Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
68 gasten, 4 leden
justremco, bok, wacko jacko, Voorstopper

Erik Bakker

Gestart door Thieske, maart 08, 2013, 12:17:13

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Ik vond Bakker idd lang zo slecht niet als sommigen stellen. Heb hem wel eens mindere wedstrijden zien spelen.
Area 58

Destroyer

Klopt, alleen weet ik zeker dat hij nog veel beter kan. Als hij wat minder slordig wordt is het straks een topper.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Jules058

Kreeg ook weinig echt goede ballen, dan is het voor iedere speler lastig.  Ik was wel tevreden over hoe die jongen speelde.
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

sunderland

vond em helemaal niet slecht .Hij heeft hun middenveld kapot gelopen

sunderland

Citaat van: Goutum op oktober 27, 2013, 14:29:53
Het is bij dit soort discussies maar net wat je wilt zien. Jij ziet zijn tekortkomingen, ik zijn sterke punten. Met Bakker, El Macrini en Ritzmaier hebben we drie complementaire middenvelders. Van Moorsel vind ik een zelfde type voetballer als El Macrini. Belangrijkste zijn de drie punten met goed voetbal, daar zijn we het wel over eens denk ik.
als jij v moorsel de zelfde type speler vind als makrini kun je beter niet meer over voetballen praten

sunderland

Dwight heeft het middenveld laten staan en dat heeft goed uitgepakt .Bakker heeft een mindere periode gehad ,gister was ie niet heel goed maar wel een voldoende .

YellowBlue

Bakker is ook niet slecht, hij speelt gewoon onder zijn kunnen, gelukkig wel een stijgende lijn te zien. Hopelijk haalt hij zijn niveau weer van voor zijn lange blessure. Hij werkt keihard om druk te zetten en een bal af te pakken om diezelfde bal met een slechte pass gelijk weer in te leveren, dat moet er uit dan komt het wel goed.

veroen

Citaat van: sunderland op oktober 27, 2013, 20:39:43
als jij v moorsel de zelfde type speler vind als makrini kun je beter niet meer over voetballen praten
AMEN!

richard

AMEN!!!

dizzhead

Ze hebben wel beide zwart haar.

/edit: Hoewel, donker haar. :zweep

Goutum

Soms moet je je ongelijk toegeven. Gister Paco voor het eerst echt aan het werk gezien en vergelijking met Makrini loopt inderdaad spaak.

Sonnema

Dus je hebt gisteren ook goed opgelet wat het verschil is tussen Bakker en Van moorsel? Dan ben ik erg benieuwd wat jou conclusie nu is.

YellowBlue

Volgens mij had van Moorsel felgele schoenen aan, voor de rest excact dezelfde spelers... 8P

veroen

Citaat van: Goutum op oktober 30, 2013, 06:23:29
Soms moet je je ongelijk toegeven. Gister Paco voor het eerst echt aan het werk gezien en vergelijking met Makrini loopt inderdaad spaak.

misschien moet je dan voortaan eerst eens kijken voordat je allerlei onzin gaan verkondigen

dizzhead

Citaat van: veroen op oktober 30, 2013, 10:32:45
misschien moet je dan voortaan eerst eens kijken voordat je allerlei onzin gaan verkondigen

Citaat van: veroen op augustus 05, 2013, 13:44:48
ik heb toch het idee dat paco ook goed iets meer controlerend kan spelen met het spel iets meer voor hem. Oepie meer de man van de steekbal en paco heeft het loopvermogen om erover heen te gaan, beetje zoals Willem janssen ook speelt.

:|