Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 82
  • Total: 83
  • fred
82 gasten, 1 lid
fred

Erik Bakker

Gestart door Thieske, maart 08, 2013, 12:17:13

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

vond bakker in uitwedstr vaak matig .Maar ook hij heeft verder wel een dikke voldoende dit seiz

Dokkumer

Dat matige in uitwedstrijden zat niet alleen in Bakker.. De hele ploeg speelde in uitwedstrijden minder. Dat moet eruit, anders krijg je het volgend seizoen nog veel moeilijker dan dat het nu al gaat worden.

speculeter

Citaat van: Dokkumer op mei 10, 2014, 11:27:19
Dat matige in uitwedstrijden zat niet alleen in Bakker.. De hele ploeg speelde in uitwedstrijden minder. Dat moet eruit, anders krijg je het volgend seizoen nog veel moeilijker dan dat het nu al gaat worden.
vaak was het net niet slim genoeg.
Daarom zei ik ook bij toppic nieuwe spelers dat er een paar bikkels
bij moeten en slimmere spelers.

Eewal

Citaat van: Dokkumer op mei 10, 2014, 11:27:19

in uitwedstrijden waren we over het algemeen echt heel slecht... moet inderdaad anders, anders gaat bij mij de lol van het bezoeken van uitwedstrijden er af..

speculeter

Citaat van: Eewal op mei 10, 2014, 11:39:57
in uitwedstrijden waren we over het algemeen echt heel slecht... moet inderdaad anders, anders gaat bij mij de lol van het bezoeken van uitwedstrijden er af..
groningen uit
psv uit
dkv uit
rkc uit
ajax uit
nec uit
feyenoord uit...eerste helft
en zo zal ik nog wel een vergeten.
was zo slecht toch niet?

pvanbuijtene

Citaat van: Eewal op mei 10, 2014, 11:39:57

Speelde veel minder vooruit dan normaal.. waardoor de aanvallers op eiland stonden en middenveld weer te laat aanschoof. Snap niet dat ze het er nie uit hebben gekregen.. snel hopen volgend seizoen dat we snel uitwedstrijd winnen.
Ansers wordt t ook.zo item.

pvanbuijtene

Citaat van: speculeter op mei 10, 2014, 11:48:48
groningen uit
psv uit
dkv uit
rkc uit
ajax uit
nec uit
was zo slecht toch niet?

Nee... maar je wint niet!!!

Eewal

Citaat van: speculeter op mei 10, 2014, 11:48:48
groningen uit
psv uit
dkv uit
rkc uit
ajax uit
nec uit
was zo slecht toch niet?

dit waren idd redelijke wedstrijden. ik overdrijf ook wel een beetje misschien maar het verschil in uit- en thuiswedstrijden is zo ongelooflijk groot dat ik er buikpijn van kreeg. de kleinste dingen gingen mis, en daar irriteerde ik me verschrikkelijk aan. daarentegen was het thuis dit jaar geweldig, we winnen er volgend jaar thuis niet weer 10....

SCCRulez

Citaat van: Dokkumer op mei 10, 2014, 10:57:43
Bakker speelde tegen Vitesse zeker een hele puike partij, misschien wel zijn beste ooit in Cambuurshirt. Alleen heeft hij ook heel veel wedstrijden gespeeld waarvan hij niet bepaald van hoog niveau was, vaak zowel verdedigend als aanvallend te laat omdat hij het niet bijbenen kon.
Let wel, ik roem zijn tomeloze inzet en doorzettingsvermogen. Alleen conditioneel schort er sowieso nog wat te veel aan.
Volgens mij brengt hij echt minder dan hij op basis van zijn talent zou kunnen. Is wat te afhankelijk van of de ploeg goed draait, of hij fit genoeg is en volgens mij is hij mentaal wat minder stabiel als bijv Makrini. Voor de breedte zou het mooi zijn als hij erbij blijft, maar als er serieuze interesse voor hem komt kan ik mij voorstellen dat ze hem laten gaan.

SCCRulez

Citaat van: Eewal op mei 10, 2014, 11:52:58
we winnen er volgend jaar thuis niet weer 10....
Nee, onder Henkie winnen we er 15!  |:)

SCC

Bakker had vorig jaar een bijzonder seizoen: kreeg de eerste wedstrijd tegen Twente veel lof van Schreuder (dat ze de tactiek moesten omzetten ivm Bakkers loopvermogen), maar qua rendement kwam het er bij hem niet uit.
Zou hij niet extra gebrand zijn om er dit seizoen iets van te maken en z'n gram te halen? Laten we het hopen.

Ik heb dit jaar nog weinig kunnen zien (slechts 1 training), maar wat ik toen van hem zag beviel me wel. Hij is dominant aanwezig en ik vond hem ineens verrassend goed in de eerste aanname (wegdraaien en strak inspelen). Nu weet ik dat de training anders is dan de wedstrijden (naar verluidt is Feldballe ook een baas op de training), maar wellicht heeft Bakker nu een jaar kunnen wennen aan Eredivisie niveau en laat hij in de eerste seizoenshelft mooie dingen zien en komt er voor SCC een mooie transfer uitrollen.
Wat zijn jullie indrukken van Erik Bakker op basis van 2 (oefen)wedstrijden en de trainingen?

sccvl

Rustig aan de bal, goeie bewegingen en goed doordachte ballen ... Maakte bij DTD ook een keurig doelpunt waarbij je op voorhand kon zien aan zijn handelen dat die het zou afmaken. Denk mits die fit blijft dat die dit seizoen meer zal gaan laten zien.

richard

Dat wut um niet met deze jongen, denkt achteruit en dat gaat er niet uit ook is zijn handelingssnelheid veel te laag en het omschakelen naar aanval ook......helaas het is niet anders!!

dit is mien club

Citaat van: richard op juli 09, 2014, 09:24:02
Dat wut um niet met deze jongen, denkt achteruit en dat gaat er niet uit ook is zijn handelingssnelheid veel te laag en het omschakelen naar aanval ook......helaas het is niet anders!!

Denkt achteruit? Begin van vorig seizoen dook hij steeds op in de zestien van de tegenstander je... raakte in een dip. Misschien wel door het missen van zoveel kansen
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

de Schoot

Samen met de arbeid en meters die hij maakt in een wedstrijd is het een hele nuttige speler. (Maar daar zullen de v. Moorsel fans het wel niet mee eens zijn)