Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
49 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Delamere, bok, Kuzmanovic-Apeldoorn, Holwerd voor Cambuur, Huizen

Erik Bakker

Gestart door Thieske, maart 08, 2013, 12:17:13

Vorige topic - Volgende topic

SCCRulez

Ik verwacht komend seizoen veel van Bakker. Henk gaat hem op zijn best laten renderen komend seizoen. Geef hem vanaf de start het vertrouwen en ik verwacht dat hij dat terugbetaalt met meer constante prestaties als vorig seizoen

wiekie1969

Pittige  training vanmiddag van bijna 2 uur met allerlei loopoefeningen en korte partijvormen.

Nijholt niet aanwezig en Sander vd Streek trainde apart met de looptrainer.

Verder vielen Meleg en de proefspeler Rusnak op. Meleg type Theo Jansen, noem hem nu al Theo Meleg. Heef wel een conditionele achterstand, was duidelijk te zien.

Rusnak de Slowaak is zeer wendbaar, snel en heeft een goede techniek. Paar mooie doelpunten in de partijtjes met een lachende Sandor vd Heide, dus een goed teken.

Weet zeker dat Rusnak een aanwinst voor cambuur is, de man zal in de oefenwedstrijden tegen Kollum en De Graafschap de komende week getest worden.

Daddy T.

Citaat van: wiekie1969 op juli 14, 2014, 16:48:42
Pittige  training vanmiddag van bijna 2 uur met allerlei loopoefeningen en korte partijvormen.

Nijholt niet aanwezig en Sander vd Streek trainde apart met de looptrainer.

Verder vielen Meleg en de proefspeler Rusnak op. Meleg type Theo Jansen, noem hem nu al Theo Meleg. Heef wel een conditionele achterstand, was duidelijk te zien.

Rusnak de Slowaak is zeer wendbaar, snel en heeft een goede techniek. Paar mooie doelpunten in de partijtjes met een lachende Sandor vd Heide, dus een goed teken.

Weet zeker dat Rusnak een aanwinst voor cambuur is, de man zal in de oefenwedstrijden tegen Kollum en De Graafschap de komende week getest worden.

Mooi....en valt er nog wat te zeiken over Bakker of kan dit net zo goed in een ander topic?
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

grijskijker

Citaat van: Daddy T. op juli 14, 2014, 17:52:45
Mooi....en valt er nog wat te zeiken over Bakker of kan dit net zo goed in een ander topic?
staat het al :proost

richard

Citaat van: Daddy T. op juli 14, 2014, 17:52:45

Ik wil wel wat zeggen over bakker :D :D

jeff

Yellow Army

Area 58

richard

Was je boos gister na wissel nou ik zal je het nog beter vertellen het was nog terecht ook wanneer ga je eens inzien dat je dom loopt.....gaten dicht lopen voor anderen altijd achteruit draait veel te laag tempo en totaal niet oog wanneer je moet drukzetten, als er een club is die jou wil hebben voor einde transferwindow hoop ik dat jij en de club verstandig zijn, afscheid nemen......klinkt hard maar er zit geen verbetering in!!

SCC

Een ieder heeft zijn/ jaar voorkeur vwb spelopvatting, invulling en ook type speler / mens. Wij mij betreft hoef je niet iedere kans aan te grijpen om de negatieve punten van iemand te benoemen: duidelijk, je bent geen Bakker fan. Kan, mag en is prima, maar hoeft niet continu benadrukt te worden.

SCC

Ter aanvulling: wissel was terecht.

Sonnema

Citaat van: SCC op augustus 03, 2014, 12:49:35
Een ieder heeft zijn/ jaar voorkeur vwb spelopvatting, invulling en ook type speler / mens. Wij mij betreft hoef je niet iedere kans aan te grijpen om de negatieve punten van iemand te benoemen: duidelijk, je bent geen Bakker fan. Kan, mag en is prima, maar hoeft niet continu benadrukt te worden.

Maar wat als die negatieve punten elke keer weer naar voren komen.

Galdiano

Speelde zeer goed. Vreest voor zijn plaats en resulteert in een zeer goede pot.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

AL

In mijn ogen de beste man bij cambuur gisteravond.

Destroyer

Citaat van: Galdiano op augustus 10, 2014, 08:20:52
Speelde zeer goed. Vreest voor zijn plaats en resulteert in een zeer goede pot.

That's the spirit! Gewoon alles eruit halen en dit vol houden! Bakker verbaasde mij ook positief!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: AL op augustus 10, 2014, 08:41:53
In mijn ogen de beste man bij cambuur gisteravond.

Nee hoor, dat vond ik de twaalfde man  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22