Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
47 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Erik Bakker

Gestart door Thieske, maart 08, 2013, 12:17:13

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: roepieh op oktober 14, 2013, 08:40:44
:_schater, dit is Cambuur Online, geen voetbal forum ofzo  :clint
Ohhh... Kleedkamer naar kleedkamer speler.  :clint Duidelijk  :X
** Poolwinner 18/19 - 21/22

richard

Als je zo blijft voetballen, als een schijtluis, blijf dan lekker thuis voortaan wat een ergenis!!

De Gast

Zie je als aanvallende middenvelder veel te weinig voorin..

Sonnema

Voorin op de verkeerde momenten en dan is er geen energie meer om op het juiste moment voorin te zijn. Zaterdag mooi op de bank beginnen

Goutum

Bakker maakte afgelopen seizoenen ruim tien doelpunten en speelde praktisch alle wedstrijden. Dit seizoen heeft hij in het overgrote deel van de wedstrijden een ruime voldoende gehaald. Ik vind dat een speler als hij iets meer krediet verdiend. De zwakste schakels zitten op beide vleugels, niet op het middenveld.

Hilversum voor Cambuur

't kan verkeren... paar weken terug was hij nog de topspeler en waren we bang dat hij naar Heracles zou vertrekken.

Erik speelt de afgelopen 2 potten niet best, maar spelers als Schokker, Feldballe en Barto zijn dieper door het ijs gegaan in de gespeelde minuten.

Feit is wel dat Bakker met Van Moorsel zware concurrentie heeft, dat hebben de spelers op de vleugels voorin minder.

kickandrush

Bakker is van ons, Moorsel van grunn.

:0= BAKKER IN DE BASIS!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Bakker is stabieler (ondanks lastige wedstrijden) dan van Moorsel, die het meer van geniale momenten moet hebben, maar ook weg zakt. Ritzmaaier is beide ineen en daarom een klasse beter dan de beide anderen.
Henk, held, bedankt

Tanjajeah

Citaat van: Goutum op oktober 24, 2013, 09:55:39
Bakker maakte afgelopen seizoenen ruim tien doelpunten en speelde praktisch alle wedstrijden. Dit seizoen heeft hij in het overgrote deel van de wedstrijden een ruime voldoende gehaald. Ik vind dat een speler als hij iets meer krediet verdiend. De zwakste schakels zitten op beide vleugels, niet op het middenveld.

Ik vond m de laatste 3 a 4 wedstrijden toch echt onder zijn niveau presteren. En dan vind ik dat de TS best eens iets anders mag proberen.  Daar heb je tenslotte een 'bank' voor. Bovendien geef je daarmee ook een signaal af naar je reserves. Dat als je goed traint je uiteindelijk een kans krijgt.

speculeter

Bakker gewoon spelen.
middenveld mooi intact houden.
makrini die toornstra opvreten en laat die
ayoebi maar mooi achter Bakker aanvliegen!

Goutum

Citaat van: Tanjajeah op oktober 24, 2013, 13:12:36
Ik vond m de laatste 3 a 4 wedstrijden toch echt onder zijn niveau presteren. En dan vind ik dat de TS best eens iets anders mag proberen.  Daar heb je tenslotte een 'bank' voor. Bovendien geef je daarmee ook een signaal af naar je reserves. Dat als je goed traint je uiteindelijk een kans krijgt.

Daarom kreeg Oebele een kans. Verder moet een trainer gewoon zijn sterkste elftal opstellen, waarbij het volgens mij onmogelijk is een sterker elftal het veld in te sturen dan we de afgelopen weken gezien hebben.

sunderland

Met Ritzmaier op 10 ben je op zijn sterkst aanvallend dat weet ik zeker .Maar klopt het middenveld dan nog?

sunderland

Heeft Hemmen ook meer steun .

Sonnema

Bakker maakte afgelopen seizoenen ruim tien doelpunten en speelde praktisch alle wedstrijden.

Op welk niveau voetballen we nu????
En hij is de schakel van het middenveld om zo ballen naar de voorhoede te krijgen om zo zelf weer voor de goal te komen. Vaak is hij te laat of staat hij er helemaal niet omdat hij geen kracht meer heeft. En je hebt een bank om anderen de kans te geven en inderdaad geef je dan een signaal af.

richard

Lekker in de speeltuin spelen jonge....vwb vleugels gedeeltelijk eens maar probleem ligt bij bakker!!