Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 74
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
41 gasten, 3 leden
Arno A, Bankzitter, mathijs901

Erik Bakker

Gestart door Thieske, maart 08, 2013, 12:17:13

Vorige topic - Volgende topic

EdsjeSCC

Citaat van: Dokkumer op februari 16, 2015, 20:05:15
Ene D. Blind haalt wel eens een passzuiverheid van 99%.. Alleen zijn dat wel allemaal tikkies breed en terug, die ene pass naar voren mislukt dan net.
Ik zeg niet dat Bakker dat deed, maar bedoel dit om de relativiteit van dit soort cijfers aan te geven.
precies! De meeste middenvelders in Engeland, bijvoorbeeld Eriksen, spelen bijna alle ballen vooruit. Dat gaat heel vaak mis en daardoor krijg je een moordend tempo, een passzuiverheid van niks maar die paar keer dat het wel goed gaat levert een kans/goal op!

Dokkumer

Citaat van: EdsjeOgbeche op februari 16, 2015, 21:15:17
precies! De meeste middenvelders in Engeland, bijvoorbeeld Eriksen, spelen bijna alle ballen vooruit. Dat gaat heel vaak mis en daardoor krijg je een moordend tempo, een passzuiverheid van niks maar die paar keer dat het wel goed gaat levert een kans/goal op!
Kijk naar de passzuiverheid van vd Streek, 55% meen ik, maar wel bijna ALLES met de intentie naar voren, waardoor er dus ook dreiging ontstaat.
Ik wil echt geen afbreuk doen aan de prima pot van Bakker, alleen laat ik me niet ophemelen door wat algemene cijfertjes.

Collingwood

Ik denk wel dat het belangrijk is dat niet alle middenvelders een percentage van 55% halen. Je hebt ook spelers nodig die de rust bewaren en de bal in de ploeg houden.
Kalmte alleen kan u redden.

EdsjeSCC

Helemaal mee eens. Met 3 Bakkertjes die 90% passzuiverheid hebben kom je nergens. Je moet de balans hebben met een sloper (El Makrini), een verbindingsspeler als Bakker en een creatief iemand, Rusnak of Ritzmaier en Van der Streek wordt er ook steeds beter in maar dat zal altijd meer een box to box speler blijven. Hoop dan ook dat er volgend seizoen weer een creatieve annvallende middenvelder bij komt

Dokkumer

Citaat van: Collingwood op februari 16, 2015, 21:43:01
Ik denk wel dat het belangrijk is dat niet alle middenvelders een percentage van 55% halen. Je hebt ook spelers nodig die de rust bewaren en de bal in de ploeg houden.
Ik ben van mening dat het veel belangrijker is dat we ons niet blind blijven staren op nietszeggende cijfertjes ;) Voor de rest eens, niet alles hoeft naar voren, soms moet je gecontroleerd spelen.

Yellow Army

Citaat van: Dokkumer op februari 16, 2015, 21:56:51
Ik ben van mening dat het veel belangrijker is dat we ons niet blind blijven staren op nietszeggende cijfertjes ;) Voor de rest eens, niet alles hoeft naar voren, soms moet je gecontroleerd spelen.

2-1  8)
Area 58

Dokkumer

wiekie1969

2 jaar bijgetekend dus nog 2 jaar ergernis :thumbsup :thumbsup :thumbsup

denistel

vorige week nog met praat na dkv int hertje.ik zei knappe pot maar je moet contstanter worden en meer duel kracht krijgen
zat mie aan te zien van waar heb je het over?? nou dat soort momenten als bij die 1-0 gister maar ja meneer is denk ik wat eigenwijs
en leert dus niet van de foute dingen.

SCC

Als Sinan zijn pass normaal op waarde schat en gewoon goed meeneemt, maakt Bakker zijn fout goed en levert de assist op de gelijkmaker.
Maar wel eens, slap of laks bij die slidings van de Kamps.
Bakker is voor SCC een zeer nuttige verbindingssnelheid en passer op het middenveld,maar er moet wel een fysieke speler achter hem.

Baresi

Bakker de "clasie" van cambuur,,deze man heeft de loopacties,,en ja 1x balverlies en dan n doelpunt,,hoort er allemaal bij,,komt wel goed met  :scc

Utekleitrokken

Citaat van: wiekie1969 op februari 21, 2015, 10:44:40
2 jaar bijgetekend dus nog 2 jaar ergernis :thumbsup :thumbsup :thumbsup

Gaat dit over Bakker of over jouw verblijf hier op CO  :insane

De Gast

Citaat van: denistel op februari 21, 2015, 12:18:26
vorige week nog met praat na dkv int hertje.ik zei knappe pot maar je moet contstanter worden en meer duel kracht krijgen
zat mie aan te zien van waar heb je het over?? nou dat soort momenten als bij die 1-0 gister maar ja meneer is denk ik wat eigenwijs
en leert dus niet van de foute dingen.

tsja als ik speler was en de eerste de beste supporter gaat dit soort teksten roepen dan zou ik ook denken: moet ik dit nou van jou aannemen?

Dokkumer

Citaat van: Utekleitrokken op februari 21, 2015, 18:53:01
Gaat dit over Bakker of over jouw verblijf hier op CO  :insane
:X :X Nee ik doe het NIET!!!  :X :X

Dokkumer

Citaat van: De Gast op februari 21, 2015, 19:27:25
tsja als ik speler was en de eerste de beste supporter gaat dit soort teksten roepen dan zou ik ook denken: moet ik dit nou van jou aannemen?
Het werkt ook alleen als richard het zegt. Vraag maar aan Schaken, die dacht echt dat die lange een medewerker van de club was...
En binnen de club kent iedereen Denistel, ook zijn functies als voormalig jeugdleider etc. De meeste spelers zullen dan zeker ook wel in gesprek gaan en de discussie voeren.