stel je verliest die, dan ligt het volgens de altijd kritische Liwwadder achterban direct aan de nieuwe trainer. Die week daarna pak je normaal gesproken geen punten tegen Feyenoord en daarna volgt de derby. Als je daar ook nog eens geen punten pakt is het hek helemaal van de dam en kan de nieuwe trainer alweer z'n biezen pakken volgens de fans. Zo steken onze supporters nou eenmaal in elkaar... Dan begin je als trainer dus al met een enorme achterstand richting de 2e seizoenshelft.

De logische keuze is dus, wat Booy ook aangeeft, om in de winterstop te beginnen en een volledige voorbereiding te draaien met de groep. Nu instappen is een veel te groot afbreukrisico. Dat ziet Cambuur, en dat ziet Ultee ook.

Ik denk niet dat de spelers nu denken "Laat maar" zoals jij suggereert. Die weten ook dat de nieuwe trainer natuurlijk allang meekijkt. En als voetballer wil je zelf ook altijd op het hoogste niveau winnen, en al helemaal straks in de derby. Daar twijfel ik niet aan.

Beul B

Stiens snapt het helemaal.

Laten we iedereen zowel trainers als ook nieuwe spelers eens een eerlijke kans geven.

Bankzitter

Ik kan de keuze ook wel volgen. Alles nu omgooien gaat geen extra punten opleveren, is juist een risico. Het zal drie keer op inzet moeten en dan nog wat punten sprokkelen.

Ultee lijkt me geen slechte trainer en gewend om onderin te spelen. Had liever een trainer met wat aanvallender voetbal gezien (Grim) maar hopelijk snapt Ultee ook dat wat voor type voetbal hier past.

veteraan

Cambuur benoemt pas een trainer als de tegenstander zwak genoeg is ?

Als een nieuwe trainer DKV inpakt of gelijkspeelt is ie al onvervangbaar

Wat een angst !!!

PePe

Bij winst op dkv kan een nieuwe trainer niet meer stuk in Leeuwarden.  |:)

veteraan

Maar dat durven ze nog niet aan

DKV ligt dubbel, de trainer komt pas als zij achter de rug zijn !

Vlampiep

Ik snap het wel dat de club wacht met het aantreden van Ultee tot de winterstop.
Er is momenteel weinig balans in de selectie waardoor een aantal spelers die een tijd terug wel presteerden nu niet presteren.
Een nieuwe aanpak zal direct geen vruchten afwerkingen, dus is de extra lange winterstop hiervoor een uitgelezen moment. Ultee heeft zo ook voldoende tijd om te observeren welke spelers echt te kort komen of worstelen met hun vorm.

Bernardo

Die word de maandag na dkv dus gepresenteerd.

Lore

Voor beide kanten, nu presenteren of later, zijn argumenten te bedenken. En beide standpunten lijken mij best redelijk. Dan kan je er als supporter ook voor kiezen om de keuze te laten liggen bij het bestuur.

De spelers moeten zich gewoon focussen op NEC, die winnen en dan staat het er een stuk beter voor. De eerste wedstrijden in januari gaan echt heel veel bepalen.

J.v.G.

Citaat van: zeewolde op november 02, 2022, 13:08:45
waarom denk je dat we gelijk spelen tegen NEC? :(

:devil
Omdat jij dit nu zegt :zweep :koffie

sunderland

Citaat van: Stiens op november 02, 2022, 13:40:25
Wat een hoop onzin verkondig jij. Volgens mij draagt Foeke prima en logische redenen aan. Als Ultee nu direct instroomt kan hij z'n stempel voor NEC al niet meer drukken (te laat). Stel je verliest die, dan ligt het volgens de altijd kritische Liwwadder achterban direct aan de nieuwe trainer. Die week daarna pak je normaal gesproken geen punten tegen Feyenoord en daarna volgt de derby. Als je daar ook nog eens geen punten pakt is het hek helemaal van de dam en kan de nieuwe trainer alweer z'n biezen pakken volgens de fans. Zo steken onze supporters nou eenmaal in elkaar... Dan begin je als trainer dus al met een enorme achterstand richting de 2e seizoenshelft.

De logische keuze is dus, wat Booy ook aangeeft, om in de winterstop te beginnen en een volledige voorbereiding te draaien met de groep. Nu instappen is een veel te groot afbreukrisico. Dat ziet Cambuur, en dat ziet Ultee ook.

Ik denk niet dat de spelers nu denken "Laat maar" zoals jij suggereert. Die weten ook dat de nieuwe trainer natuurlijk allang meekijkt. En als voetballer wil je zelf ook altijd op het hoogste niveau winnen, en al helemaal straks in de derby. Daar twijfel ik niet aan.
wat een bang verhaal. Ben het daar totaal niet mee eens

NRG

Citaat van: PePe op november 02, 2022, 14:28:29
Bij winst op dkv kan een nieuwe trainer niet meer stuk in Leeuwarden.  |:)

En bij verlies? Wordt ie gelijk afgebrand. Ik denk dat het een verstandige keuze is dat de nieuwe trainer (wie het ook mag worden) begint na de komende 3 wedstrijden. Selectie 2 weken op vakantie sturen en dan een frisse start maken. Dan is er tijd genoeg tot hervatting van de competitie voor de nieuwe trainer om zijn stempel te drukken.

Mike SCC

Citaat van: NRG op november 02, 2022, 18:43:03
En bij verlies? Wordt ie gelijk afgebrand. Ik denk dat het een verstandige keuze is dat de nieuwe trainer (wie het ook mag worden) begint na de komende 3 wedstrijden. Selectie 2 weken op vakantie sturen en dan een frisse start maken. Dan is er tijd genoeg tot hervatting van de competitie voor de nieuwe trainer om zijn stempel te drukken.

Precies wat je zegt, een frisse start voor iedereen! Misschien is er dan ook ruimte voor toch een nieuwe impuls (lees: aankoop) om de selectie te versterken, en tijd genoeg om nieuwe tactische accenten in te slijpen. Meteen het jaar goed beginnen met wedstrijden tegen concurrenten als Volendam en Emmen.

sunderland

En dat die weds nu al komt over 2 dagen is ook een kulreden, dan hadden ze hem ook voor het weekend al kunnen aanstellen want toen was het ook al mondeling rond. Een frisse wind is nu nodig anders raken we te ver achterop.