Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
84 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Holwerd voor Cambuur, Huizen, bok, Thijs09876, zeewolde

Erik Bakker

Gestart door Thieske, maart 08, 2013, 12:17:13

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: richard op augustus 03, 2014, 12:14:23
Was je boos gister na wissel nou ik zal je het nog beter vertellen het was nog terecht ook wanneer ga je eens inzien dat je dom loopt.....gaten dicht lopen voor anderen altijd achteruit draait veel te laag tempo en totaal niet oog wanneer je moet drukzetten, als er een club is die jou wil hebben voor einde transferwindow hoop ik dat jij en de club verstandig zijn, afscheid nemen......klinkt hard maar er zit geen verbetering in!!

Beetje voorbarig Richard?  :D
** Poolwinner 18/19 - 21/22

AL

Citaat van: Destroyer op augustus 10, 2014, 08:44:34
Nee hoor, dat vond ik de twaalfde man  :devil

12e man viel mij tegen! Is wel veel beter geweest.

sccvl

Erik speelde gisteren een ontzettend goeie pot! Niks op aan te merken! Maar moet eerlijk zeggen dat ik hem ook graag wel eens een schot op doel zou willen zien geven!

SCCRulez

Zeer sterk optreden van Bakker. Loste op middenveld veel op en was sterk in opbouw. Op deze manier komt er straks een gezonde concurrentie voor die positie.

pvanbuijtene

Citaat van: sccvl op augustus 10, 2014, 09:41:25
Erik speelde gisteren een ontzettend goeie pot! Niks op aan te merken! Maar moet eerlijk zeggen dat ik hem ook graag wel eens een schot op doel zou willen zien geven!
r

Had ie ook in tweede helft... alleen beetje slap ;)

Delamere

Vorige week na een half uur gewisseld. Nou, hij had de boodschap goed begrepen. Speelde echt geweldig gisteravond. Mag ook wel eens gezegd worden.

Eewal

Citaat van: Delamere op augustus 10, 2014, 11:42:30
Vorige week na een half uur gewisseld. Nou, hij had de boodschap goed begrepen. Speelde echt geweldig gisteravond. Mag ook wel eens gezegd worden.

heb hem altijd beter gevonden dan Moorsel. hoop dat hij en Hemmen scherp kunnen blijven voor langere tijd!

DR888SCC

Echt een puike partij gespeeld, en nu maar hopen dat hij deze lijn zal doortrekken en niet voor 1 september zal worden weggekocht.

sunderland

speelde idd goed .Iets meer de balaanname naar voren dan is ie nog beter .Zie naar Rusnak die iedere bal goed naar voren aanneemt .Dan kun je dus gelijk vooruit voetballen .Dat is bakker zijn minpnt .dat weet de ts ook.

Voorstopper

Erik bakker in het elftal van de week bij de telegraaf. Ik zeg verdiend :)

grijskijker

Citaat van: Voorstopper op september 01, 2014, 09:33:13

Er zullen we snel mensen zeggen dat hier niks van klopt en dat de gene die de cijfers geeft dronken was... Maar ik zeg gefeliciteerd Bakkertje |:)

Hij staat in de VI ook in de top50 met gemiddeld 6.6, niet slecht zou ik zeggen..

poelie-lwd

Maar waar is Rusnak??  ;(
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Hij scoort 2 keer, dan heb je automatisch al een punt extra ;)
Gisteravond nog heel wat terug kunnen zien en blijf van mening (ik heb NIKS tegen Bakker) dat Rusnák de veel betere van de twee was ;)

speculeter

Weet zeker dat Richard de cijfers niet geeft!! :_schater

sccambuurlwdd

Citaat van: Voorstopper op september 01, 2014, 09:33:13

Vijf van Heerenveen  :?