Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
52 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Foeke Booy

Gestart door Collingwood, november 24, 2017, 13:55:15

Vorige topic - Volgende topic

De Raaf

Jonge de club is doodziek op alle fronten. En met het aantrekken van deze visieloze kontkruuper wud het sootje alleen maar zieker. Ast dat niet inziest bist nog dommer dan de verantwoordelijken van onze steeds meer afglijdedende club.

denistel

Citaat van: Delamere op november 26, 2017, 13:20:13
Vond het wel mooi, op Black Friday bekendmaken dat Rooie Foeke Technisch Manager wordt. En in tegenstelling tot al die betweterige zeurpieten hier, denk ik dat dit helemaal geen verkeerde keuze hoeft te zijn. Man heeft een prima netwerk in de voetballerij en komt uit Leeuwarden.
En als het allemaal wel tegenvalt dan is er altijd nog tijd zat om kritiek te spuien. Pas beoordelen en eventueel veroordelen als hij al een poosje aan het werk is bij Cambuur, dat lijkt me de meest logische volgorde.

woont hir al 30 jaar niet meer ,,het seit zich meer utrechter dan leeuwarder te voelen
en vond zich zelf de ideale opvolger van foppe de haan en een netwerk had vd vegt oek wel

carlo de leeuw

Citaat van: piene hassus op november 25, 2017, 14:36:25
Wedden dat een van de eerste dingen is dat Dijkhuizen na de winterstop wordt ontslagen en dat Booy samen met Hulshoff het seizoen afmaakt?

Maar weer een trainer ontslaan incl. afkoopsom moet geen gewoonte worden, alhoewel het onder deze trainer wel heel erg slecht gaat.
Of deze trainer (alweer) ontslaan en geen versterkingen, of versterking(en) en met deze trainer verder.
Ze hoeven om mij nu geen geld verspillende noodsprongen te maken om wat te stijgen op de ranglijst en misschien nog net wel/niet play-offs te halen.
Dat moet dan met deze selectie zo ook wel kunnen.
En verder gewoon uithuilen, goed analyseren, en volgend seizoen opnieuw beginnen.

wiekie1969

Citaat van: De Raaf op november 26, 2017, 13:27:18
Jonge de club is doodziek op alle fronten. En met het aantrekken van deze visieloze kontkruuper wud het sootje alleen maar zieker. Ast dat niet inziest bist nog dommer dan de verantwoordelijken van onze steeds meer afglijdedende club.

_O_ |:) :y

wiekie1969

80 procent is negatief over het aanstellen van ons aller Foeke. Dit is te lezen op het forum, facebook, twitter en weet ik weet wat allemaal. Wat ik niet snap is dat de man een contract voor 2,5 jaar heeft gekregen. Wat is de bedoeling hiervan. Onvoorstelbaar.

hobbes

Citaat van: wiekie1969 op november 26, 2017, 17:48:37
80 procent is negatief over het aanstellen van ons aller Foeke. Dit is te lezen op het forum, facebook, twitter en weet ik weet wat allemaal. Wat ik niet snap is dat de man een contract voor 2,5 jaar heeft gekregen. Wat is de bedoeling hiervan. Onvoorstelbaar.

Misschien willen ze vastigheid in die functie, dat kan ik snappen. Alleen of het de juiste persoon is?

V-man

Volslagen belachelijk dat de man "niet te bereiken is voor de pers". Als hij echt zo verbonden is met de club zou je het toch voor elke camera enthousiast elke huiskamer in willen toeteren! Lekker twee van die droeftoeters die de club oa moeten promoten maar goed als Foeke het met zijn psychotische kop het voor elkaar bokst om ons weer in de eredivisie te duwen dan boetseer ik een standbeeld voor hem! (Verbaas mij Foeker)

sunderland

Ik begrijp niet waarom iedereen zo negatief is. Booy is een uitstekende keus.

V-man

Hij is goed bezig die uitstekende keus te verstoppen ;)

moodygrunn

Citaat van: Delamere op november 26, 2017, 13:20:13
Vond het wel mooi, op Black Friday bekendmaken dat Rooie Foeke Technisch Manager wordt. En in tegenstelling tot al die betweterige zeurpieten hier, denk ik dat dit helemaal geen verkeerde keuze hoeft te zijn. Man heeft een prima netwerk in de voetballerij en komt uit Leeuwarden.
En als het allemaal wel tegenvalt dan is er altijd nog tijd zat om kritiek te spuien. Pas beoordelen en eventueel veroordelen als hij al een poosje aan het werk is bij Cambuur, dat lijkt me de meest logische volgorde.
:y
In Henk en Sandor we trust

Collingwood

Hij komt bepaald niet sympathiek over, maar dat is ook niet een eerste vereiste als TD. Inderdaad maar beoordelen op zijn werkzaamheden, te beginnen in januari.
Kalmte alleen kan u redden.

Yellow Army

Citaat van: V-man op november 26, 2017, 21:05:52
Volslagen belachelijk dat de man "niet te bereiken is voor de pers". Als hij echt zo verbonden is met de club zou je het toch voor elke camera enthousiast elke huiskamer in willen toeteren! Lekker twee van die droeftoeters die de club oa moeten promoten maar goed als Foeke het met zijn psychotische kop het voor elkaar bokst om ons weer in de eredivisie te duwen dan boetseer ik een standbeeld voor hem! (Verbaas mij Foeker)

Ik ook, van stront welteverstaan
Area 58

PePe

Op dit forum is onlangs discussie geweest, of het aanstellen van een trainer uit eigen gelederen wel goed is? Vreemd bloed zou misschien wel goed zijn voor Cambuur. Nu is Foeke aangesteld als TD, weer een persoon uit eigen gelederen. Dit bestuur weet volgens mij niet wat er leeft binnen de club. (of het is de enigst beschikbare optie) Ik hoop dat Foeke gaat bewijzen dat hij de juiste man is, dan gaat tenminste weer beter met onze club.

denistel

hij was niet te bereiken voor de pers omdat de focus op de wedstrijd moest liggen

waarom maakt cambuur het dan bekend op de dag van de wedstrijd??

alle logica omtbreekt zo langzamerhand bij de club :(

vialli

Citaat van: PePe op november 26, 2017, 22:45:10
Op dit forum is onlangs discussie geweest, of het aanstellen van een trainer uit eigen gelederen wel goed is? Vreemd bloed zou misschien wel goed zijn voor Cambuur. Nu is Foeke aangesteld als TD, weer een persoon uit eigen gelederen. Dit bestuur weet volgens mij niet wat er leeft binnen de club. (of het is de enigst beschikbare optie) Ik hoop dat Foeke gaat bewijzen dat hij de juiste man is, dan gaat tenminste weer beter met onze club.

Nou Fred Grim d'r oek mar bij dan is ut circus compleet en trekt de caravaan weer verder :_schater