Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

Foeke Booy

Gestart door Collingwood, november 24, 2017, 13:55:15

Vorige topic - Volgende topic

Stanley

Uitstekend verwoordt en helemaal mee eens. Vooruit kijken en niet blijven hangen in het hedendaagse leed

denistel

we zullen het zien maar mijn gevoel is niet goed.

sunderland

Citaat van: Stanley op november 29, 2017, 15:57:30
Uitstekend verwoordt en helemaal mee eens. Vooruit kijken en niet blijven hangen in het hedendaagse leed
juist! Zal mij ook een worst wezen of ie leuk is. We zitten op voetbalgebied heel ver weg en ik denk we juist iemand nodig hebben die alles eens goed doorlicht. Bijv het gelul dat we goed kijken naar karakter ed, nou dat zien we. Ik zie het wel zitten met Foeke

PePe

Citaat van: picoberghuis op november 29, 2017, 15:37:34
Foeke Booy zou ook niet mijn eerste keuze zijn geweest. Maar wat mij betreft wel voldoende CV om deze job te gaan doen. Zoals iedereen begint hij wat mij betreft op 0 en krijgt hij een eerlijke kans zich de komende 2,5 jaar te bewijzen en van meerwaarde te zijn.

Ja hij heeft ooit een keer gezegd 'de ideale opvolger te zijn van een toen net ontslagen trainer'..

Maar heeft daar nog geen seconde gewerkt.

De inmiddels clubhelden Barto, Schokker, Henk en Sandor zijn daadwerkelijk WEL in dienst geweest bij DKV. En het zij hen vergeven.

Die dubbele moraal om een paar scherp gebekte interviews lijkt mij niet nodig. Foeke is terug op geboortegrond en verdiend gewoon een goede kans.

Welke nummer 17 uit de JL haalt een meervoudig bekerwinaar (als trainer) en een voormalig trainer en TD bij een ere divisie subtopper nu binnen als technisch manager?

Het is geen tijd voor calimero gedrag, maar gepast je plaats weten is niet verkeerd.

Het is moeilijk om een geschikte kandidaat te vinden, maar de beslissing is reeds gedaan, oké Foeke verdiend een kans.
Je noemt nu wel de goede resultaten, heeft hij geen tegenslagen gekend?

Delamere

Citaat van: picoberghuis op november 29, 2017, 15:37:34
Foeke Booy zou ook niet mijn eerste keuze zijn geweest. Maar wat mij betreft wel voldoende CV om deze job te gaan doen. Zoals iedereen begint hij wat mij betreft op 0 en krijgt hij een eerlijke kans zich de komende 2,5 jaar te bewijzen en van meerwaarde te zijn.

Ja hij heeft ooit een keer gezegd 'de ideale opvolger te zijn van een toen net ontslagen trainer'..

Maar heeft daar nog geen seconde gewerkt.

De inmiddels clubhelden Barto, Schokker, Henk en Sandor zijn daadwerkelijk WEL in dienst geweest bij DKV. En het zij hen vergeven.

Die dubbele moraal om een paar scherp gebekte interviews lijkt mij niet nodig. Foeke is terug op geboortegrond en verdiend gewoon een goede kans.

Welke nummer 17 uit de JL haalt een meervoudig bekerwinaar (als trainer) en een voormalig trainer en TD bij een ere divisie subtopper nu binnen als technisch manager?

Het is geen tijd voor calimero gedrag, maar gepast je plaats weten is niet verkeerd.

Eens

D.H.Skolten

Typisch Cambuur om de volgende loser in line een contract aan te bieden! Waarom nemen wij altijd die types aan die nergens ander aan de bak komen? Het falen van Dijkhuizen bij Cambuur zag iedereen toch ook wel van mijlen ver aankomen lijkt me. We mogen hopen dat als het nieuwe stadion er is wij nog betaald voetbal spelen met dit beleid. Het mag allemaal geen cent kosten! Zielig zielig zooitje dit.

De Gast

D.H.Skolten

Citaat van: poelie-lwd op november 24, 2017, 16:21:38
Gelatenheid merk ik wel hierzo. Even voor de beeldvorming, we hebben vandaag onze ziel verkocht aan de duivel. De man die op HdJ zijn baantje zat te azen. Henk openlijk op tv finaal kielhaalde. Maar ook de man die vrij recent nog aangaf de juiste trainer te zijn voor DKV. Welke achterlijke mongool haalt het dan in zijn hoofd om juist die kwakzalver binnen te halen. Vanaf 2007 niet meer actief als TD. Op basis van wat heeft hij dan meerwaarde? Het complete bestuur en de RvC zijn hiermee volledig door de mand gevallen.
Je hebt 100% gelijk Poelie!

D.H.Skolten

Citaat van: De Gast op november 29, 2017, 19:45:57
:zucht
helemaal met je eens, dit beleid kan echt niet meer.

V-man

Zijn presentatie viel mij niet eens erg tegen. Geef hem het voordeel van de twijfel. Hij is kennelijk zeker van zijn zaak en weet drommels goed hoe het Cambuur publiek reageert als "hij er helemaal niks van bakt" of "in een ivoren toren blijft zitten".  Je moet er maar zin in hebben :0= We gaan het zien |:)

poelie-lwd

80.000 voor een T.D. in de jupiler om uit te zoeken welke spelers geschikt zijn voor de club. Overigens ziet elke Jan lul die de juup een beetje volgt dat ook maar dat terzijde  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

V-man

Marc Overmars 658.000 euro..dus dan valt dit ook wel weer mee haha. Is dit netto of bruto?

speculeter

Citaat van: poelie-lwd op november 29, 2017, 21:48:13
80.000 voor een T.D. in de jupiler om uit te zoeken welke spelers geschikt zijn voor de club. Overigens ziet elke Jan lul die de juup een beetje volgt dat ook maar dat terzijde  :_schater
voor de helft had ik het ook wel willen doen

D.H.Skolten

Citaat van: poelie-lwd op november 29, 2017, 21:48:13
Hadden ze mij in dienst genomen dit jaar dan hadden we die Schumacher gehad ipv peersman en Lieder gehad als topscorer! Mijn namen als spits waren: Lieder, Valpoort , Hendriks of peters! (en natuurlijk nooit die sukkel van een Dijkhuizen als coach gehad)En je gaat me niet wijsmaken dat wij niet 1 van hun hadden kunnen binnenhalen. Btw met Leeuwarden als culturele hoofdstad van Europa had je natuurlijk alle troeven in hand om een geweldig nieuw stadion te creeren voor onze club voor de zomer van 2018. Als je zelfs daar al niet gebruik van maakt heb je natuurlijk compleet geen visie op wat dan ook! het lijkt wel alsof ze denken " die trouwe sukkels van een Cambuursupporters die blijven toch wel kaartjes kopen voor de wewdstrijden dus het geld waarvan wij onze salarissen moeten betalen blijft toch wel binnenkomen", nou ik ben er wel even klaar mee, ik kom voorlopig niet meer (na Cambuur 25 jaar trouw te zijn geweest) ,ik laat me niet langer de gek aansteken!

denistel

Citaat van: D.H.Skolten op november 30, 2017, 07:25:34
Hadden ze mij in dienst genomen dit jaar dan hadden we die Schumacher gehad ipv peersman en Lieder gehad als topscorer! Mijn namen als spits waren: Lieder, Valpoort , Hendriks of peters! (en natuurlijk nooit die sukkel van een Dijkhuizen als coach gehad)En je gaat me niet wijsmaken dat wij niet 1 van hun hadden kunnen binnenhalen. Btw met Leeuwarden als culturele hoofdstad van Europa had je natuurlijk alle troeven in hand om een geweldig nieuw stadion te creeren voor onze club voor de zomer van 2018. Als je zelfs daar al niet gebruik van maakt heb je natuurlijk compleet geen visie op wat dan ook! het lijkt wel alsof ze denken " die trouwe sukkels van een Cambuursupporters die blijven toch wel kaartjes kopen voor de wewdstrijden dus het geld waarvan wij onze salarissen moeten betalen blijft toch wel binnenkomen", nou ik ben er wel even klaar mee, ik kom voorlopig niet meer (na Cambuur 25 jaar trouw te zijn geweest) ,ik laat me niet langer de gek aansteken!

kest het geld wast bespaarst mooi inzetten op telstar :_schater