Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
80 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

René Hake

Gestart door Collingwood, januari 31, 2018, 09:20:04

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op mei 23, 2018, 09:05:32
PSV is er kampioen mee geworden..
nou gefeliciteerd ! PSV had wel kwaliteit op het veld staan en wij 3 met kwaliteit

hobbes

Citaat van: denistel op mei 23, 2018, 09:04:09
wel winnen maar het voetbal was niet geweldig en dat heb ik toen ook al gezegd
en dan kijken ze je raar aan op de tribune en zeggen we winnen toch. maar ja
daar kom je er niet mee. vanaf dag 1 zal het volle bak moeten en de ts zal uit
andere mensen moeten bestaan anders blijf je maar aanklooien

Als het niet loopt dan is winnen toch de eerste prioriteit. Vorig seizoen hadden we de mazzel dat Tissoudali en Lilypali swing aan het elftal gaven en we daardoor mooie wedstrijden hebben gezien. Plus dat we toen nog met Bakker, van der Streek en Monteiro speelden. Maar daar was dit elftal te matig voor en de uiteindelijke 8e plek was het maximaal haalbare.

grijskijker

Citaat van: sunderland op mei 23, 2018, 09:38:55
nou gefeliciteerd ! PSV had wel kwaliteit op het veld staan en wij 3 met kwaliteit
PSV werkt met een begroting van 70 miljoen,dan mag het ook wel lijkt me..

poelie-lwd

Ik ben allesbehalve tegen Hake, idem Dijkhuizen toendertijd. Ik heb veel meer problemen met de keuzes van onze beleidsbepalers en het achterbakse gezaag van enkele TS leden.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sk13

Ik heb veel meer moeite met de instelling die de spelers lieten zien thuis tegen dordt.

denistel

Citaat van: Grijskijkert op mei 23, 2018, 09:05:32
PSV is er kampioen mee geworden..

ja met soms schaamteoze partijen tegen teams die 60 miljoen minder te besteden hebben

laatste wedstrijd van het seizoen thuis tegen groningen gaan 32.000 man er nog ff lekker
voor zitten/staan en dan lekker 0-0 spelen dat zegt genoeg vind ik.

denistel

Citaat van: hobbes op mei 23, 2018, 09:45:53
Als het niet loopt dan is winnen toch de eerste prioriteit. Vorig seizoen hadden we de mazzel dat Tissoudali en Lilypali swing aan het elftal gaven en we daardoor mooie wedstrijden hebben gezien. Plus dat we toen nog met Bakker, van der Streek en Monteiro speelden. Maar daar was dit elftal te matig voor en de uiteindelijke 8e plek was het maximaal haalbare.

als je gewoon het hele seizoen lekker vrij uit speelt dan win je meer en heeft het
publiek meer vermaak. we spelen 1e div je kan niet eens degraderen dus vermaak
je publiek zou ik zeggen.

denistel

goed bezig er staat een team we trainen meer en langer vast houden dit.

Galdiano

Hij maakt van niets iets. Wat een kundig trainer.
Kijk het interview van Omrop Fryslan maar eens, spreekt één en al kunde uit.  |:) :thumbsup
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

Eens. Komt ook goed over, goed is goed, slecht is slecht. Gewoon realistisch. Prima.

hobbes

Ik snap nu ook beter waarom de Twente supporters met hem wegliepen.

Bankzitter

Even om het verschil duidelijk te maken en niet om na te trappen: Hake doet wat Dijkhuizen niet lukte, een team maken uit een matige selectie.  Spelers op hun goede punten benutten, heldere speelwijze. Spelers bewust maken dat ze hard moeten werken om te verbeteren en dat ze het samen moeten doen.

De sterke punten van spelers worden ook goed benut en maken het verschil als het voetballend niet lukt: de lengte van Mbende tegen N.E.C. , de acties van Kallon , het opportunisme van Rossi.

We kunnen misschien verrassen als hij de puzzel op het middenveld weet op te lossen en we niet te veel blessures ed. krijgen.

En inderdaad, hij zegt zinnige dingen in interviews en ook bij de spelers hoor je terugkomen dat het nog niet goed genoeg is.

denistel

dat laatste vind ik vooral ook super mooi want de laatste jaren werd er vaak geluld
zonder zelf kritiek en die is er nu wel en dat hoort ook zo. 1e helft was gister ook
niet heel best maar de 2e helft ze zaken goed omgedraaid en met een scorende
spits en een goeie keeper maak je dan al snel stappen vooruit.

Bankzitter

Met een beetje mazzel straks 2 scorende spitsen (Robertha/Rossi). Hopelijk krijgt hij Boerlage en Maulun ook nog aan het voetballen.

Collingwood

Contract mag wat mij betreft per direct verlengd worden.
Kalmte alleen kan u redden.