Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
68 gasten, 4 leden
justremco, bok, wacko jacko, Voorstopper

Erik Bakker

Gestart door Thieske, maart 08, 2013, 12:17:13

Vorige topic - Volgende topic

Goutum

Citaat van: Sonnema op oktober 30, 2013, 08:42:16
Dus je hebt gisteren ook goed opgelet wat het verschil is tussen Bakker en Van moorsel? Dan ben ik erg benieuwd wat jou conclusie nu is.

Ik vond Paco heel behoorlijk spelen, vooral voor iemand die zo weinig minuten gemaakt heeft. Fijn idee om iemand op de bank te hebben die zo mee kan draaien. Toch zie ik liever het middenveld zoals we dat tijdens de competitie zien, dus met Bakker. Daar hebben we tot nu toe alle punten mee gepakt en het moet wel heel raar lopen wil Lodeweges daar (buiten schorsingen en blessures om) verandering in brengen.

Citaat van: veroen op oktober 30, 2013, 10:32:45
misschien moet je dan voortaan eerst eens kijken voordat je allerlei onzin gaan verkondigen

Thanks voor de tip. 

The Prominence

deze jongen is toch al vaak zeer belangrijk geweest! ook in de vorige jaren |:)

reisbureau

Basis staat inmiddels en er zitten ook - nieuwe - spelers met gelijkwaardige kwaliteit op de bank.
Mooi voor ons maar natuurlijk minder leuk voor hen die ook goed genoeg zijn maar er niet in staan.
Ik hoop dat ze de rust kunnen bewaren want naarmate het seizoen gaat vorderen ontstaan er blessures en schorsingen en mogen we ons verheugen met deugdelijke vervangers.

Ben zelf ook een fan van Paco maar niets en niemand is groter dan de club en dan heeft Bakker het gewoon goed gedaan. Dus laten staan.

Iedereen de mentaliteit van Makrini dan komt het helemaal goed. Vorig seizoen mega belangrijk. Begin van dit seizoen opeens niet meer aanvoerder en zelfs even op de bank. Maar zie daar. Makrini staat er gewoon en ik heb hem niet horen klagen. Zal hij ongetwijfeld gedaan hebben (maar is binnenshuis gebleven). Wat een verademing.

el haj

Citaat van: reisbureau op november 01, 2013, 15:38:30

Iedereen de mentaliteit van Makrini dan komt het helemaal goed. Vorig seizoen mega belangrijk. Begin van dit seizoen opeens niet meer aanvoerder en zelfs even op de bank. Maar zie daar. Makrini staat er gewoon en ik heb hem niet horen klagen. Zal hij ongetwijfeld gedaan hebben (maar is binnenshuis gebleven). Wat een verademing.

Ik weet niet hoor, volgens mij is Mo echt op en top professional. Zelfs toen hij in de eerste helft naar de kant werd gehaald (om een rode kaart te voorkomen) zeikte hij géén moment. Sjokte niet naar de kant en maakte geen enkele negatieve indruk richting wie of wat dan ook.

El Makrini is één van de belangrijkste spelers in 't veld hebben. Buiten het veld denk ik dé belangrijkste, een goed voorbeeld voor niet alleen de jonkies maar het hele team.
Jep, niets dan respect voor El Makrini van mijn kant.

Collingwood

Citaat van: el haj op november 01, 2013, 16:19:54
Ik weet niet hoor, volgens mij is Mo echt op en top professional. Zelfs toen hij in de eerste helft naar de kant werd gehaald (om een rode kaart te voorkomen) zeikte hij géén moment. Sjokte niet naar de kant en maakte geen enkele negatieve indruk richting wie of wat dan ook.

El Makrini is één van de belangrijkste spelers in 't veld hebben. Buiten het veld denk ik dé belangrijkste, een goed voorbeeld voor niet alleen de jonkies maar het hele team.
Jep, niets dan respect voor El Makrini van mijn kant.

Verreweg mijn favoriete speler van het huidige Cambuur.
Kalmte alleen kan u redden.

ForzaCambuur1

Citaat van: Collingwood op november 01, 2013, 16:31:46
Verreweg mijn favoriete speler van het huidige Cambuur.

Hier nog een hele grote El Makrini fan  |:)

Is zo belangrijk op het middenveld. Vorig seizoen vond ik het vooral nog een hele goede balafpakker maar dit seizoen is hij zoveel meer. Balafpakken, rust aan de bal, verliest zelden een bal, stuurt buitenspelers weg, etc.

reisbureau

Sorry dat ik in het Bakker topic een Makrini fanclub ben begonnen  :rodekaart

De Gast

Jij was de aanvallende middenvelder gister.. zwaar door het ijs gezakt :zucht

Erik 'tikje terug' Bakker was het gisteravond

Harry L.

Citaat van: De Gast op december 22, 2013, 07:51:19
Jij was de aanvallende middenvelder gister.. zwaar door het ijs gezakt :zucht

Erik 'tikje terug' Bakker was het gisteravond

Geldt voor de hele selectie

De Gast

SCCRulez

Ik vind Bakker een sterke speler als team zelf spel maakt. Hebben we toch aantal wedstrijden gezien en dan is hij belangrijke schakel. Als het niet loopt dan heb je minder aan Bakker. Dan is op middenveld Makrini degene die het moet redden.
Hoop dus Bakker in tweede seizoenshelft vaak goed te zien spelen, betekent dat team het weer op de rit heeft.
En wel beetje positief blieve met sien allen hoor, de Liwwarder negativiteit neemt alweer snel grotere vormen aan na paar mindere wedstrijden.  |:) |:) |:)

Leovardia

Denk niet dat heracles nog geïnteresseerd is in onze vriend Bakkertje

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sonnema

Citaat van: SCCRulez op december 22, 2013, 20:18:14
Ik vind Bakker een sterke speler als team zelf spel maakt. Hebben we toch aantal wedstrijden gezien en dan is hij belangrijke schakel. Als het niet loopt dan heb je minder aan Bakker. Dan is op middenveld Makrini degene die het moet redden.
Hoop dus Bakker in tweede seizoenshelft vaak goed te zien spelen, betekent dat team het weer op de rit heeft.
En wel beetje positief blieve met sien allen hoor, de Liwwarder negativiteit neemt alweer snel grotere vormen aan na paar mindere wedstrijden.  |:) |:) |:)

Dit seizoen 1x goed zien spelen tegen Groningen omdat hij de ruimte van Groningen kreeg daarna zakt hij steeds verder weg. Na de winterstop op de bank zetten en Ritzmaier of een nieuwe nummer 10 halen.

speculeter

Sluit hij morgen weer gewoon aan?
of is er meer aan de hand?
iemand enig idee?

Stille Genieter

Ik heb vandaag aan een collega gevraagd wat er aan de hand was, dat is een zwager van bakker. Hij mocht er niet zo veel over zeggen en moest ook een beetje lachen, hij trainde mee met ONS en Harkemase Boys volgens hem om wel te blijven trainen in de periode dat ze in Portugal waren. Meer wilde hij niet zeggen...