Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
33 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mathijs901, Bankzitter, bok, justremco

Erik Bakker

Gestart door Thieske, maart 08, 2013, 12:17:13

Vorige topic - Volgende topic

AL

Niet best dit seizoen!!

PePe

Citaat van: AL op december 02, 2016, 23:11:02
Niet best dit seizoen!!

Heeft hij na de degradatie nog motivatie?

Bankzitter

Na de winter Schilder maar aanvoerder. Ik gun Bakker namelijk best zijn basisplek, maar heb nu het idee dat hij alleen speelt omdat hij aanvoerder is. En niet omdat hij het met zijn spel afdwingt. Schilder , Monteiro, Kip en Streek zijn op dit moment beter.

Noordcambuur

Was gister heel slecht ga dan voor Bosz

AL

Citaat van: Noordcambuur op december 03, 2016, 08:46:09
Was gister heel slecht ga dan voor Bosz

Bosz moet nog veel leren. Vond ik gisteren de zwakste aan onze kant.

Collingwood

Geen idee wat er met hem aan de hand is, maar de afgelopen weken gaat er veel verkeerd, gisteren bijna alles. Volgende week graag een middenveld met Monteiro, Bosz en Kip.
Kalmte alleen kan u redden.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Bankzitter op december 03, 2016, 08:42:43
Na de winter Schilder maar aanvoerder. Ik gun Bakker namelijk best zijn basisplek, maar heb nu het idee dat hij alleen speelt omdat hij aanvoerder is. En niet omdat hij het met zijn spel afdwingt. Schilder , Monteiro, Kip en Streek zijn op dit moment beter.

Denk ik ook idd! Misschien gaat ie zelfs wel weer beter ballen als hij de "druk" van aanvoerder zijn kwijt is.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Geelblauwstiens

Citaat van: Bankzitter op december 03, 2016, 08:42:43
Leuk: Winterschilder ??

AL

Citaat van: Collingwood op december 03, 2016, 10:50:51
Geen idee wat er met hem aan de hand is, maar de afgelopen weken gaat er veel verkeerd, gisteren bijna alles. Volgende week graag een middenveld met Monteiro, Bosz en Kip.

Bosz is ook niet best toch

Collingwood

Citaat van: AL op december 03, 2016, 13:00:33
Bosz is ook niet best toch

Klopt, maar die heeft er ook nog goede momenten bij zitten en kan beslissend zijn met zijn pass- en traptechniek. Mist ook ritme natuurlijk. Op dit moment krijgt hij bij mij licht het voordeel ten opzichte van Bakker.
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

Heeft de grote zak op de rug van vd Streek overgenomen. Sjokt ook maar wat over het veld, wat een ergernis.

Treb

Wat meer sla eten en wat minder kroketjes.

Vlampiep

Citaat van: Bernardo op december 03, 2016, 13:10:53
Heeft de grote zak op de rug van vd Streek overgenomen. Sjokt ook maar wat over het veld, wat een ergernis.
Als je anders moet spelen of een andere rol krijgt op het veld en dienst niet bij je, moet je daar ingroeien of zal dat nooit gaan lukken.
Dat was met Vd Streek ook het geval.
De ergernis moet je dan wel naar de trainer hebben en niet naar de speler.

denistel

een beetje meer pit in de belig dan bist al een stuk verder is met meer spelers zo trouwens

Agy

Was afgelopen wedstrijd anders (eindelijk weer eens) 1 van de beteren.