Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

Foeke Booy

Gestart door Collingwood, november 24, 2017, 13:55:15

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: denistel op november 30, 2017, 07:53:08
kest het geld wast bespaarst mooi inzetten op telstar :_schater
nou dat is niet zo moeilijk ik had het ook gedaan.
Of je nou een pooltje inzet of met toto doet ik zie het verschil niet.

denistel

Citaat van: Noordcambuur op november 30, 2017, 09:47:14
nou dat is niet zo moeilijk ik had het ook gedaan.
Of je nou een pooltje inzet of met toto doet ik zie het verschil niet.

beetje humor man in deze pikzwarte tijden voor de club

sunderland

Foeke maar even in velsen melden voor hamdaoui en in denbosch voor die nr 10. Zal wel te laat zijn

hobbes

Nu even niet zeuren over de keeper iig

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op december 01, 2017, 23:09:09
Foeke maar even in velsen melden voor hamdaoui en in denbosch voor die nr 10. Zal wel te laat zijn
nou die mert van den Bosch gaat niet meer door hoor heeft net kontrakt getekend.

PePe

Ik hoop dat Foeke snel een keuze maakt voor een nieuwe trainer. (het wordt onrustig rond de club)

AL

Ben benieuwd wat er gebeurt in winterstop!
Nieuwe trainer lijkt vrijwel zeker.

Spelers erbij? Spelers weg?

Vind zelf de 2 "grote" aankopen Smeets en Kippersluis de grootste tegenvallers!
Ook Mathieu heeft nog niets laten zien.

666

Rasvoetballers wil ik zien, bijvoorbeeld zo`n Merts van Den Bosch en een paar spelers weg die er totaal niets van bakken.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Vlampiep

Citaat van: AL op december 23, 2017, 08:31:19
Ben benieuwd wat er gebeurt in winterstop!
Nieuwe trainer lijkt vrijwel zeker.

Spelers erbij? Spelers weg?

Vind zelf de 2 "grote" aankopen Smeets en Kippersluis de grootste tegenvallers!
Ook Mathieu heeft nog niets laten zien.
Smeets heeft volgens mij te kort kunnen spelen om zijn dominantie te bewijzen en kan wat mij betreft het voordeel van de twijfel krijgen.
Kip en Van Kippersluis zijn met hun waardeloze instelling volledig door de mand gevallen en zou ik verhuren. Zijn dissonanten binnen de selectie.
De TD moet nu ingrijpen en de gehele TS op non actief stellen.
Misschien eerst een tijdelijke interim trainer die het seizoen afmaakt met een selectie die wordt aangevuld met spelers uit de beloften.
In alle rust een geheel nieuwe TS aantrekken die de tweede seizoenshelft kan gebruiken een selectie te vormen waarmee je echt om de prijzen mee kunt doen in het nieuwe seizoen.

Bankzitter

Je kunt wel allemaal namen noemen van rasvoetballers of karakterjongens die we hadden moeten halen maar die verzuipen net zo goed als het binnen de selectie niet goed zit. Er zijn geen leiders in het veld en er is geen spits. De paar spelers met ervaring zijn allemaal stille types (Schilder, Narsingh) en de lefgozertjes laten het ook niet zien. Een nieuwe trainer moet eerst eens voor duidelijkheid in de selectie zorgen want 22 'gelijkwaardige' spelers werkt niet.

AL

Kip vind ik juist steeds beter worden.

Smeets is nog steeds niet fit en zeker 10 kg te zwaar.
Ik vind dat profvoetbal onwaardig.
Laten vertrekken en daar Osman voor terughalen.

Voorin moet er echt wat gebeuren. Alleen Narsingh en Kallon kunnen het niveau aan.

Aan de andere kant vind ik het zonde om met geld te gaan smijten.
Alles moet er op gericht zijn dat we volgend seizoen weer een elftal hebben die mee kan doen om de prijzen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Vlampiep op december 23, 2017, 09:20:04
Kip en Van Kippersluis zijn met hun waardeloze instelling volledig door de mand gevallen en zou ik verhuren. Zijn dissonanten binnen de selectie.

Hun niveau is inderdaad ver beneden peil. Maar hoe kom je er bij dat hun instellingen waardeloos is?
Henk, held, bedankt

Vlampiep

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 23, 2017, 13:04:20
Hun niveau is inderdaad ver beneden peil. Maar hoe kom je er bij dat hun instellingen waardeloos is?
Beide spelers zouden met kop en schouders boven deze selectie uit moeten steken gelet op hun salaris en waarvoor ze zijn gehaald. Ze zijn gehaald op grond van hun toegerekende kwaliteiten en zo worden ze ook betaald. Maar deze heren vinden zich te goed om de mouwen op te stropen en het voortouw te nemen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Vlampiep op december 23, 2017, 15:40:02Maar deze heren vinden zich te goed om de mouwen op te stropen en het voortouw te nemen.
Met het eerste was ik eens maar hoe kom je bij dit bovenstaande
Henk, held, bedankt

Vlampiep

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 23, 2017, 17:40:44
Met het eerste was ik eens maar hoe kom je bij dit bovenstaande
Spelers met hun kwaliteiten die gehaald zijn als sterkhouders en in de wedstrijd zich wat verschuilen is voor mij een ergernis.
Ik heb een bloedhekel aan dit soort voetballers, dus kijk ik misschien ook wel wat te selectief.
Maar een speler die klauwen heeft aan het niveau maar zich het snot voor de ogen werkt, kan daartegen bij mij op meer sympathie rekenen.